• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - GP ΗΠΑ (Circuit Of The Americas)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέοι κανονισμοί ενάντια στο "πείραγμα" των after market εξατμίσεων
Από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Νέα Αγοράς 20/03/2025 - 19:12

H Οικονομική Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη (UNECE), στο πλαίσιο της οποίας λειτουργεί η "Ομάδα Εργασίας για τον θόρυβο και τα ελαστικά" (GRBP), προχώρησε στη σύνταξη νέων κανονισμών που αφορούν την παραποίηση των νόμιμων After Market εξατμίσεων που μπορεί κάποιος να βάλει στη μοτοσυκλέτα του. 

Ουσιαστικά αφορά περιπτώσεις κατά τις οποίες η after market εξάτμιση έχει μια βαλβίδα που μπορεί να ανοίξει και να κλείσει, αλλάζοντας τα επίπεδα θορύβου τα οποία παράγει. Εντός του εύρους στροφών και των σχέσεων που χρησιμοποιούνται στο κιβώτιο κατά τη διάρκεια των μετρήσεων για την έγκριση τύπου η βαλβίδα είναι κλειστή, περιορίζοντας τον θόρυβο. Ωστόσο όταν οι στροφές ανεβαίνουν η βαλβίδα είναι προγραμματισμένη να ανοίγει, ξεπερνώντας έτσι τα ντεσιμπέλ για τα οποία είναι εγκεκριμένη (και φτάνοντας σε ντεσιμπέλ που δεν θα της έδιναν τελικά την έγκριση).

Αυτές είναι οι περιπτώσεις τις οποίες θέλει να "πιάσει" ο νέος νόμος, τον οποίο βλέπει θετικά - όπως ανέφερε και σε ανακοίνωσή της - η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών (ACEM), η οποία  αντιπροσωπεύει κατασκευαστές μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετών, τρίκυκλων και τετράτροχων (οχήματα κατηγορίας L) στην Ευρώπη όπως και 19 ενώσεις βιομηχανίας μοτοσυκλετών σε 17 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. 

Το 2023 η ACEM, σε συνεργασία με τους κατασκευαστές συστημάτων εξατμίσεων και την Διεθνή Ένωση Κατασκευαστών Μοτοσικλετών (IMMA), δημοσίευσε μια σειρά κατευθυντήριων γραμμών, που υποστηρίχθηκαν από αρκετούς Ευρωπαίους εταίρους, απαντώντας στην ανησυχία αρκετών Ευρωπαίων πολιτών για τα επίπεδα θορύβου που παράγουν αυτές οι εξατμίσεις. Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές συνέβαλαν περαιτέρω στις συζητήσεις που οδήγησαν στις πρόσφατα εγκριθείσες διατάξεις κατά της τροποποίησης των εξατμίσεων του οργανισμού των Η.Ε (UN).


Τον Σεπτέμβριο του 2024, η UNECE GRBP υιοθέτησε τις νέες απαιτήσεις κατά την 80η σύνοδό της και ακολούθησε η τελική έγκριση στις συνεδριάσεις του Μαρτίου 2025 του WP.29 ως σειρά τροποποιήσεων στον Κανονισμό ΟΗΕ αριθ. 92.

Επόμενο άρθρο »

Ο Keanu Reeves παρουσιάζει τη σειρά ντοκιμαντέρ "Visionaries"

« Προηγούμενο άρθρο

Νέοι χρωματισμοί από την Suzuki για V-STROM 800 και Hayabusa

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2025;
  • ΝΑΙ, ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο PECCO BAGNAIA ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΣΕΡΙ