• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BIRTH OF THE BEAST 4.0: Περήφανη η KTM για τη νέα μοτοσυκλέτα της
Νέα Αγοράς 27/02/2024 - 12:53

Μια ματιά στη σύλληψη και την ανάπτυξη της νέας, 2024 KTM 1390 SUPER DUKE R.  Στο Mattighofen της Αυστρίας, οι παθιασμένοι και αφοσιωμένοι μηχανικοί των οποίων η αδιάκοπη αναζήτηση της τελειότητας μετέτρεψε τα όνειρα σε μία πραγματικότητα 1.350 κ.εκ. και 190 ίππων!

Μεταβαίνοντας από τον πάγκο δοκιμών στην πίστα, δεν υπάρχει υποκατάστατο για την αίσθηση ενός πραγματικού αναβάτη και ποιος καλύτερος από τον πρώην αγωνιζόμενο στο MotoGP™ Jeremy McWilliams για να δοκιμάσει τις εξελίξεις.

Το απόλυτο αποτέλεσμα… Όχι μόνο το πιο τρομακτικό KTM DUKE που δημιουργήθηκε ποτέ, αλλά ο ξεχωριστός επικεφαλής της κατηγορίας Hyper Naked.

Το THE BEAST ανεβαίνει για άλλη μια φορά, αγκαλιάζοντας ένα ακόμη βήμα στην εξέλιξή του. Οι  KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO του 2024 διατηρούν τον τίτλο του THE BEAST απλώς και μόνο λόγω της ασυμβίβαστης επιθετικότητάς και των υψηλών επιδόσεων. Δεν δικαιολογεί γιατί υπάρχει – απλώς υπάρχει.

Για το 2024, το THE BEAST έλαβε ένα εκτεταμένο τεχνικό λίφτινγκ, αυξημένη απόδοση με μια ολοκαίνουργια, πιο απειλητική εμφάνιση. Έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα, την ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά, με έναν νέο προβολέα LED που παρέχει ένα νέο χαρακτηριστικό πρόσωπο DUKE. Με χαμηλότερο συνολικό προφίλ και έμφαση στο συμπαγές πλαίσιο, το KTM 1390 SUPER DUKE R φαίνεται πιο μυώδες, πιο επιθετικό και πιο αιχμηρό από ποτέ. Μια εντυπωσιακή, σχεδόν εξωγήινη εξέλιξη με μια ολοκαίνουργια μονάδα προβολέων LED, νέες αεροτομές ρεζερβουάρ με ανανεωμένο  στυλ και πρόσθετα πτερύγια, καθώς και ένα περαιτέρω μειωμένο κάλυμμα υποπλαισίου που ενσωματώνει το φως των φρένων, συνδυάζονται για να δημιουργήσουν το THE BEAST. Η KTM 1390 SUPER DUKE R γιορτάζει επίσης τα 30 ΧΡΟΝΙΑ DUKE, με ολοκαίνουργια χρώματα εμπνευσμένα από το αρχικό μοντέλο KTM 990 SUPER DUKE.

 

ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Με την επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να αυξήσουν το μέγεθος της δεξαμενής καυσίμου κατά 1,5 λίτρα, ωθώντας τον συνολικό όγκο στα 17,5 λίτρα, για εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 300 χλμ.

 

ΝΕΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

Τα επανασχεδιασμένα αεροδυναμικά πτερύγια στο ρεζερβουάρ όχι μόνο προσθέτουν στη συνολική εμφάνιση της KTM 1390 SUPER DUKE R, αλλά διαθέτουν επίσης λειτουργικά πτερύγια για να αυξάνουν την κάθετη δύναμη και να μειώνουν την ανύψωση του μπροστινού τροχού. Οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO βασίζονται στο πλαίσιο που αναπτύχθηκε το 2020 για το KTM 1290 SUPER DUKE R, αλλά με ορισμένες βασικές αναβαθμίσεις για να ανέβει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

 

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ WP APEX

Ο στόχος για την KTM 1390 SUPER DUKE R ήταν να βελτιώσει τη σταθερότητα σε υψηλή ταχύτητα και την ευελιξία σε χαμηλή ταχύτητα χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Έχοντας αυτό κατά νου, προστέθηκε ένα βελτιωμένο πιρούνι WP APEX Open Cartridge 48 χλστ. με διαχωρισμό της λειτουργίας του. Το ανανεωμένο πιρούνι επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τα 125 χλστ. διαδρομής του τροχού στη συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση. Στο πίσω μέρος, ένα βελτιωμένο αμορτισέρ WP APEX με χωριστές δεξαμενές αερίου και λαδιού που τοποθετούνται σε στυλ piggyback παρέχει πλήρη προσαρμοστικότητα, με ξεχωριστούς ρυθμιστές συμπίεσης υψηλής και χαμηλής ταχύτητας. Για το 2024, η ρύθμιση DCC του αμορτισέρ έχει επίσης βελτιωθεί για να παρέχει καλύτερη ισορροπία πίεσης με αποτέλεσμα λιγότερο συμβιβασμό μεταξύ της άνεσης και της απόδοσης της ανάρτησης.

 

3RD-GEN WP APEX SEMI ACTIVE ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Η KTM 1390 SUPER DUKE R EVO είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά και την πιο προηγμένη έκδοση της Semi-Active Technology (SAT) της WP. Διαθέτοντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μαγνητικές βαλβίδες για μεταβλητή απόσβεση, παρέχει ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων, από τη μέγιστη άνεση έως την ακαμψία που είναι έτοιμη για την πίστα και την υποστήριξη με το πάτημα ενός κουμπιού. Εδώ, η SCU (Μονάδα Ελέγχου Ανάρτησης) προσαρμόζει τους ρυθμούς απόσβεσης μέσω των μαγνητικών βαλβίδων σε πραγματικό χρόνο στην επιφάνεια του δρόμου και στο στυλ του αναβάτη, με βάση τις πληροφορίες που παρέχονται από αισθητήρες διαδρομής και IMU. Όλες οι ρυθμίσεις για την ανάρτηση μπορούν να εκτελεστούν μέσω του ταμπλό, με επιλογή πέντε διαφορετικών τρόπων απόσβεσης μέσω της οθόνης TFT, δηλαδή: αυτόματη, άνετη, βροχή, στεγνο, και σπορ. Άλλες δύο λειτουργίες είναι διαθέσιμες όταν επιλέγονται με το πακέτο SUSPENSION PRO, το οποίο ξεκλειδώνει τις λειτουργίες TRACK και PRO.

 

SUPENSION PRO

Το σύστημα SUSPENSION PRO προσφέρει τρεις αυτόματες ρυθμίσεις αυτόματης ισοστάθμισης προφόρτισης που ονομάζονται LOW, STANDARD και HIGH. Σε αυτήν την περίπτωση, η ανάρτηση μπορεί να υπολογίσει και να προσαρμόσει αυτόματα την προφόρτιση με βάση το βάρος του αναβάτη και να δημιουργήσει 3 καθορισμένες γεωμετρίες, AUTOSTANDARD, AUTO-LOW και AUTO-HIGH. Το SUSPENSION PRO επιτρέπει επίσης μια ρύθμιση Anti-Dive, η οποία διατηρεί το μπροστινό μέρος άκαμπτο και σταθερό ακόμα και σε δυνατό φρενάρισμα. Ωστόσο, αναμφισβήτητα η πιο συναρπαστική προσθήκη είναι μια νέα ρύθμιση FACTORY START. Εμπνευσμένη από τις συσκευές χαμηλώματος στο paddock του MotoGP™, η προφόρτιση αμορτισέρ μειώνεται αυτόματα για να χαμηλώσει το πίσω μέρος όταν ακινητοποιηθεί. Αυτό επιτρέπει αυξημένο βάρος στον πίσω τροχό, χαμηλότερο κέντρο βάρους για αποφυγή ανύψωσης του εμπρός και επομένως βελτιωμένη επιτάχυνση.

Οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO είναι εξοπλισμένα με νέα, ελαφριά, διπλής σύνθεσης γόμας ελαστικά MICHELIN Power GP ως στάνταρ. Παρέχοντας απαράμιλλη πρόσφυση στην επιτάχυνση σε ευθεία γραμμή και κατά την επίθεση στις στροφές, εξασφαλίζουν εκπληκτικές επιδόσεις με εξαιρετική χρηστικότητα στο δρόμο. Επιπλέον, είναι 1,2 κιλά ελαφρύτερα από τα προηγούμενα μοντέλα, βελτιώνοντας το μη αναρτημένο βάρος.

 

Μέγεθος μπροστινού τροχού: 17''/ 3,5''

Μέγεθος πίσω τροχού: 17''/ 6''

Μέγεθος ελαστικού: 120/70 – R17 200/55 – R17

 

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ

Μπροστά, οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO χρησιμοποιούν δαγκάνες Brembo Stylema 4 εμβόλων, για απόλυτο έλεγχο και μέγιστη απόδοση πέδησης. Συνδυάζονται με πλωτούς μπροστινούς δίσκους 320 χλστ, ενώ πίσω υπάρχει πλωτή δαγκάνα δύο εμβόλων με δίσκο 240 χλστ..

Μία νέα κύρια αντλία Brembo MCS (multiple-click-system) επιτρέπει αυξημένη προσαρμοστικότητα. Επιπλέον, οι νέοι κύλινδροι του συμπλέκτη της Brembo διαθέτουν σύστημα αυτόματου εξαερισμού που εξαλείφει την ανάγκη εξαέρωσης των υδραυλικών συστημάτων.

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΣ LC8 V-TWIN

Για το 2024 ο στόχος ήταν να γίνει ένα σημαντικό βήμα στην ισχύ, διατηρώντας παράλληλα το βάρος στο απόλυτο ελάχιστο για να επιτευχθεί η ιερή αναλογία ισχύος προς βάρος 1:1, καθώς και να διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά για τα οποία είναι γνωστή η KTM SUPER DUKE.

Για να επιτευχθεί αυτό, η διάμετρος αυξήθηκε στα 110 χλστ. από 108 χλστ. για να φτάσει ο κυβισμός του κινητήρα στα 1350 κ.εκ.. Επιπλέον, ένας ολοκαίνουργιος εκκεντροφόρος ενσωματώθηκε στις κυλινδροκεφαλές που επιτρέπει δύο ξεχωριστά ανοίγματα των βαλβίδων ανάλογα με το εύρος στροφών, διατηρώντας παράλληλα κάθε αύξηση του βάρους του κινητήρα στο απόλυτο ελάχιστο. Αυτό παρέχει προστιθέμενη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών, επιτρέποντας πιο μεταβλητή χαρτογράφηση καυσίμου για την τήρηση των πιο πρόσφατων κανονισμών εκπομπών ρύπων. Το αποτέλεσμα; Ισχύς 190 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ., όλα αυτά ενώ πληρούν τις προδιαγραφές EURO 5+.

Με όλες αυτές τις επιδόσεις, η ανθεκτικότητα και η δυνατότητα συντήρησης δεν ξεχάστηκαν, με μια σειρά από βελτιώσεις που έγιναν για να παρέχουν αυξημένη αντοχή του κινητήρα και ευκολότερο σέρβις. Αυτό οδήγησε σε αυξημένα διαστήματα σέρβις και ο έλεγχος των διάκενων των βαλβίδων είναι απαραίτητος μόνο μετά από 60.000 χλμ..

 

AIRBOX

Ένα επανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής airbox με μειωμένο ύψος μέσω μικρότερων σωμάτων γκαζιού και επανασχεδιασμένο σύστημα ram air επιτρέπει πιο άμεση ροή αέρα.

 

ΕΓΧΥΣΗ  ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Νέα σώματα γκαζιού με αυξημένη διάμετρο εισόδου 60 χλστ. σε σύγκριση με τα 56 χλστ. στην KTM 1290 SUPER DUKE R. Τα μπεκ τροφοδοσίας παρέχουν καλύτερο ψεκασμό του μείγματος αέρα-καυσίμου, κάνοντας πιο ομαλή επιτάχυνση και προσφέροντας μεγαλύτερη ροπή ως αποτέλεσμα από το καλύτερο μείγμα αέρα-καυσίμου σε όλο το εύρος στροφών.

 

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Η διαφγορετική σχέση ταχύτητας στην 5η και 6η ταχύτητα επιτρέπει την καλύτερη χρήση του εύρους στροφών στις υψηλότερες ταχύτητες, προσθέτοντας στη συνολική εμπειρία οδήγησης.

 

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Η νέα KTM 1390 SUPER DUKE R είναι συμβατη με EURO 5+ με κατανάλωση καυσίμου 5,9 l / 100 km, συνδυάζει επιδόσεις με οικονομία, ενώ παράγει μόνο 139 g/km CO2.

Οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO έχουν σύγχρονη τεχνολογία. Η οθόνη TFT 5 ιντσών, έγχρωμη με συγκολλημένο γυαλί, παρέχει όλα όσα μπορεί να χρειαστεί ο αναβάτης με μια ματιά – συμπεριλαμβανομένης μιας σύνδεσης USB-C για τη φόρτιση συσκευής. Η οθόνη συγκολλημένου γυαλιού εξασφαλίζει βέλτιστη αντοχή στις γρατσουνιές και στο θάμπωμα, με νέα γραφικά που απεικονίζουν με σαφήνεια κάθε λειτουργία. Ολόκληρη η δομή του μενού έχει επίσης επανασχεδιαστεί για να παρέχει στους αναβάτες ταχύτερη πρόσβαση στις διάφορες λειτουργίες με πολύ λιγότερα πατήματα στις ενδείξεις.

 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Το σύστημα TPMS προστίθεται στο πακέτο KTM 1390 SUPER DUKE R. Χρησιμοποιώντας ενημερωμένο και πιο ακριβές λογισμικό, οι πιέσεις των ελαστικών είναι ορατές στην οθόνη TFT και προειδοποιούν αμέσως τον αναβάτη για οποιαδήποτε απώλεια πίεσης, ξαφνική ή σταδιακή. Για το 2024, το σύστημα έχει βελτιωθεί περαιτέρω και τώρα επιτρέπει προσαρμοσμένες ρυθμίσεις πίεσης για χρήση πίστας, με δυνατότητα προγραμματισμού σε δεύτερο σετ τροχών.

 

Οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO διαθέτουν 5 μοναδικές λειτουργίες οδήγησης: βροχή, στεγνό, σπορ, με λειτουργία PERFORMANCE και TRACK διαθέσιμη προαιρετικά.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΡΟΧΗΣ

Όπως υποδηλώνει το όνομα, η λειτουργία RAIN MODE είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία ασφαλείας για ολισθηρές συνθήκες δρόμου, μειώνοντας τη μέγιστη ισχύ στους 130 ίππους με μέγιστο έλεγχο πρόσφυσης και την πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι. Το σύστημα στοχεύει να κρατά τον μπροστινό τροχό στο δρόμο υπό όλες τις συνθήκες.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΕΓΝΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Η προεπιλεγμένη λειτουργία για καθημερινή οδήγηση, STREET MODE απελευθερώνει πλήρη ισχύ, προεπιλεγμένο έλεγχο γκαζιού και ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης κατάλληλες για οδήγηση στο δρόμο. Επιτρέπεται περιορισμένη ανύψωση μπροστινού τροχού.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΠΟΡ

Η πλήρης ισχύς, ο πιο άμεσος έλεγχος του γκαζιού και ο έλεγχος πρόσφυσης επιτρέπουν ελαφρύ σπινάρισμα του τροχού και επιτρέπουν στον μπροστινό τροχό να αφήνει το έδαφος για μέγιστη επιτάχυνση, καθιστώντας το SPORT MODE την επιλογή για ζωηρή οδήγηση.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ)

Η προαιρετική λειτουργία PERFORMANCE MODE επιτρέπει ένα ορισμένο επίπεδο προσαρμογής, με μια επιλογή παρεμβάσεων ελέγχου πρόσφυσης και ελέγχου γκαζιού. Ο έλεγχος Anti-Wheelie μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί και το Launch Control μπορεί να ρυθμίζεται για τέλεια εκκίνηση. Το Cruise Control είναι διαθέσιμο στη λειτουργία PERFORMANCE MODE, με τους αναβάτες να έχουν επίσης πλήρη πρόσβαση στο σύστημα KTMconnect.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΙΣΤΑΣ (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ)

Η λειτουργία TRACK MODE επιτρέπει το ίδιο επίπεδο προσαρμογής με την PERFORMANCE MODE, αλλά είναι 100% ρυθμισμένη για αγώνα. Αυτό επιτρέπει επίσης 2 ρυθμίσεις οθόνης στην οθόνη TFT 5 ιντσών, με εστίαση στους χρόνους γύρων ή στα δεδομένα τηλεμετρίας. Σε αυτές τις λειτουργίες, εμφανίζονται μόνο βασικές πληροφορίες με τις δευτερεύουσες πληροφορίες να απορρίπτονται. Το Anti-Wheelie μπορεί να απενεργοποιηθεί και το Launch Control είναι διαθέσιμο για τέλεια εκκίνηση, αλλά το cruise control και το KTMconnect είναι απενεργοποιημένα.

 

ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ LED

Μια ολοκαίνουργια, σχεδόν εξωγήινη σχεδίαση προβολέων LED υπάρχει πλέον στα μοντέλα KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO. Τα φώτα θέσης και ημέρας βρίσκονται κατά μήκος των άκρων του προβολέα και ρυθμίζονται αυτόματα για την ένταση ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος μέσω ενός αισθητήρα φωτός που είναι ενσωματωμένος στο ταμπλό. Η μεσαία σκάλα βρίσκεται στο κεντρικό τμήμα του προβολέα και ανάβει αυτόματα όταν πέσει το σκοτάδι. Τα φώτα ημέρας μειώνουν επίσης την έντασή τους και λειτουργούν ως φώτα θέσης σε συνθήκες με πιο λίγο φώς στο περιβάλλον. Το νέο φως LED έχει επίσης εξοικονόμηση βάρους 700 γραμμαρίων σε σχέση με το προηγούμενο φως LED.

 

ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΡΕΝΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ)

Μια ολοκαίνουργια λειτουργία Engine Brake Control επιτρέπει στους αναβάτες να ορίσουν το επίπεδο του φρένου κινητήρα που θέλουν να βιώσουν σε πέντε επίπεδα, επιτρέποντας στους αναβάτες να ξεκλειδώσουν ακόμη και τα μικρότερα κέρδη απόδοσης στις νέες KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO. Η νέα λειτουργία Engine Brake Control επιτρέπει στους αναβάτες να προσαρμόσουν την ταχύτητα εισόδου στις στροφές ανάλογα με το επίπεδο δεξιοτήτων ή το στυλ οδήγησης τους.

 

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΤΡΟΧΟΥ (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ)

Για το 2024, η λειτουργία anti-wheelie έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει μια πιο διαφοροποιημένη λειτουργικότητα. Τώρα το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί σε 5 ξεχωριστά επίπεδα για να επιτρέψει έναν συγκεκριμένο μέγιστο βαθμό ανύψωσης του μπροστινού τροχού και για τους επαγγελματίες, επιλογή απενεργοποίησης.

 

5 διαφορετικές μοίρες ανύψωσης του μπροστινού τροχού:

Πολύ χαμηλή: 0,36°

Χαμηλή: 2,0°

Μέση: 11,1°

Υψηλή: 15,5°

Πολύ υψηλή: 22,25°

 

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ

Η KTM 1390 SUPER DUKE R έχει μια επιθετική στάση σώματος του αναβάτη, εστιασμένη στις επιδόσεις. Το ρεζερβουάρ έχει ελαφρά γωνία προς τα έξω για περισσότερη στήριξη του αναβάτη στην επιφάνεια του ρεζερβουάρ κατά το φρενάρισμα και βελτιωμένη επαφή όταν βγάζει το σώμα του στις στροφές. Αυτό επέτρεψε στο τιμόνι να μετακινηθεί χαμηλότερα για καλύτερο έλεγχο χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

 

Επόμενο άρθρο »

Θα κυκλοφορήσει τελικά η Husqvarna μία Vitpilen ή Svartpilen 901;

« Προηγούμενο άρθρο

Ήρθε το νέο Segway AT5

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ