
Η Pirelli φτάνει στον μεγάλο τελικό στη Βαλένθια, φέρνοντας τα πιο δημοφιλεί ελαστικά της σεζόν
Στην Moto2™, τόσο η προδιαγραφή E0126 σε πολύ μαλακή γόμα όσο και η μαλακή ανάπτυξης E0125, οι οποίες φέτος προτιμήθηκαν περισσότερο από τους αναβάτες, είναι διαθέσιμες για τον πίσω τροχό.
- Το Grand Prix της Βαλένθια είναι ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας 2025 και, ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει ένα ντεμπούτο για την Pirelli, καθώς ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών δεν έχει αγωνιστεί ποτέ στην πίστα Ricardo Tormo στη Βαλένθια με τις κατηγορίες Moto2™ και Moto3™.
- Για τους αναβάτες της Moto2™, η πολύ μαλακή πίσω γόμα προδιαγραφής E0126, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Αυστριακό GP, και η μαλακή σε προδιαγραφή E0125, και οι δύο ευρέως εκτιμημένες και χρησιμοποιούμενες από τους αναβάτες της μεσαίας κατηγορίας, επιστρέφουν στο προσκήνιο. Πρόκειται για δύο ελαστικά ανάπτυξης τα οποία μοιράζονται την ίδια δομή που εφαρμόζεται στις γόμες των αντίστοιχων στάνταρ επιλογών τους. Τα δύο πίσω ελαστικά μπορούν ομοίως να συνδυαστούν με δύο επιλογές για τα μπροστινά: το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2, και τα δυο ανήκουν στις στάνταρ προτάσεις ελαστικών.

- Ενώ η Moto2™ θα μπορεί να βασίζεται σε δύο ελαστικά ανάπτυξης για τον πίσω τροχό, στη Moto3™ οι αναβάτες μπορούν να βασίζονται στην στάνταρ κατανομή που αποτελείται από το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2 και για τους δύο τροχούς και είναι ελαστικά που έχουν ήδη δείξει εξαιρετική απόδοση καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν.
- Παρόλο που η Pirelli πραγματοποίησε δοκιμή με αναβάτες της Moto2™ και Moto3™ στο τέλος της σεζόν του 2023 πριν από το επίσημο ντεμπούτο της το 2024 ως ο μοναδικός προμηθευτής αυτών των κατηγοριών, η εταιρεία ελαστικών δεν έχει αγωνιστεί ποτέ σε Grand Prix σε αυτήν την πίστα μέχρι τώρα. Μάλιστα, η περσινή εκδήλωση που υποτίθεται ότι θα έκλεινε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2024 ακυρώθηκε λόγω της καταστροφικής πλημμύρας που έπληξε τη Βαλένθια λίγες ημέρες νωρίτερα.

Κλείνουμε τη σεζόν αξιοποιώντας το έργο ανάπτυξης που έγινε φέτος
"Αυτή είναι η πρώτη φορά που αγωνιζόμαστε στη Βαλένθια με αναβάτες από τις κατηγορίες Moto2™ και Moto3™, επειδή το 2024, τη χρονιά του ντεμπούτου μας, οι αγώνες ακυρώθηκαν λόγω των τραγικών πλημμυρών που έπληξαν την Ισπανική πόλη λίγες ημέρες πριν από το GP. Ελλείψει δεδομένων αγώνα στα οποία να βασιστούμε, αποφασίσαμε να προσφέρουμε στους αναβάτες της Moto2™ τα δύο πιο δημοφιλή ελαστικά ανάπτυξης του 2025 για τον πίσω τροχό, αναφέρομαι στην πολύ μαλακή γόμα προδιαγραφής E0126 και τη μαλακή E0125. Δύο ελαστικά που μοιράζονται την ίδια δομή, μια εξέλιξη της τρέχουσας στάνταρ γόμας, και τα οποία χρησιμοποιούν τις ίδιες γόμες με τις στάνταρ επιλογές, την πολύ μαλακή SCX και τη μαλακή SC0 αντίστοιχα. Η δουλειά που έχουμε κάνει φέτος επικεντρώθηκε στη δομή διατηρώντας παράλληλα τις γόμες αμετάβλητες και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν ήταν πολύ θετικά. Τόσο η E0126 όσο και η E0125 έχουν, σε όλους τους αγώνες, κερδίσει τις προτιμήσεις όλων των αναβατών σε άμεση σύγκριση με τα αντίστοιχα στάνταρ διαθέσιμα ελαστικά. Η E0126 έκανε το επιτυχημένο ντεμπούτο της στο Red Bull Ring, χρησιμοποιήθηκε επίσης στο Misano τον Σεπτέμβριο, ενώ το E0125 ήταν διαθέσιμο και στο Silverstone για πρώτη φορά και στη συνέχεια διατέθηκε σε εννέα άλλα GP. Όταν, όπως στην Αυστρία και την Ιταλία, και τα δύο ήταν παρόντα, το supersoft E0126 κέρδιζε πάντα τη σύγκριση με το E0125 απλώς επειδή η πιο μαλακή γόμα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη πρόσφυση, αλλά πολλά εξαρτώνται επίσης από τις συνθήκες της ασφάλτου και τις θερμοκρασίες που θα βρούμε στη Βαλένθια.''

.jpg)










.png)

