• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Triumph Daytona 660 - Το διάσημο όνομα επιστρέφει για το 2024
Νέα Αγοράς 09/01/2024 - 18:05

Μια εμβληματική ονομασία αναγεννιέται για το 2024, καθώς η Triumph Daytona 660 θέλει να αντιμετωπίσει τη νέα σειρά supersport μοτοσυκλετών.

Η Triumph Daytona 660 είναι εδώ για να αντιμετωπίσει τον ανανεωμένο τομέα των supersport, όπου κυκλοφορούν πλέον τα τετρακύλινδρα εν σειρά μοντέλα και είναι πιο φιλικά προς τον αναβάτη που θέλει να τα οδηγεί στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Αυτό σημαίνει ότι η νέα Daytona διαμορφώνεται για να ανταγωνιστεί μοτοσυκλέτες όπως η Yamaha R7, η Honda CBR650R, η Aprilia RS660 και η Kawasaki Ninja 650. Καθεμία είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα που εστιάζει στο δρόμο πρώτα, αν και η Triumph δεν έχει κάτι κοινό από τις τρέχουσες μοτοσυκλέτες, γιατί έχει εν σειρά τρικύλινδρο κινητήρα

Η μοτοσυκλέτα αυτή σχετίζεται στενά με δύο άλλες μοτοσυκλέτες στη σειρά Triumph: την Trident 660 και την Tiger Sport 660. Το βασικό μπλοκ κινητήρα και τα καλύμματα είναι ίδια με αυτά τα μοντέλα, αν και η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα έχει περισσότερα κοινά με την Trident 660 από την Tiger Sport 660. Ωστόσο, έχει σημαντικό αριθμό αλλαγών σε σύγκριση με την Trident, με το πλαίσιο, τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά να διαφέρουν κατά κάποιο τρόπο από τη γυμνή έκδοση. Ο κινητήρας είναι ένας τομέας που έχει δει πολλές αλλαγές σε σχέση με την Trident, με τη νέα Daytona να διαθέτει τρία μεμονωμένα συστήματα στις πεταλούδες γκαζιού και όχι ένα μεμονωμένο κοινό σύστημα για τους τρεις κυλίνδρους που βρίσκεται στη γυμνή μοτοσυκλέτα. Οι αλλαγές συνεχίζονται βαθύτερα στον κινητήρα και υπάρχουν μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής, ένα νέο σύστημα βαλβίδων με εκκεντροφόρους μεγαλύτερης βύθισης των βαλβίδων, νέα έμβολα, έναν νέο θάλαμο καύσης και έναν νέο στρόφαλο.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών των αλλαγών είναι ένας κινητήρας που παράγει 93 ίππους στις 11.250 σ.α.λ. και 69 Nm ροπής, με το 80% αυτής της ροπής να είναι διαθέσιμο μόλις πάνω από τις 3.000 σ.α.λ.. Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα όπως αυτό, τον καθιστούν ιδανικό για μια σπορ μοτοσυκλέτα με φιλική οδική συμπεριφορά για το δρόμο, αλλά και για μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για πίστα όπως η Yamaha R6 ή η αναγεννημένη Honda CBR600RR. Με την ανάμειξη της ροπής και του τραβήγματος ενός δικύλινδρου χαμηλά, με την εύστροφη ελεύθερη απόδοση ενός τετρακύλινδρου ψηλά, ο κινητήρας διαθέτει ένα μοναδικό τρικύλινδρο ήχο, ενισχυμένο περαιτέρω από τη νέα εξάτμιση που διαθέτει λαιμούς 3 σε 1 και ένα συμπαγές τελικό με φινίρισμα από ανοξείδωτο χάλυβα. Η ισχύς παραδίδεται αβίαστα μέσα από ένα ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και ο συμπλέκτης υποβοηθούμενης ροπής της Triumph εξασφαλίζει μια προοδευτική, ελαφριά αίσθηση στη μανέτα με βελτιστοποιημένο εύρος για καλύτερη πρόσβαση. Η σχεδίαση του συμπλέκτη βελτιώνει επίσης τον έλεγχο του πίσω τροχού υπό έντονη επιβράδυνση για ομαλή, σίγουρη είσοδο στις στροφές. Το Shift Assist της Triumph είναι διαθέσιμο ως αξεσουάρ για γρήγορα και άνετα ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη και ακόμα πιο εύκολη οδήγηση στην πόλη.

Το πλαίσιο έχει ξανασχεδιαστεί και μπορούμε να βρούμε πιρούνια Big-Piston ξεχωριστής λειτουργίας συμπίεσης-επαναφοράς Showa 41 mm μπροστά και ένα πίσω αμορτισέρ Showa Balance Free, τα οποία είναι ρυθμισμένα για οδήγηση στο δρόμο και μη ρυθμιζόμενα - εκτός από τη ρύθμιση προφόρτισης στο πίσω αμορτισέρ. Η διαδρομή της ανάρτησης μπροστά είναι 110 mm και 130 mm πίσω. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας είναι επίσης νέα, με την Triumph να δίνει στη νέα Daytona 660 πιο απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, λιγότερο ίχνος και να τοποθετεί περισσότερο το βάρος του αναβάτη στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας.

Συνολικά, η Daytona είναι ελαφρώς μακρύτερη από την Trident 660, με μεταξόνιο 1425,6 mm, κλίση κάστερ 23,8 μοιρών και ίχνος trail 82,3 mm. Το πλαίσιο έχει τροποποιηθεί ελαφρώς για να δημιουργηθεί χώρος για τη νέα τριπλή μονάδα των πεταλούδων του γκαζιού.

Το φρενάρισμα στη μοτοσυκλέτα γίνεται από ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων στο μπροστινό μέρος, οι οποίες λειτουργούν σε πλωτούς δίσκους 310 mm και μια δαγκάνα δύο εμβόλων με δίσκο 210 mm πίσω. Τα φρένα φέρουν την επωνυμία Triumph και αναπτύχθηκαν από την Continental. Το ABS είναι ένα τυπικό σύστημα δύο καναλιών, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει έλεγχος IMU για το ABS και για το traction control. Οι ελαφριές ζάντες πέντε ακτινών από χυτό αλουμίνιο διατηρούν χαμηλά την περιστρεφόμενη μάζα για χειρισμό με ακόμη καλύτερη απόκριση και βελτιωμένη απόδοση της ανάρτησης, και τα νέα ελαστικά Power 6 υψηλών προδιαγραφών της Michelin τοποθετούνται στάνταρ για να προσφέρουν σίγουρη οδική συμπεριφορά σε βρεγμένες και στεγνές συνθήκες.

Η Daytona 660 διαθέτει τεχνολογία που βελτιώνει την οδηγική εμπειρία και την ασφάλεια. Το γκάζι ride-by-wire προσφέρει καθαρή και ακριβή απόκριση στο γκάζι και επιτρέπει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης - Sport, Road και Rain. Κάθε πρόγραμμα προσφέρει διαφορετική απόκριση στο γκάζι και επίπεδο παρέμβασης ελέγχου πρόσφυσης, με τη λειτουργία Sport να παρέχει την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι για γρήγορη οδήγηση στο δρόμο ή την πίστα. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας το μενού οργάνων για αναβάτες που προτιμούν την πλήρη απελευθέρωση από την ηλεκτρονική παρέμβαση.

Τα πολυλειτουργικά όργανα διαθέτουν έγχρωμη οθόνη TFT ενσωματωμένη σε οθόνη LCD άσπρο-σε-μαύρο. Όλες οι πληροφορίες του αναβάτη εμφανίζονται καθαρά και είναι ευανάγνωστες σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού. Αυτή η προσεγμένη μονάδα είναι συμβατή με το αξεσουάρ My Triumph Connectivity που επιτρέπει την πλοήγηση στροφή προς στροφή και την αλληλεπίδραση τηλεφώνου και μουσικής. Όλες οι λειτουργίες εμφανίζονται καθαρά στην οθόνη TFT και ελέγχονται μέσω του διακόπτη για ευκολία στη χρήση κατά την οδήγηση.

Με αγωνιστικά κλιπ-ον τοποθετημένα επάνω από την πλάκα του τιμονιού και μαρσπιέ τοποθετημένα για τη βέλτιστη ισορροπία άνεσης και απόστασης από το έδαφος στο στρίψιμο, η φυσική θέση οδήγησης της Daytona 660 είναι ζυγισμένη τέλεια για να δώσει την ανατροφοδότηση που απαιτείται για δυναμική σπορ οδήγηση, μαζί με χώρο και άνεση που απαιτούνται για πολλές ώρες πάνω στη σέλα. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, τα τέλεια ζυγισμένα χειριστήρια και το ελαφρύ στρίψιμο της Daytona προσφέρουν εξαιρετικό έλεγχο σε αστικά περιβάλλοντα.

Οι χωριστές σέλες αναβάτη και συνοδηγού, με ύψος σέλας αναβάτη 810 χλστ και στενή σιλουέτα καθιστούν τη Daytona 660 διαχειρίσιμη για αναβάτες όλων των μεγεθών, ενώ διατίθεται επίσης μια χαμηλά σέλα ως αξεσουάρ, μειώνοντας το ύψος τής σέλας κατά 25 χλστ σε μόλις 785 χλστ.

Το αδιαμφισβήτητο σχεδιαστικό DNA της Daytona έχει επανασχεδιαστεί με φρέσκια προσέγγιση για μια νέα επιθετική σιλουέτα και καθαρές γραμμές. Οι διακριτικοί διπλοί προβολείς LED ενσωματώνουν μια κεντρική εισαγωγή αέρα και τα ελάχιστα πλαστικά τονίζουν το αθλητικό προφίλ, καταλήγοντας σε ένα πίσω φως LED με περίγραμμα. Υπάρχουν τρεις εντυπωσιακές επιλογές χρωμάτων διαθέσιμες, όλες με ένα τολμηρό γραφικό «660» εμπνευσμένο από τους αγώνες.

Όπως θα περίμεναν οι πελάτες της Triumph, η Daytona διαθέτει περισσότερα από 30 Γνήσια Αξεσουάρ Triumph για προσαρμογή των επιδόσεων, της άνεσης, του στυλ και της πρακτικότητας, συμπεριλαμβανομένου κιτ διπλώματος A2, με ειδικό γκριπ γκαζιού και ρύθμιση κινητήρα που περιορίζει την ισχύ στα 35 kW.

Το διάστημα σέρβις 16.000 χιλιομέτρων, η εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων δύο ετών και οι ισχυρές αξίες μεταπώλησης της Triumph συμβάλλουν στη διασφάλιση ενός ανταγωνιστικού κόστους ιδιοκτησίας, του χαμηλότερου στην κατηγορία.

 

Ο Steve Sargent, Chief Product Officer της Triumph, δήλωσε:

«Η 660 έχει όλη τη συμπεριφορά και την ευελιξία που θα περίμενε κανείς από το όνομα Daytona και φέρνει μαζί της τη συναρπαστική, εύχρηστη, για πραγματικές συνθήκες απόδοση και ολοήμερη άνεση που αναζητούν οι αναβάτες σήμερα. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τον αντίκτυπο που θα έχει η Daytona 660 στον αυξανόμενο κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού».

 

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά, 240° σειρά ανάφλεξης
Χωρητικότητα 660κ.εκ.
Διάμετρος 74.04 χλστ
Διαδρομή 51.1 χλστ
Συμπίεση 12.05:1
Μέγιστη Ιπποδύναμη 95PS @ 11,250 σαλ

Μέγιστη Ροπή 69 Nm @ 8,250 σαλ
Σύστημα Τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού

Εξάτμιση Ατσάλινη ανοξείδωτη 3 σε 1 με χαμηλό πλαϊνό τελικό
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα X-ring
Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης με υποβοήθηση
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων

ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ
Πλαίσιο Σωληνωτό ατσάλινο περιμετρικό
Ψαλίδι Διπλό ατσάλινο
Εμπρός Τροχός Χυτός αλουμινίου, 5 ακτίνων, 17 x 3.5”
Πίσω Τροχός Χυτός αλουμινίου, 5 ακτίνων, 17 x 5.5”
Εμπρός Ελαστικό 120/70 ZR 17
Πίσω Ελαστικό 180/55 ZR 17

Εμπρός Ανάρτηση Ανάποδο πιρούνι Showa 41χλστ μεγάλου εμβόλου (SFF-BP) με ξεχωριστή λειτουργία, διαδρομή τροχού 110χλστ

Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ αμορτισέρ Showa με ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή τροχού 130χλστ

Εμπρός Φρένα Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310χλστ, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, ABS

Πίσω Φρένα Μονός σταθερός δίσκος 220χλστ, συρόμενη δαγκάνα μονού εμβόλου, ABS

Όργανα Πολυλειτουργικά με οθόνη TFT

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Μήκος 2083.8 χλστ
Πλάτος (Τιμόνι) 736 χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1145.2 χλστ

Ύψος Σέλας 810 χλστ
Μεταξόνιο 1425.6 χλστ
Γωνία Κάστερ 23.8°
Ίχνος 82.3 χλστ
Υγρό Βάρος 201 κιλά (@90% πληρότητα καυσίμου)
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 14 λίτρα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Κατανάλωση Καυσίμου (4.9 λίτρα / 100 χλμ)

Νούμερα CO2  113 γρ/χλμ

Πρότυπο Εκπομπών EURO 5+
Τα νούμερα εκπομπών CO2 Euro 5 και κατανάλωσης καυσίμου
μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα
κατανάλωσης αντλούνται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και
παρέχονται για συγκριτικούς σκοπούς μόνο. Ενδέχεται να μην
αντανακλούν αποτελέσματα πραγματικής οδήγησης.

ΣΕΡΒΙΣ

Διάστημα Σέρβις 16,000 χλμ) / 12 μήνες διάστημα σέρβις, όποιο έρθει πρώτο

 

Επόμενο άρθρο »

City's Art: Το κορυφαίο σχολείο οδήγησης μοτοσυκλέτας

« Προηγούμενο άρθρο

ΤΑΞΙΔΙ "QJ DUBAI"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ