• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στη Jerez για τον μεγάλο τελικό του Πρωταθλήματος WorldSBK 2023
Νέα 24/10/2023 - 11:14

Το Σαββατοκύριακο το Circuito de Jerez - Ángel Nieto στη Jerez θα φιλοξενήσει τον μεγάλο τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος WoldSBK του 2023 όπου το αποτέλεσμα θα κρίνει τον πρωταθλητή της κατηγορίας Superbike.

Οι διεκδικητές του τίτλου είναι ο πρώτος στη βαθμολογία σήμερα Álvaro Bautista (Ducati), παγκόσμιος πρωταθλητής του 2022 και μεγάλο φαβορί, και ο Toprak Razgatlioğlu (Yamaha) οποίος είναι 60 βαθμούς πίσω από τον Ισπανό με μόλις 62 βαθμούς να απομένουν διαθέσιμοι για να τους κατακτήσει.

Στον τελευταίο αυτό γύρο, η Pirelli φέρνει στην πίστα τις συνθέσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί και προτιμηθεί περισσότερο από τους αναβάτες φέτος με την πλήρη γκάμα εμπρός και τις μαλακές συνθέσεις πίσω.

Η πίστα της Jerez έχει μεγάλες ευθείες ίσες με το 70% της πίστας και αργές στροφές που εναλλάσσονται με γρήγορα τμήματα. 

Μερικές στροφές, όπως συνεχόμενες 4 και 5 καθώς και οι τρεις διαδοχικές δεξιές στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, μπορεί να πιέσουν τα ελαστικά στο όριο ειδικά όσον αφορά το μπροστινό μέρος, το οποίο πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη. 

Επίσης η μεταβολή θερμοκρασίας ανάμεσα στις πρωινές και τις απογεματινές δοκιμές απαιτεί ευελιξία και προσαρμοστικότητα από τα ελαστικά.

 

WorldSBK
Εμπρός: Η Pirelli φέρνει όλη την γκάμα του υπό εξέλιξη μαλακού SC0 στην προδιαγραφή C0927, που θα είναι διαθέσιμο σε 5 ελαστικά ανά αναβάτη, το στάνταρ μεσαίο SC1, με 9 ελαστικά ανά αναβάτη, και τέλος το στάνταρ σκληρό SC2, με 8 ελαστικά ανά αναβάτη.
Πίσω: το SCX θα είναι η πιο μαλακή σύνθεση για τους αγώνες 20 γύρων και θα είναι διαθέσιμο στους αναβάτες στο στάνταρ SCX και στο υπό ανάπτυξη SCX B0800 με το στάνταρ μαλακό SC0 να είναι η εναλλακτική λύση για πιο σκληρό.
Για τα χρονομετρημένα του Superpole και τον Superpole Race θα υπάρχει η C0004 ανάπτυξη του SCQ, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην Imola, το Magny-Cours και την Aragon.

WorldSSP
Για εμπρός θα είναι διαθέσιμες τρεις εναλλακτικές λύσεις σε μέτρια σύνθεση: Το στάνταρ SC1 σε μέγεθος 120/70, το στάνταρ SC1 σε μέγεθος 125/70 που χρησιμοποιείται στο WorldSBK και το υπό εξέλιξη SC1 στην προδιαγραφή B1333, πάλι σε μέγεθος 120/70 που προτιμήθηκε ιδιαίτερα από τους αναβάτες στους τελευταίους αγώνες.
Για πίσω θα υπάρχουν δύο επιλογές, και οι δύο στάνταρ, το εξαιρετικά μαλακό SCX και το μαλακό SC0.

 

Όλα τα ελαστικά διαθέσιμα για τον μεγάλο τελικό
“Ο αγώνας της Jerez σηματοδοτεί το τέλος της εικοστής σεζόν της Pirelli ως αποκλειστικού προμηθευτή για όλες τις κατηγορίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Για τον μεγάλο τελικό που θα κρίνει τον Πρωταθλητή του 2023 στην κορυφαία κατηγορία, έχουμε φέρει σχεδόν όλη τη γκάμα μας με τις τρεις επιλογές μπροστά και όλες τις πίσω που έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτή τη σεζόν, οι προσπάθειές μας επικεντρώθηκαν πάνω από όλα στην ανάπτυξη του SCQ με στόχο να αυξηθεί η χιλιομετρική αντοχή του στην αγωνιστική χρήση κατά τη διάρκεια του Superpole Race, στόχος που πετύχαμε με τη νέα προδιαγραφή C0004 που έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στους τελευταίους γύρους. Ωστόσο, έχουμε ακόμη κάποια ανοιχτά σημεία σχετικά με τη σύνθεση SC1 για εμπρός στην κατηγορία WorldSSP, θα δούμε πώς θα συμπεριφερθεί η νέα προδιαγραφή B1333 στη Jerez και τότε θα αποφασίσουμε αν μπορεί να γίνει ή όχι το νέο SC1 αναφοράς για την κατηγορία Supersport για την επόμενη σεζόν. Σε αυτή την κατηγορία στη Jerez θα έχουμε αρκετούς αναβάτες με Wilde Cards, αναβάτες που τρέχουν με Pirelli στα εθνικά πρωταθλήματα και αυτή είναι η ευκαιρία τους επιδείξουν το ταλέντο τους στη διεθνή σκηνή”.

 

Επόμενο άρθρο »

Στα 48 του Πρωταθλητής Ελλάδας ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου

« Προηγούμενο άρθρο

Το MotoGP στο Phillip Island με αριθμούς

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα