• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Melandri: Τεράστια η διαφορά μοτοσυκλετών MotoGP – WSBK
O Iταλός οδηγός της Yamaha μίλησε μετά το τεστ της Αυστραλίας
Νέα 05/12/2010 - 19:02

Η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, στα WSBK, όπως και αυτή της Aprilia ήταν στο Phillip Island, για τριήμερες δοκιμές και τελικά έφυγε ικανοποιημένη από την πρόοδο που έγινε, ειδικά αν πάρει υπόψη του κανείς ότι η ομάδα λειτούργησε με δύο νέους οδηγούς και νέο Team Manager. 

Oι Melandri και Laverty οδήγησαν τη νέα R1 του 2011, η οποία έχει διαφορετική κατανομή βάρους σε σχέση με την περσινή, νέο τμήμα στη σέλα, νέο ρεζερβουάρ, νέο πιρούνι της Ohlins. Επίσης μέσα στον κινητήρα τα μπεκ του ψεκασμού και η αντλία βενζίνης είναι νέα, όπως ορίζουν οι νέοι κανονισμοί.

Ο Laverty τελικά ήταν ο ταχύτερος του τριημέρου, χάρις σε έναν γρήγορο γύρο που έκανε με λάστιχα μαλακής γόμας, ενώ ο Melandri δεν μπήκε σε τέτοιο πειρασμό, αφού ήθελε μέχρι και το τελευταίο λεπτό των δοκιμών να προσαρμόσει το στυλ του, όπως και τη θέση του πάνω στην μοτοσυκλέτα.

Melandri
Melandri

Ο Ιταλός οδηγός και Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 250 το 2002, δεν παρέλειψε να κάνει την πρώτη του σύγκριση μεταξύ των μοτοσυκλετών MotoGP και WSBK:

«Ήταν ένα καλό τεστ και οι τρεις μέρες ήταν πολύ έντονες. Από τη 2η μέρα αρχίσαμε να βρίσκουμε το δρόμο με την μοτοσυκλέτα του 2011 και την 3η μέρα βρήκαμε μια μεγάλη βελτίωση και μαζί είχαμε καλό ρυθμό για αγώνα. Η διαφορά μεταξύ μιας μοτοσυκλέτας MotoGP και ενός Superbike σε αυτήν την πίστα είναι τεράστια. Η μοτοσυκλέτα κινείται πολύ περισσότερο (ταλαντώσεις), έτσι οι γρήγορες στροφές είναι πολύ διαφορετικές, αλλά βήμα με το βήμα η οδήγηση γίνεται όλο και καλύτερη. Η αίσθηση είναι πολύ καλή και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτή η πίστα είναι δύσκολη, έτσι νομίζω ότι τα απήγαμε καλά και πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε πολύ δυνατοί στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.»

Ο Eugene Laverty με τη σειρά του είπε σε σχέση με το τεστ:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές, είναι ένας ωραίος τρόπος να φεύγεις για τις χειμερινές διακοπές. Στις τρεις μέρες κάναμε πολλούς γύρους και ειδικά η 2η μέρα ήταν που κάναμε το βήμα μπροστά. Οι χρόνοι με την μοτοσυκλέτα του 2011 δεν είναι τόσο μακριά από αυτούς της μοτοσυκλέτας του 2010, έτσι την εξελίσσουμε στο σωστό δρόμο. Το νέο πιρούνι της Ohlins είναι σίγουρα μια βελτίωση. Ακόμη μαθαίνω την μοτοσυκλέτα, έτσι τη ρυθμίζουμε στις λεπτομέρειες επίσης.»

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Βασίλης Ορφανός στο Rally Dakar 2011

« Προηγούμενο άρθρο

Wayne Gardner: O Rossi θα το βρει στην Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα