• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H νέα Honda GB 350S έρχεται στην Ευρώπη
Νέα Αγοράς 11/11/2024 - 21:23

Η Honda είχε ήδη παρουσιάσει την GB 350 στην Ιαπωνία άλλα η διάθεση της νέας μεσαίας modern classic για την Ευρωπαϊκή αγορά δεν είχε ανακοινωθεί.

Η παρουσία της GB 350S στην έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA στο Μιλάνο επιβεβαίωσε την πρόθεση της Honda να βάλει σε παραγωγή μια έκδοση Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, κατηγορίας διπλώματος Α2.

Ο στόχος των μηχανικών της Honda. ξεκινώντας το σχεδιασμό της νέας GB 350S ήταν η παγκόσμια εικόνα για τι είναι μία μοτοσυκλέτα και αυτό έκαναν.

Χρησιμοποιώντας όλη την τεχνολογία που είχαν στη διάθεσή τους δημιούργησαν μια απόλυτα σύγχρονη μοτοσυκλέτα που δεν ξεφεύγει από τις βασικές αρχές - απλότητα, ευχρηστία, ευχαρίστηση.

Και με αυτόν τον τρόπο, δημιουργήσαν μια ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως επιπέδου εμπειρίας αναβάτη, που προσφέρει ένα ποιοτικό μηχανικό σύνολο, διαχρονικό στυλ και υπερηφάνεια στον ιδιοκτήτη της, σε μια προσιτή τιμή.

Ο αερόψυκτος, SOHC κινητήρας 348 κ.εκ. με HSTC αποδίδει μέγιστη ισχύ 21,1 Ps / 15,5 kW και ροπή 29,0 Nm, με έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Είναι επίσης υποτετράγωνος, με βολάν μεγάλης μάζας - ρυθμισμένος ώστε να παρέχει την απολαυστική αίσθηση που χαρακτηρίζει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, με έντονο χαρακτήρα και ξεχωριστό ήχο.

Το κιβώτιο πέντε σχέσεων με μακριά κλιμάκωση, διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) για ομαλές αλλαγές σχέσεων.

Η GB 350S είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να κινείται με ευελιξία στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης.

Το ατσάλινο πλαίσιο παρέχει σταθερότητα και ασφάλεια, η συνολική γεωμετρία προσφέρει μικρή ακτίνα στροφής, ενώ τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ύψος της σέλας είναι ιδιαίτερα χαμηλά.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm και τα διπλά πίσω αμορτισέρ, προσφέρουν άνεση και αποτελεσματική απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ την πέδηση εξασφαλίζουν οι δίσκοι 310 mm εμπρός / 240 mm πίσω και το ABS.

Οι τροχοί εμπρός / πίσω είναι 19 και 17 ιντσών και φοράνε ελαστικά Metzeler Tourance Next διαστάσεων 100/90-R19 μπροστά και 150/70-R17 πίσω.

Η διακριτική σχεδίαση αποτίει φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία των roadster της Honda με το ατσάλινο ρεζερβουάρ, τα κλασικά πλαϊνά καπάκια, το μπροστινό φτερό και τις κομψές μαύρες λεπτομέρειες στον κινητήρα και σε διάφορα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας.

Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με τον στρογγυλό προβολέα να ξεχωρίζει, ενώ ένα συμπαγές αναλογικό ταχύμετρο βρίσκεται στο κέντρο της ελκυστικής οθόνης οργάνων.

Είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει - ή να συνεχίσει κάποιος – την περιπλάνησή του στο κόσμο των δύο τροχών και να απολαύσει ό,τι θα φέρει αυτό το ταξίδι: συντροφιά, κοινές στιγμές και νέους ορίζοντες.

Κατάλληλη για χαλαρές παρεΐστικες βόλτες αλλά και για πιο μακρινές εξορμήσεις, η GB 350S επιτυγχάνει αβίαστα τους στόχους που της έχουν τεθεί, με αυθεντική γοητεία και είναι πρόθυμη να ικανοποιήσει κάθε είδους επιθυμία για customizing.

Μια γκάμα από Γνήσια Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την GB 350S και περιλαμβάνουν μεγάλες και μικρές μαλακές πλαϊνές βαλίτσες, διάφορες ζελατίνες και κάγκελα προστασίας κινητήρα.

Η 25YM GB 350S θα διατίθεται στις χρωματικές επιλογές: Puco Blue, Gunmetal Black Metallic, Pearl Deep Mud Gray

Τεχνικές Προδιαγραφές GB 350S

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Αερόψυκτος, 4-χρονος, 2-βάλβιδος OHC μονοκύλινδρος

Κυβισμός

348 cc

Σχέση συμπίεσης

9.5

Μέγιστη ισχύς

21,1 Ps / 15.5 kW στις 5.500 σαλ.

Μέγιστη ροπή

29 Nm στις 3.000 σαλ.

Μίζα

Ηλεκτρική

Ψεκασμός

PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

15 L

Κατανάλωση καυσίμου

2.5 L/100km

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

5-τάχυτο χειροκίνητο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2,175 mm x 790 mm x 1,100 mm

Μεταξόνιο

1.440 mm

Ύψος Σέλας

800 mm

Βάρος (πλήρες υγρών)

178 kg

Ακτίνα στροφής

2.4 m

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 106 mm

Πίσω

Διπλά αμορτισέρ, διαδρομή 120 mm

Τροχοί

Εμπρός

19M/C X MT2.50 χυτό αλουμίνιο

Πίσω

17M/C X MT4.00 χυτό αλουμίνιο

Ελαστικό εμπρός

100/90R19 M/C (57H)

Ελαστικό πίσω

150/70R17 M/C (69H)

ΦΡΕΝΑ

ABS

2κάναλο ABS

Φρένο εμπρός

Διπίστονη δαγκάνα, δίσκος 310 mm

Φρένα πίσω

Μονοπίστονη δαγκάμα, δίσκος 240 mm

INSTRUMENTS & ELECTRICS

Όργανα

Αναλογικά όργανα και οθόνη LCD

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

HSTC

Ναι

Πρόσθετα χαρακτηριστικά

ESS

Επόμενο άρθρο »

Η CFMoto κάνει το ντεμπούτο του νέου της κινητήρα V4

« Προηγούμενο άρθρο

Τα 33 καλύτερα μοντέλα της EICMA 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ