• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Ισπανικό GP (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Verge Motorcycles διαθέτει την τεχνολογία της σε άλλους κατασκευαστές
Νέα Αγοράς 24/04/2025 - 12:35

Ο στόχος της Verge Motorcycles είναι να βοηθηθούν οι κατασκευαστές να προωθήσουν την καινοτομία στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στις μοτοσυκλέτες, όπου ο καθένας αναπτύσσει τη δική του τεχνολογία, κρατώντας τις καινοτομίες πίσω μέσω διαδικασιών κατοχύρωσης για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη. Αυτό, φυσικά, έχει κόστος για τη βιωσιμότητα και την προσβασιμότητα. Αυτή η κατακερματισμένη προσέγγιση, όπου κάθε μάρκα προσπαθεί να επανεφεύρει τον τροχό, οδηγεί σε υψηλότερες τιμές, βραδύτερη πρόοδο και χαμένες ευκαιρίες για την επιτάχυνση της μετάβασης σε πιο εύκολους και προσιτούς τρόπους μετακίνησης.

Ωστόσο, μερικές μάρκες αρχίζουν να αλλάζουν την στρατηγική τους όπως είναι η Verge Motorcycles, μια φινλανδική εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, που παρουσιάζει μια τολμηρή νέα ιδέα με το όνομα Verge Next.

Η Verge έχει ήδη χτίσει τη φήμη της με τις κομψές, υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της, εξοπλισμένες με τον κινητήρα τύπου Donut έναν πρωτοποριακό, χωρίς πλήμνη ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο απευθείας στον πίσω τροχό. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Donut Lab και αυτός ο δακτυλιοειδής κινητήρας βοηθά στη μείωση βάρους, στην αύξηση της απόδοσης και στην παροχή πιο άμεσης και ομαλής ροπής. Και σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που διατηρούν την τεχνολογία τους ως επτασφράγιστο μυστικό, η Verge την ανοίγει προς τα έξω.

Το πρόγραμμα Verge Next, είναι ο νέος τομέας της εταιρείας και αφορά την παραχώρηση άδειας χρήσης της βασικής τεχνολογίας της, όπως ο κινητήρας Donut και άλλα αρθρωτά εξαρτήματα στήριξης του ηλεκτροκινητήρα σε συνδυασμό με την ανάρτηση, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλες μάρκες σε οχήματα από σκούτερ μέχρι ηλεκτρικά ποδήλατα. Ο κινητήρας Donut διατίθεται σε διαφορετικά μεγέθη για να καλύπτει μια ευρεία γκάμα δικύκλων, αλλά η Verge δεν προσφέρει απλώς εξαρτήματα. Προσφέρει μια ευέλικτη, mix-and-match πλατφόρμα όπως ονομάζεται, που βοηθά άλλους κατασκευαστές να εξοικονομήσουν χρόνο, να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης και να φέρουν νέα μοντέλα στην αγορά πιο γρήγορα. Η τεχνολογία αυτή δίνει επίσης έμφαση στη βιωσιμότητα, με χαρακτηριστικά εξοικονόμησης ενέργειας που μειώνουν την καταπόνηση της μπαταρίας και παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του οχήματος.

Η Verge ουσιαστικά προσκαλεί άλλες εταιρείες να δημιουργήσουν μαζί καλύτερα EV, αντί να ανταγωνίζονται πίσω από κλειστές πόρτες.

Σύμφωνα με τον CEO της Verge, Tuomo Lehtimäki, το ενδιαφέρον είναι ήδη μεγάλο. «Δεκάδες εταιρείες έχουν ήδη επικοινωνήσει μαζί μας, επιθυμώντας να ενσωματώσουν την τεχνολογία μας», λέει. «Χτίζουμε ένα οικοσύστημα όπου οι κατασκευαστές μπορούν να καινοτομούν μαζί, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την οδηγική εμπειρία παντού». Ο Marko Lehtimäki, CEO του Donut Lab και πρόεδρος της Verge, προσθέτει: «Δεν πρόκειται απλώς για πώληση εξαρτημάτων — πρόκειται για τη δημιουργία μιας νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων, που είναι καλύτερα για τους αναβάτες και για τον πλανήτη».

Αν το Verge Next βρει ανταπόκριση, οι επιπτώσεις θα μπορούσαν να είναι τεράστιες. Σε λίγα χρόνια, μπορεί να αρχίσουμε να βλέπουμε πιο προσιτά ηλεκτρικά σκούτερ και ποδήλατα με τεχνολογία Verge σε πόλεις σε όλο τον κόσμο. Αυτή η προσέγγιση ίσως να υποστηρίζει ολόκληρα δίκτυα κοινόχρηστων ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Verge ποντάρει στη συνεργασία αντί για τον ανταγωνισμό, στη διαφάνεια αντί για την αποκλειστικότητα. Και αν πετύχει, ίσως οδηγήσει ολόκληρη τη βιομηχανία να επανεξετάσει την ιδέα ότι η πρόοδος έρχεται μόνο όταν κρατάς τα πάντα κατοχυρωμένα με ακριβές στο κόστος πατέντες. Η Verge ανοίγει μία ορθάνοιχτη πόρτα στην γρήγορη εξάπλωση της τεχνολογίας, χωρίς αύξηση του κόστος του τελικού προϊόντος. Βέβαια, όταν κάποιες ιδέες είναι πολύπλοκες με τεχνικές λεπτομέρειες και πολούς μηχανισμούς, η κατοχύρωση της ιδέας είναι απαραίτητη γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μικρές διαφοροποιήσεις από άλλον κατασκευαστή ή από οποιονδήποτε εφευρέτη που θα μπει στη διαδικασία να αλλάξει αρκετές λεπτομέρειες. 

Εμείς οι αγοραστές σίγουρα θέλουμε την τεχνολογία πιο προσιτή και όταν κάποιες λύσεις είναι απλές, μπορούν να φτάσουν στην αγορά χωρίς αυξημένο κόστος για να είμαστε κερδισμένοι από κάθε πλευρά. Ελπίζουμε να υπάρχουν πιο πολλές συνεργασίες μεταξύ των εταιριών που προωθούν τις νέες ιδέες προς το δικό μας όφελος.

 

« Προηγούμενο άρθρο

Κρίση KTM AG: Ο αγώνας για επιβίωση συνεχίζεται

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 2020;
  • ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ 3ης ΣΤΡΟΦΗΣ
  • ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ