• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
7ος Αγώνας - GP Μ.Βρετανίας (Silverstone
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Mitt 775R αναπτύχθηκε από τις Marabese Design και Suter Racing
Νέα Αγοράς 19/05/2025 - 14:34

Οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονται στην Κίνα έχουν εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και, αν υπάρχει ένας τομέας στον οποίο δίνεται ιδιαίτερη έμφαση, αυτός είναι ο τομέας των σπορ μοτοσυκλετών. Χαρακτηριστικό αυτών των νέων σπορ μοντέλων είναι ο επιθετικός σχεδιασμός, με αιχμηρές γωνίες και φουτουριστική αισθητική, που καταφέρνει να συγκεντρώσει πολλά στοιχεία στην εξωτερική εμφάνιση με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Κάποιοι ίσως χαρακτηρίσουν υπερβολικό αυτόν τον σχεδιασμό, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες τραβούν τα βλέμματα από τις πρώτες φωτογραφίες, πόσο μάλλον όταν τις δούμε από κοντά.

Η Κινέζικη Jedi K 750 πλέον κυκλοφορεί στην Ευρώπη με το όνομα Mitt 775R και σχεδιάστηκε από την Marabese Design στην Ιταλία, μια εταιρεία που αναλαμβάνει τον σχεδιασμό από αρκετές γνωστές Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες, ενώ αναπτύχθηκε με τη συμβολή της Suter Racing στην Ελβετία. Ένα τέτοιο γενεαλογικό υπόβαθρο είναι σπάνιο για ένα ολοκαίνουριο όνομα από την Κίνα και είναι ένας από τους λόγους που αυτή η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει.

Πλέον κυκλοφορεί στην Ευρώπη με το σήμα Mitt, αρχικά σε Ισπανία και Πορτογαλία, ενώ σύντομα πιθανότατα θα κυκλοφορήσει και στην Γερμανία. Τροφοδοτείται από έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 730cc, που αποδίδει 80 ίππους στις 8,000 σ.α.λ. και 7.3 kgm ροπής στις 6,900 σ.α.λ. Αυτό της επιτρέπει να φτάσει τελική ταχύτητα περίπου 200 χλμ/ώρα, τοποθετώντας την άνετα στην κατηγορία μεσαίου κυβισμού.

Πέρα από τα νούμερα, αυτό που κάνει την 775R ενδιαφέρουσα είναι και ο εξοπλισμός της. Βασίζεται σε πλαίσιο αλουμινίου με μονόμπρατσο ψαλίδι, διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa, και φορά λάστιχα Michelin Power (120/70 εμπρός, 160/70 πίσω). Η επιβράδυνση αναλαμβάνεται από διπλά μπροστινά δισκόφρενα Brembo με ακτινικές δαγκάνες, υποβοηθούμενα από ABS της Bosch.

Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν TFT οθόνη 5 ιντσών με πλοήγηση και συνδεσιμότητα με smartphone, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, keyless σύστημα εκκίνησης, και θύρα USB. Όλα τα παραπάνω φτάνουν το συνολικό βάρος των 205 κιλών γεμάτη με υγρά.

Η τιμή είναι ίσως το πιο ελκυστικό της στοιχείο. Στην Ισπανία, η Mitt 775R κοστίζει 7,495 €. Αυτό την καθιστά αρκετά φθηνότερη από τις περισσότερες Ιαπωνικές και Ευρωπαϊκές ανταγωνίστριες, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τον εξοπλισμό που προσφέρει.

Από πλευράς επιδόσεων, είναι μια καλή σπορ μοτοσυκλέτα για να ενταχθεί στη μεσαία κατηγορία και μάλιστα με χαμηλό κόστος απόκτησης. Ο εξωτερικός σχεδιασμός την κάνει πολύ εντυπωσιακή και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό μίας σπορ μοτοσυκλέτας που απευθύνεται σε νέους και ενθουσιώδης αναβάτες.

Είναι απίθανο να δούμε σύντομα την 775R στην Ελλάδα, αλλά καθώς οι Κινεζικές εταιρίες αναπτύσσονται ταχύτατα και έχουν συνεργασίες με την γειτονική Ιταλία, τότε πιθανόν να τις δούμε και στη χώρα μας κάποια στιγμή στο μέλλον. Η Mitt 775R δείχνει το δρόμο που επιλέγουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στον τρόπο σχεδιασμού και παραγωγής σπορ μοτοσυκλετών, με προσεγμένη εμφάνιση και καλή ποιότητα κατασκευής, ώστε να είναι άκρος ανταγωνιστικές σε όλους τους τομείς. Μένει να δούμε και τη διάρκεια στο χρόνο τόσο από πλευράς διαχρονικού σχεδιασμού, όσο και από μηχανικής αντοχής και ποιοτικών υλικών. 

 

« Προηγούμενο άρθρο

Με αρνητικό πρόσημο η αγορά δικύκλων τον Απρίλιο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
TO GP ΣΤΟ SILVERSTONE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο JOHANN ZARCO
  • O MARC MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
  • Ο MILLER KAI O OLIVEIRA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ