• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
13ος Αγώνας - GP Αυστρίας (Red Bull Ring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H νέα Sportbike της Voge έχει εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά
Νέα Αγοράς 31/07/2025 - 12:41

Η τελευταία τετρακύλινδρη sportbike της Voge φαίνεται πως σχεδιάστηκε για να έχει επιδόσεις. Η Voge έχει μητρική εταιρεία την Loncin, η οποία υπάρχει εδώ και καιρό. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στην Κίνα και έχει κατασκευάσει κινητήρες για τη BMW, μεταξύ άλλων. Για χρόνια, η Loncin επικεντρωνόταν σε οικονομικά προσιτά μοντέλα, βασισμένα σε δοκιμασμένες πλατφόρμες - κυρίως δικύλινδρους σε σειρά 500 κ.εκ., με σαφείς επιρροές από τη μακροχρόνια πετυχημένη σειρά CB της Honda.

Η Voge δημιουργήθηκε για να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά και τώρα, με τη νέα RR500S, έχουν κάνει ένα σοβαρό άλμα.

Η RR500S κινείται πλέον από έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 475 κ.εκ. που αποδίδει 76 ίππους στις 12,500 σ.α.λ. και φτάνει μέχρι τις κραυγαλέες 14,000 σ.α.λ. Αυτό την τοποθετεί στην ίδια κατηγορία με την Kawasaki ZX-4RR και την 500SR Voom της CFMoto. Η μέγιστη ροπή είναι περίπου 47 Nm στις 11,000 σ.α.λ., αλλά το 80% αυτής της ροπής είναι διαθέσιμο ήδη από τις 5,000 σ.α.λ., οπότε δεν πρόκειται για μια απόδοση που υπάρχει μόνο στο ανώτερο φάσμα στροφών.

Ο κινητήρας διαθέτει διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής, σύστημα βαλβίδων με τα λεγόμενα finger-follower «κοκοράκια» τα οποία βοηθούν στις μεγάλες δυνάμεις που αναπτύσσονται σε υψηλές στροφές, σφυρήλατο στρόφαλο και επιστρώσεις DLC στα κινούμενα μέρη.

Όσον αφορά το πλαίσιο, η RR500S χρησιμοποιεί ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με αλουμινένιο ψαλίδι και ανάποδο πιρούνι μπροστά. Έχει μεταξόνιο 1,385 χιλιοστά και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 219 χλμ/ώρα. Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν οι δαγκάνες της Nissin και το traction control είναι στάνταρ για τη διατήρηση της πρόσφυσης του πίσω τροχού στην επιτάχυνση. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης μία ενεργή βαλβίδα εξάτμισης που ο αναβάτης μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει χειροκίνητα έτσι ώστε να μειώσει τον θόρυβο, κάτι σπάνιο για αυτή την κατηγορία τιμής.

Επιπλέον, η Voge σχεδιάζει και μια πιο εξοπλισμένη έκδοση με cornering ABS, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, σταμπιλιζατέρ τιμονιού, launch control και εξάτμιση τιτανίου, μεταξύ άλλων.

Η RR500S ζυγίζει περίπου 197 κιλά και αυτό την καθιστά αρκετά ευέλικτη. Η τιμή της στην Κίνα κυμαίνεται μεταξύ 3,500 € με 4,000 αν και είναι σίγουρο πως θα αυξηθεί αν κυκλοφορήσει σε άλλες αγορές. Υπάρχουν ενδείξεις ότι ο κινητήρας μοιράζεται τα σχέδιά του με άλλους κινεζικούς τετρακύλινδρους των 500 κ.εκ., αλλά το πακέτο της Voge φαίνονται να είναι προσανατολισμένο στις επιδόσεις.


Η σχεδίαση μίας σπορ μοτοσυκλέτας επιδόσεων με σχετικά μικρό σε κυβισμό κινητήρα, έχει μεγάλη σημασία για την αγορά σε αυτή την κατηγορία, καθώς δείχνει ότι εμφανίζονται πραγματικές εναλλακτικές στα γνωστά Ιαπωνικά και Ευρωπαϊκά ονόματα. Όχι μόνο από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικών, αλλά και από άποψη φιλοσοφίας. Η RR500S είναι μια γνήσια τετρακύλινδρη sportbike με κινητήρα που λειτουργεί σε υψηλές στροφές, σύγχρονη τεχνολογία και σχεδίαση που είναι προσεγμένη για να έχει επιδόσεις. Και αν αποδειχθεί ανθεκτική με το πέρασμα του χρόνου, ίσως είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά νέα ονόματα στον χώρο των μικρών σπορ μοτοσυκλετών, ανεβάζοντας τον ανταγωνισμό και προσφέροντας μια νέα επιλογή.

 

Επόμενο άρθρο »

Πέρα από τη μοτοσυκλέτα: 30 χρόνια ασφαλούς οδήγησης στο Honda Instituto de Seguridad

« Προηγούμενο άρθρο

Νέες μπαριέρες που μπορεί να σώσουν ζωές μοτοσυκλετιστών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα