• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pedrosa: H Honda μου είναι ίδια με την περσινή!
Η τεχνική υπεροχή έρχεται από το 2010 και μαζί ένα πρόβλημα!
Νέα 25/04/2011 - 14:11

Ο Ισπανός οδηγός του HRC και της ομάδας Repsol – Honda, μίλησε σε συνέντευξη στο περιοδικό Solo Moto, για την μοτοσυκλέτα του και το πρόβλημα που έχει, πέρα από την υπεροχή της σε γενικές γραμμές. 

Ο Dani Pedrosa αναφέρθηκε αναλυτικά στην Honda RC212V, την οποία θεωρεί σχεδόν όμοια με την περσινή:

«Η μοτοσυκλέτα μου δεν άλλαξε πολύ. Δοκιμάσαμε ένα νέο πλαίσιο και βελτιώσαμε λίγο τα ηλεκτρονικά. Υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά που μας βοηθούν όταν κλείνουμε γκάζι και όταν επιταχύνουμε στην έξοδο, αλλά δεν είναι μια διαφορετική μοτοσυκλέτα σε σχέση με αυτήν που είχαμε πέρυσι. Μπορεί να είναι για τον Stoner, γιατί ήταν με διαφορετικό κατασκευαστή και μπορεί να είναι για τον Dovizioso, γιατί οδηγούσε με διαφορετικό πλαίσιο. Αλλά για μένα είναι ακριβώς όπως ήταν στο τέλος του 2010».

 

Ο Pedrosa λέει ότι ακόμη έχει προβλήματα, τα οποία είναι εξαιρετικά δύσκολο να βελτιωθούν:

«Η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να έχει ταλαντώσεις στην είσοδο της στροφής, για μένα και επίσης για τον Dovizioso και τον Stoner. Και οι τρεις μας όταν φρενάρουμε δυνατά, παρατηρούμε ότι η μοτοσυκλέτα κουνιέται πολύ. Για παράδειγμα ο Jorge έχει πολύ καλή αίσθηση σε αυτό το μέρος της στροφής, στο οποίο φαίνεται έντονα η αδυναμία μας. Πρέπει να το κοιτάξουμε και να το βελτιώσουμε. Δεν θα είναι εύκολο. Επιπρόσθετα με ότι συνέβη στην Ιαπωνία, οι μηχανικοί ήδη δουλεύουν στην μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς».

 

Εμείς να σχολιάσουμε ότι η υπεροχή της Honda είναι τόσο μεγάλη – προς το παρόν – στην έξοδο της στροφής, που καταφέρνει συνολικά να είναι το δυνατότερο πακέτο αυτήν την στιγμή. Σίγουρα η καλύτερη είσοδος της Μ1, μπορεί να βοηθήσει τον Lorenzo, ειδικά σε μάχες στα φρένα, αλλά η RC212V μπορεί να ανακάμπτει στις εξόδους και κατ’ επέκταση και στις τελικές, αφού με καλύτερη έξοδο μπορείς να έχεις πολύ μεγαλύτερη τελική. Όμως επειδή και στην Yamaha δουλεύουν στον τομέα αυτό, σωστά ο Dani υπογραμμίζει ότι χρειάζεται βελτίωση και εκεί η μοτοσυκλέτα του. Το συμπέρασμα για μας είναι ότι η χρονιά έχει δρόμο μπροστά της και όλα θα παιχθούν στην τεχνική εξέλιξη των ανταγωνιστών της Honda, που σίγουρα θα μειώσουν τη διαφορά. Το ζήτημα είναι το πόσο γρήγορα και το τι θα έχει γίνει μέχρι τότε, με το Estoril να φαίνεται ότι θα είναι ένας ακόμη αγώνας με βροχή – τουλάχιστον με τις σημερινές προβλέψεις.

 

Επόμενο άρθρο »

Δοκιμές της Honda με το πρωτότυπο του 2012

« Προηγούμενο άρθρο

Βurgess: O Valentino θα είναι στο 90% στην Πορτογαλία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα