• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nέο Guinness World Record με το Vmoto CPx PRO
Έκαναν 1931 χλμ με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 Ώρες.
Νέα 05/11/2023 - 21:08

Στα ηλεκτρικά οχήματα η αυτονομία είναι ένα από τα ζητούμενα και στα σκούτερ που είναι οχήματα πόλης ακόμη περισσότερο! Έτσι το να επιχειρείς να σπάσεις το ρεκόρ απόστασης σε 24 ώρες είναι κάτι σημαντικό.

 

* Η Vmoto λοιπόν σημείωσε νέο παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες για τη «Μεγαλύτερη απόσταση σε ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες από ομάδα οδηγών σε συνεχείς αλλαγές τύπου σκυταλοδρομίας».

* Η ομάδα της Vmoto πέτυχε την απόσταση των 1931 χιλιομέτρων, βελτιώνοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 151 χλμ, στο Circuito Tazio Nuvolari στην Cervesina (PV), στην Ιταλία.

* Το σκούτερ που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα τυπικό CPx PRO, που οδηγήθηκε από ομάδα 5 επαγγελματιών αναβατών και δημοσιογράφων.

* Ο πρωταγωνιστής CPx PRO αυτού του εκπληκτικού άθλου θα εκτεθεί στο περίπτερο της Vmoto στην EICMA, από τις 7 έως τις 12 Νοεμβρίου.

 

Στην πίστα Circuito Tazio Nuvolari, Cervesina (PV), στην Ιταλία, χθες 4 Νοεμβρίου 2023 γράφτηκε η ιστορία. Η Vmoto, μια κορυφαία μάρκα στην αστική ηλεκτρική μετακίνηση, κατέγραψε επίσημα νέο παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες για «τη μεγαλύτερη απόσταση σε ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες από μια ομάδα σε ρελέ», καλύπτοντας 1931 χιλιόμετρα με το μπεστ σέλερ CPx PRO στην Cervesina, στην επαρχία της Παβίας, στη Βόρεια Ιταλία.

Με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, το Vmoto κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ κατά 151 χλμ, το οποίο είχε οριστεί στα 1780 χιλιόμετρα. Το όχημα που επιλέχθηκε για αυτό το κατόρθωμα ήταν το CPx PRO, που χρησιμοποιήθηκε σε μια έκδοση παραγωγής αυστηρά OEM: ένα σκούτερ κατηγορίας L3, εξοπλισμένο με κινητήρα μέγιστης ισχύος 8 kW, ικανό για μέγιστη ταχύτητα 105 km/h και μέγιστη αυτονομία 100 km.

Το CPx PRO οδηγήθηκε από ένα πλήρωμα επαγγελματιών αναβατών και δημοσιογράφων με επικεφαλής τον Βαλέριο Μπόνι, δημοσιογράφο, συγγραφέα και βετεράνο αυτών των προκλήσεων αντοχής. Μαζί του, πήραν το τιμόνι ο Stefano Gaeta, δοκιμαστής και συντάκτης του Dueruote, ο Alberto Cecotti, συντάκτης και εκπαιδευτής ιππασίας, ο Begoña Calvo Morillo, συντάκτης του Motociclismo España και εκπαιδευτής ιππασίας, και ο Massimo Roccoli, έξι φορές Πρωταθλητής Ιταλίας Supersport. Τεχνικός συντονιστής ήταν ο Claudio Quintarelli, Operation Manager του Ιταλικού υποκαταστήματος της Vmoto με παρελθόν ως Διευθυντής Ομάδας αγώνων παγκόσμιας κλάσης. Τον υποστήριξαν ο Andrea Gerini, Τεχνικός Προϊστάμενος, και ο Alessandro Colombo, Τεχνικός Διευθυντής της Vmoto Italy.

Η απόπειρα ρεκόρ πραγματοποιήθηκε σε απολύτως δύσκολες καιρικές συνθήκες, γεγονός που έκανε μια ήδη δύσκολη περιπέτεια ακόμη πιο απαγορευτική. Στην πραγματικότητα, οι πέντε αναβάτες αντιμετώπισαν μια μεγάλη ποικιλία περιβαλλοντικών καταστάσεων.

Η εκκίνηση έγινε στις 9 το βράδυ της Πέμπτης 2 Νοεμβρίου, με τη νύχτα πλέον αργά και την άσφαλτο υγρή. Καθώς ξημέρωσε η νέα μέρα, μια πολύ ισχυρή καταιγίδα έπληξε το Circuito Tazio Nuvolari, μειώνοντας τα επίπεδα ορατότητας και τη θερμοκρασία γύρω στους 4°. Το πρωί, ο άνεμος καθάρισε τον ουρανό από τα σύννεφα και με τον ήλιο να κρυφοκοιτάζει, η πίστα στέγνωσε σταδιακά, φτάνοντας σε μια τέλεια θερμοκρασία περιβάλλοντος 16° στις κεντρικές ώρες της Παρασκευής 3 Νοεμβρίου. Η προσπάθεια ολοκληρώθηκε στις 9 το βράδυ της Παρασκευής 3 Νοεμβρίου.

Με αυτήν τη συνεχή εναλλαγή των καιρικών συνθηκών, η υποστήριξη του προσωπικού που διατέθηκε από το Circuit Tazio Nuvolari of Cervesina (PV) και τις εγκαταστάσεις της πίστας ήταν απαραίτητη. Καθοριστικός ήταν επίσης ο εξοπλισμός που διατέθηκε από τον τεχνικό χορηγό Alpinestars, ο οποίος έντυσε τους αναβάτες της Vmoto με τα καλύτερα αντικείμενα από τον κατάλογο Racing για να τους κάνει ασφαλείς και προστατευμένους - ακόμα και από τον άνεμο και τη βροχή!

Το CPx PRO, από την πλευρά του, αποδείχθηκε τέλειος σύμμαχος στην κατάκτηση της δάφνης. Ειδικότερα, ο χειρισμός, η σταθερότητα και η επιτάχυνσή του ήταν σημαντικές για να διατηρηθεί η απόδοση σταθερή για 24 ώρες και 1931 χιλιόμετρα, χωρίς δισταγμό. Ήταν ένα τεστ αντοχής, τόσο σωματικής όσο και ψυχικής, το οποίο ήταν εξαιρετικά δύσκολο για τους αναβάτες και την ομάδα Vmoto, αλλά και για το CPx PRO - το οποίο κλήθηκε να αντέξει μεγαλύτερη μηχανική καταπόνηση, από ό,τι συνήθως.

Η στιγμή που ξεπερνούν το προηγούμενο ρεκόρ
Η στιγμή που ξεπερνούν το προηγούμενο ρεκόρ

 

«Η αφοσίωση και το πάθος αποδίδουν πάντα, ειδικά αν υποστηρίζονται από ένα CPx PRO σε φανταστική μορφή», σχολίασε ο Claudio Quintarelli, Operation Manager του Ιταλικού Υποκαταστήματος της Vmoto. "Το σκούτερ μας δεν φοβήθηκε να ξεπεράσει τις καιρικές συνθήκες τεσσάρων διαφορετικών εποχών σε διάστημα 24 ωρών. Ούτε η νεροποντή που έπληξε το Circuito Tazio Nuvolari, ποτέ δεν γκρέμισε την πεποίθησή μου ότι θα μπορούσαμε να καταφέρουμε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα."

 

Ο Graziano Milone, Πρόεδρος / Στρατηγικής & Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, CMO Vmoto International, δήλωσε: "Τα τελευταία χρόνια, ο όμιλος Vmoto έχει αναπτυχθεί απολαμβάνοντας έναν ηγετικό ρόλο για τον εαυτό του στην αγορά αστικής ηλεκτρικής μετακίνησης. Αυτό σίγουρα συνέβη χάρη στο σχεδιασμό και το μάρκετινγκ των προϊόντων μας, τη στρατηγική, αλλά ακόμη περισσότερο χάρη στην ποιότητα των οχημάτων μας. Θέλαμε έντονα να αναλάβουμε αυτό το εγχείρημα για να υπογραμμίσουμε ξεκάθαρα ότι η αφετηρία για το σχεδιασμό και την κατασκευή κάθε οχήματος με το σήμα Vmoto είναι και θα είναι πάντα η αξιοπιστία. Αυτό το Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες μας κάνει περήφανους, αλλά μας λέει επίσης ότι το CPx PRO είναι ένα εξαιρετικό όχημα, το οποίο έχει διανύσει περισσότερα από 1900 χιλιόμετρα σε 24 ώρες υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες χωρίς ούτε ένα δισταγμό, και γι' αυτό είναι η καλύτερη επιλογή για τους πελάτες μας στις καθημερινές τους προκλήσεις».

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Valentino Rossi θα δοκιμάσει το πρωτότυπο του Le Mans

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK 2η ημέρα δοκιμής στην Jerez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ