• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ: οδηγούμε μια Moto2!
O Scott Redding μας εμπιστεύεται τη μοτοσυκλέτα του για 20 γύρους στην πίστα Aragon!
Τεστ-Μοντέλα 09/07/2010 - 00:51

 

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα μοιραζόμασταν την πίστα με τον Toni Elias, τον Shoya Tomizawa, τον Marc Marquez, τον Julian Simon, τους Aleix και Pol Espargaro και ακόμη 40 οδηγούς των GP125 και της Moto2.

To IRTA test στη νέα πίστα της Aragon κανονίστηκε σχετικά αργά, όταν ήδη η Marc VDS Racing Team μας είχε προσκαλέσει να οδηγήσουμε τη μοτοσυκλέτα του Scott Redding. To MOTOGP WORLD φυσικά χάρηκε για την αποδοχή από την Βελγική ομάδα της ιδέας να συμμετέχουμε σε ένα ιδιωτικό τους τεστ, μετά υπήρξε ένα διάστημα αβεβαιότητας όταν και οι άλλες ομάδες δήλωσαν ότι θα πάνε στην Aragon και η τελική έγκριση του να οδηγήσει ένας δημοσιογράφος μαζί με τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου, ήρθε ως ανακούφιση μόλις το πρωί της Κυριακής του αγώνα της Καταλωνίας.

Έτσι την επόμενη ο απεσταλμένος του περιοδικού Δημήτρης Διατσίδης, πήρε την φόρμα – γάντια της IXS, τις άσπρες Vortice της SIDI και το κράνος Kallio Replica της SHOEI και μπήκε στο αεροπλάνο για Βαρκελώνη – δύο μέρες μόλις μετά την επιστροφή του από εκεί!

Τρεις ώρες δρόμος είναι από την Barcelona μέχρι τη νέα πίστα της Aragon, δίπλα στην πόλη Alcaniz και κοντά στην Zaragoza από μεγάλες πόλεις. Εκεί άλλες 4 ώρες αγωνίας, μέχρι να φτάσει 2 το μεσημέρι η ώρα και να μπούμε στην πίστα.

Ο Hector Faubel, ο ομόσταυλος του Redding έπεσε γύρω στις 12, οπότε ίσως αν δεν φτιαχνόταν η μοτοσυκλέτα του, να έπρεπε να ματαιωθεί το δικό μας τεστ και να μπει εκείνος με τη μοτοσυκλέτα «μας».

 

Τελικά οι μηχανικοί του έκαναν καλή δουλειά, ο Faubel με το 55 μπήκε στην πίστα και μαζί του και μεις με την μοτοσυκλέτα με το νούμερο 45. Απίστευτη εμπειρία όχι τόσο για το μοναδικό της οδήγησης μιας μοτοσυκλέτας Moto2, αλλά κυρίως γιατί συνυπάρξαμε στις 4 εξόδους μας – από 5 γύρους κάθε φορά – με τους φοβερούς οδηγούς τους οποίους σχολιάζουμε σχεδόν κάθε εβδομάδα στην εκπομπή MotoGP Show!

Δεν είναι λίγο να σε περνάει «φίλερ» λίγο πριν την είσοδο της στροφής 14 ο Tomizawa!

 

Βέβαια είδαμε και τη ζήλια των ξένων συναδέλφων μας, αφού ποτέ δεν έχει ξαναγίνει ένας δημοσιογράφος να συμμετέχει σε ένα τεστ της IRTA και γιατί προς το παρών είμαστε οι μόνοι στον κόσμο που οδηγήσαμε μια μοτοσυκλέτα της Moto2.

 

Η Marc VDS χρησιμοποιεί πλαίσιο της Suter στην μοτοσυκλέτα της, που μαζί με την Moriwaki φαίνονται τα δύο πλαίσια που είναι σταθερά στις πρώτες θέσεις. Με 2 λόγια η μοτοσυκλέτα είναι συμπαγής, «κοφτερή» (agile) και πολύ σταθερή στις παρατεταμένες στροφές, ο κινητήρας είναι λίγο καλύτερος από αυτούς των καλών κιταρισμένων Supersport 600 και η αίσθηση που σου δίνει είναι μοναδικής τελειότητας, αφού δεν σε φοβίζει με την τρομερή δύναμη των μεγαλύτερων κυβισμού αγωνιστικών και σου δίνει συγχρόνως τη σιγουριά να πιέζεις συνεχώς περισσότερο, με ένα σύστημα πλαισίου – αναρτήσεων – φρένων, που είναι σε άλλα επίπεδα.

 

Αναλυτικά οι εντυπώσεις μας και η ιστορία του τεστ στην Aragon, θα δημοσιευτούν στοΟ Δ.Δ. με τον Aleix Espargaro @ Aragon

Ο Δ.Δ. με τον Aleix Espargaro @ Aragon
επόμενο τεύχος του περιοδικού, στις αρχές Αυγούστου. Εδώ μια μικρή φωτογραφική γεύση αρκεί!

Επόμενο άρθρο »

Με την BMW S1000RR στο Misano

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello live: Οδηγούμε στην καλύτερη πίστα του κόσμου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ