• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Ducati θα ακούει τον Rossi, λέει ο Burgess
«Αλλιώς γιατί έδωσε τα λεφτά!»
Νέα 22/10/2010 - 20:33

Όπως είναι γνωστό και όπως είχε ανακοινώσει το site μας εδώ και καιρό ήταν φανερό ότι ο Jeremy Burgess θα συνέχιζε τη συνεργασία του με τον Valentino Rossi το 2011 στην Ducati, με σχεδόν όλους από την ομάδα, που είχαν ακολουθήσει τον Vale και από την Honda στην Yamaha. Πρόσφατα ο Αυστραλός αρχιμηχανικός έδωσε μια συνέντευξη στους Ιταλούς συνεργάτες μας:

 

«Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση ύστερα από 31 χρόνια δουλειάς με Ιαπωνικές εταιρίες, θα είναι πραγματικά καλό το να έχω την ευκαιρία να το κάνω μαζί με τον Valentino, θα είναι πολύ σπέσιαλ. Όλοι στην ομάδα μας έχουν τέτοια υψηλή ποιότητα στον τομέα τους που δεν υπάρχει θέμα στο να μείνουν στην Yamaha, εάν ήθελαν να μείνουν. Πολλοί από εμάς ήρθαμε με τον Valentino και είχαμε δουλέψει μαζί του πριν και ο before and Brent (Stephens) και ο Matteo (Flamigni), που είναι οι δύο που ήταν στην Yamaha όταν ήρθαμε, τώρα έρχονται μαζί μας στην Ducati. Έτσι ο καθένας κοίταξε την κατάστασή του και όλοι φαίνονται ότι είναι ευχαριστημένοι. Η Ducati είναι πολύ χαρούμενη να μας έχει μαζί της. Και όταν τελικά θα μπορέσουμε να δουλέψουμε με την μοτοσυκλέτα, μόλις τελειώσει το συμβόλαιό μας με την Yamaha, θα είναι καλά. Η Ducati είναι πολύ πιο κοντά από ότι ήμασταν πριν από 7 χρόνια. OK, οι εποχές άλλαξαν, το υπολογίζω αυτό. Οι Honda θα είναι πολύ – πολύ δυνατές. Και πιστεύω ότι οι αγώνες είναι ένας κύκλος. Πιστεύω ότι η Yamaha πιθανώς βρίσκεται στο τέλος της εποχής της κυριαρχίας της. Θα είναι πολύ δυνατή για ακόμη κάνα δυο χρόνια. Ξέρω ότι η Honda θα επανέλθει και το είδαμε αυτό με την πρόσληψη του Casey. Το είδαμε με τους μηχανικούς που πήραν από μας. Από την άποψη των τεστ πιστεύω ότι θα ήμαστε καλά. Δεν έχουμε θέμα με τα λάστιχα, αφού είναι τα ίδια. Τα περισσότερα πράγματα στις μοτοσυκλέτες στις μέρες μας είναι ίδια. Οι αναρτήσεις για παράδειγμα. Και μετά έμπειροι μηχανικοί και έμπειρος οδηγός. Το πιο σημαντικό είναι να φτιάξει ο ώμος του Valentino, όταν θα πάμε του χρόνου στο Κατάρ. Στην Valencia δυο – τρία πράγματα μπορεί να συμβούν. Δεν είναι 100% καλά, οπότε είναι δίκαιο το τεστ; Μπορεί όμως να βρέχει και τις δύο μέρες του τεστ. Και από την πλευρά του αθλήματος, όταν ένας αθλητής δεν είναι σε άψογη κατάσταση, δεν περιμένεις να νικήσει. Έτσι πρώτα πρέπει να είσαι τελείως υγιής. Τουλάχιστον αν είναι καλά το φεβρουάριο όταν πάμε για τεστ στην Sepang, τότε θα έχουμε ένα ποιοτικό τεστ», είπε ο κορυφαίος αρχιμηχανικός.

 

Για τις μεγάλες διαφορές μεταξύ της Yamaha και της Ducati, o Burgess δεν φαίνεται να ανησυχεί: «Είναι φανερό και το είπα και στον Valentino, ότι αφού δεν θα οδηγεί πια μια Yamaha, δεν έχει νόημα να κάνει τη μοτοσυκλέτα σαν την Yamaha του. Θα είναι μια Ducati. Του αρέσει μια μοτοσυκλέτα να έχει πρόσφυση μπροστά και πίσω. Αλλά πρέπει να βελτιστοποιήσεις το πακέτο. Αλλά μπορώ να δω ότι ο Casey και ο Nicky τρέχουν με αρκετά διαφορετικές ρυθμίσεις, απλά παρατηρώντας τη γεωμετρία των μοτοσυκλετών τους. Μπορώ να παρατηρήσω ότι μερικοί από τους άλλους οδηγούς Ducati, που σύμφωνα με τη γνώμη μου, δεν έχουν την κατάλληλη ρύθμιση για αυτό που θέλουν να κάνουν. Δεν λέω ότι κάποιος κάνει κακή δουλειά (σημ. δικιά μας: όχι προς Θεού, δεν λέει ότι κάποιοι δεν ξέρουν τι κάνουν!). βλέπω αυτά τα πράγματα να ταλαντώνονται στην πίστα. Όταν το σκέφτομαι καθαρά, αν είχαμε τέτοιο θέμα με Valentino, θα το έφτιαχνα σε 80 δευτερόλεπτα, αλλά κάποιοι οδηγοί δεν θέλουν σκληρότητα από την μοτοσυκλέτα, γιατί δεν έχουν την αίσθηση. Αλλά τότε, όταν οδηγού και είναι πολύ μαλακό, ούτε έτσι πάνε μπροστά. Έτσι πρέπει να μπορείς να δημιουργήσεις την αίσθηση με τις σκληρότερες ρυθμίσεις, για να αποφύγεις την ακαταστασία. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν καταστάσεις που με ανησυχούν πολύ σε μια μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι η μοτοσυκλέτα είναι απλά ένα εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου. Έτσι ακονίζεις το εργαλείο στην πίστα, δεν το κατασκευάζεις. Πρέπει να μπορείς να το ρυθμίσεις έτσι όπως το θέλει ο Valentinο».

 

Ένα άλλο θέμα που συζητιέται είναι το αν η Ducati θα μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Rossi, με τον τρόπο που το έκανε η Yamaha. Ο Burgess έχει μια απάντηση και γι’ αυτό: «Είναι θέμα προτεραιοτήτων στο να έχει ο Valentino μια απευθείας σύνδεση με τον Filippo (Preziosi). Ο Filippo μετά μπορεί να κατευθύνει το γκρουπ των μηχανολόγων του. Όταν σε αυτό το γκρουπ δουλεύουν κάτι άλλο, αυτός μπορεί να τους πει ότι αυτό είναι πιο σημαντικό και να τους πει να ασχοληθούνε με αυτό. Και αυτό είναι που είχαμε με τον Masao Furusawa. Θέλω να ελπίζω ότι ο Filippo θα κουμαντάρει το πλοίο από κει και πέρα. Ξέρω ότι ο Valentino θα σηκώνει το τηλέφωνο συχνά, αν όχι κάθε βράδυ. Και είμαι σίγουρος ότι αυτό θέλει να ακούει και ο Filippo. Και έχεις να κάνεις με τον Valentino Rossi. Δεν έχεις να κάνεις με κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι. Αυτό που είπα στην Yamaha όταν ήρθα εδώ είναι ότι δεν μπορώ να διορθώσω την μοτοσυκλέτα σας. Αλλά αν ακούσετε τον Valentino Rossi, θα πάμε. Αγνοήστε τον και θα είστε σε κίνδυνο. Και είναι το ίδιο πράγμα εδώ στην Ducati. Ξόδεψαν τα λεφτά για να τον πάρουν. Αν δεν θέλετε να τον ακούσετε, τότε γιατί τα ξοδέψατε;»

 

Επόμενο άρθρο »

Αlbacete Live Kατακτήριες: Απίστευτη κόντρα Notis – Luca

« Προηγούμενο άρθρο

Αlbacete Live ΕΔ2: Βελτίωση για τον Έλληνα οδηγό

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα