• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση στην Ελλάδα της Triumph Tiger 800
H νέα πρόταση πιο κοντά στις πραγματικές ανάγκες μας
Τεστ-Μοντέλα 21/12/2010 - 16:23

 

Οι μεγάλες on-off μοτοσυκλέτες είναι σίγουρα εντυπωσιακές και προδιαθέτουν για την μεγάλη περιπέτεια του ταξιδιού, που μπορεί να περιλαμβάνει και λίγο χωματόδρομο. Πάνω από χίλια κυβικά συχνά είναι πολύ δυνατές, αλλά και αρκετά βαριές και με μεγάλες διαστάσεις που μπορεί να προβληματίζουν λίγο στην κίνηση στην πόλη. 

Έτσι η Triumph επέλεξε μια έξυπνη λύση, ανεβάζοντας τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675cc στα 800, δημιουργώντας έτσι μια μοτοσυκλέτα με τις αρετές των μεγάλων on-off και συγχρόνως με περισσότερη ευελιξία και οικονομία και τελικά με μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου στην έκδοση XC, που θα δοκιμάσουμε σύντομα.

Η «απλή» Tiger 800 έχει πιο ασφάλτινο χαρακτήρα, δηλαδή πιο κοντά στις ανάγκες των περισσότερων μοτοσυκλετιστών. Οι αναρτήσεις και το ύψος της σέλας είναι χαμηλότερα, όπως και το μπροστινό φτερό. Ο κινητήρας είναι μια έκδοση μακρύτερης διαδρομής 800cc, του γνωστού κινητήρα 675, χρησιμοποιώντας κοινά εξαρτήματα όπως κυλινδροκεφαλή και σύστημα ψεκασμού. Το μεγαλύτερο ποσοστό του κινητήρα είναι καινούργιο. To πλαίσιο είναι εντελώς νέο. Ατσάλινο με ενσωματωμένο πίσω υποπλαίσιο. Χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, μετάδοση με αλυσίδα, μονό πίσω κεντρικό αμορτισέρ με μοχλικό για προοδευτική πληροφόρηση από την ανάρτηση. Η ανάρτηση μπροστά είναι USD πιρούνι 43mm. Το πίσω αμορτισέρ είναι Showa. Τα φρένα με δύο δίσκους 308mm εμπρός με Nissin δαγκάνες 4 εμβόλων και ABS στον εξτρά σε έκδοση που θα έλθει αργότερα στη χώρα μας.

Αυτό το «πακέτο» απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν μία μοτοσικλέτα γενικής χρήσης, η οποία είναι συγχρόνως πρακτική και διασκεδαστική. Ο οδηγός της θέλει να μπορεί να κινηθεί σε χωμάτινη διαδρομή, ή σε διαδρομή με κακό οδόστρωμα. Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι δεν θα οδηγήσουν ποτέ off-road, αλλά θα εκτιμήσουν την άνετη ανάρτηση κατά την οδήγηση σε κακό οδόστρωμα, την όρθια θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι για ευκολία χειρισμών σε συνθήκες μεγαλούπολης.

 

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της Tiger 800 είναι:

 Τιμόνι αλουμινένιο tapered

 Εμπρός φρένα με 2 πλευστούς δίσκους 305mm

 Eμπρός ανάρτηση με πιρούνι διαμέτρου Ø43mm Upside Down

 Έχει διαιρούμενη σέλλα ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος

 Ασύμμετροι διπλοί προβολείς με χειροκίνητη ρύθμιση δέσμης φωτός

 Στάνταρ πίσω σχάρα

 Γεννήτρια 645W

 Νέο ατσάλινο πλαίσιο, διπλό σωληνωτό Triumph design

 95PS, 79 NM

 800cc τρικύλινδρος

 Εμπρός λάστιχο: 110-80 ZR 19

 Πίσω λάστιχο: 150-70 ZR 17

 Χυτοί Τροχοί

 810/830mm ρυθμιζόμενη σέλα  

 

Στην σύντομη πρώτη μας επαφή, η μοτοσυκλέτα μας άφησε μια ωραία γεύση. Πράγματι η αίσθηση του μικρότερου βάρους και όγκου από τα mega-enduro είναι κάτι καλοδεχούμενο. Ο κινητήρας είναι όσο πρέπει δυνατός και ροπάτος και ανεβάζει στροφές με ευκολία, αν θέλεις να κινηθείς σβέλτα. Τα φρένα μας έκαναν εξαιρετική εντύπωση και με την αποτελεσματικότητα, αλλά και με την πολύ καλή αίσθηση. Η ευελιξία μέσα στην κίνηση, βοηθούντος και του τιμονιού, είναι ό,τι πρέπει. Σε μέτριας ταχύτητας στροφές το πλάγιασμα εύκολο και ευχάριστο και τα λάστιχα έδιναν καλή πληροφόρηση και μαζί αίσθημα ασφάλειας. Στις μικρές ευθείες που συναντήσαμε στην μικρή μας διαδρομή, με ένα ελαφρό σκύψιμο, για οδηγό του 1.75, το μικρό φέρινγκ μας προστάτεψε αρκετά.

Αυτά σε πρώτη ανάγνωση, σύντομα θα ακολουθήσει η πρώτη επαφή και με την Tiger 800 XC, αλλά και αναλυτικότερες δοκιμές και με τις δύο μοτοσυκλέτες.

 

 

 

     

Επόμενο άρθρο »

Pirelli Diablo Rosso II: Φωτογραφικό στην πίστα Magny Cours

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε την Suzuki GSX 1250 FA

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα