• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Silverstone live: Γρήγορη αλλά και με προβλήματα η πίστα
Διαφορετικής ποιότητας ασφάλτου και με σαμαράκια κάποια σημεία
Νέα 17/06/2010 - 21:06

 

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Στην επίσημη συνέντευξη τύπου στην οποία ήταν προσκεκλημένοι οι Lorenzo, Pedrosa, Stoner, Melandri και ο Team Manager της Suzuki, o Paul Denning, οι οδηγοί επεσήμαναν το γεγονός ότι πρόκειται για μια γρήγορη πίστα – όπως την είδαν με τα σκούτερ – αλλά και με διαφορετικά τμήματα σε ποιότητα ασφάλτου, σε μερικά από τα οποία υπάρχουν και ανωμαλίες που θα δυσκολέψουν τη ζωή των αναρτήσεων. Από κει και πέρα ο καθένας μίλησε για τη δική του αντιμετώπιση, ανάλογα με το που βρίσκεται σε αυτήν τη φάση του πρωταθλήματος.

 

Ο Jorge Lorenzo είπε ότι δεν νοιώθει μεγαλύτερη πίεση, που έχει αναλάβει την εκπροσώπηση της ομάδας, τώρα που λείπει ο Rossi. «Εξαρτάται από το μυαλό σου το αν θα έχεις πίεση. Εγώ είμαι εδώ για να διασκεδάσω την οδήγηση της μοτοσυκλέτας μου», είπε χαρακτηριστικά ο Ισπανός. Σε ερώτηση για το γύρο που έκανε στο Isle of Man, πριν από λίγες μέρες, απάντησε ότι του άρεσε το ότι οδήγησε εκεί μια R1 και ότι η ατμόσφαιρα ήταν ιδιαίτερη. Σε ερώτησή μας για το αν οι μηχανικοί θα αρχίσουν να του λένε να κάνει λιγότερους γύρους, για να προσέχει το θέμα της μακροζωίας των 6 κινητήρων που έχει στη διάθεσή του για όλη τη χρονιά, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω πόσους κινητήρες έχω χρησιμοποιήσει! Εγώ είμαι εδώ για να οδηγώ, το πρόβλημα με τους κινητήρες είναι του Forcada»!

Αργότερα σε ιδιαίτερη συζήτηση μας είπε για το βάψιμο της μοτοσυκλέτας με την οποία έκανε το γύρο στο TT Isle of Man, που ήταν σε μαύρο χρώμα με την περικεφαλαία των Σπαρτιατών να δεσπόζει στην όψη της: «Μου αρέσει αυτό το θέμα της περικεφαλαίας οπτικά, αλλά και με συνδέει ακόμη περισσότερο με την αγαπημένη μου ιστορία των 300 του Λεωνίδα».

 

Ο Casey Stoner που και αυτός έχει χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες μέχρι τώρα, όπως ο Lorenzo, είπε ότι δεν έχουν πρόβλημα στην Ducati με το θέμα των κινητήρων και ότι η χρήση αυτή ήταν μέσα στο πρόγραμμά τους.

Όμως ο Wilco Zeelenberg o Team Manager του Ισπανού, μας είπε ότι η αλήθεια είναι ότι στην Yamaha δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τους κινητήρες, απλά χρησιμοποίησαν τον «φρέσκο» 3ο κινητήρα στο Mugello που είναι ανοικτή πίστα και τον ίδιο θα έχουν εδώ για τον Αγώνα, ενώ τους δύο προηγούμενους θα τους χρησιμοποιούν στις Ελεύθερες Δοκιμές, χωρίς πρόβλημα, αφού έχουν υπολογίσει ότι αντέχουν για 2,400 χλμ. ο καθένας. Ο Ολλανδός πιστεύει ότι η Ducati θα έχει πρόβλημα προς τα τέλη της χρονιάς με τον κανονισμό αυτό των 6 κινητήρων.

Ο Αυστραλός οδηγός της Ιταλικής εταιρίας πέρα από το θέμα των κινητήρων, αναφέρθηκε και στα προβλήματα που είχε με την αίσθηση της μοτοσυκλέτας με το νέο πιρούνι και είπε ότι τώρα με την επιστροφή στο παλιό βρήκε την αίσθηση που ήθελε. «Ήταν σοκ στο σύστημα – για την Ducati – το να μην πάμε καλά στο Mugello», δήλωσε χαρακτηριστικά.

 

Ο λιγομίλητος Dani Pedrosa από την πλευρά του αναφέρθηκε μόνο στην πρώτη εντύπωση από την πίστα. Αρκετά πιο ομιλητικός ήταν ο Marco Melandri που αναφέρθηκε στο γεγονός ότι σε σχέση με τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ, τώρα έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση και ότι έχουν αρχίσει και «το βρίσκουν». Παρόλα αυτά ακόμη του λείπει η αίσθηση με τα μαλακά λάστιχα που θα του επιτρέψει να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Σε σχέση με την πίστα πρόσθεσε το σχόλιο: "Η πίστα δείχνει καλή για MotoGP μοτοσυκλέτα. Είναι φαρδιά και μπορείς να ανοίξεις το γκάζι".

 

Ο Nicky Hayden δεν ήταν στη συνέντευξη, αλλά βρεθήκαμε μαζί του για να μας πει ότι σε γενικές γραμμές του ταιριάζουν οι ανοικτές πίστες και του αρέσουν περισσότερο και ότι είναι στο μέσο όρο των οδηγών σε εκμάθηση μιας νέας πίστας. Ο αέρας πιστεύει ότι μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στις ανοικτές στροφές, αφού η πίστα είναι επίπεδη και χωρίς κάποιο φυσικό εμπόδιο να μπορεί να προστατεύει κάπως από το δυνατό αέρα. Αναφέρθηκε και στην ατμόσφαιρα του Ducati Weekend στο οποίο βρέθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο και είπε ότι εντυπωσιάστηκε από το πάθος των Ducatisti.

 

Αύριο το απόγευμα μετά τις πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές θα δούμε πόσο ταιριάζει η νέα πίστα και σε ποιους οδηγούς και το ποιοι μαθαίνουν γρήγορα σε σχέση με άλλους. Η αίσθησή μας είναι ότι ο Stoner είναι από αυτούς που μαθαίνουν γρήγορα (και έχει τρέξει στην πίστα όταν ξεκίνησε την καριέρα τους στα 125 του Βρετανικού πρωταθλήματος, αλλά μόνο με 4 στροφές ίδιες με την τότε σχεδίαση), ενώ ο Pedrosa από τους οδηγούς που χρειάζονται περισσότερους γύρους για να προσαρμοστούν σε κάθε πίστα.

Επόμενο άρθρο »

Hayden: Βαρύ το φορτιο για τον Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Silverstone live: Mόνη η Μ1 του Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ