• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα QJMOTOR SRT 800SX
Η ναυαρχίδα της QJMOTOR στην κατηγορία adventure
Νέα Αγοράς 24/09/2023 - 19:27

H νέα SRX 800SX, η ναυαρχίδα της QJMOTOR στην κατηγορία adventure, είναι τώρα εξοπλισμένη με ισχυρότερο κινητήρα με απόδοση 92,5 ίππων, έχει πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και ανανεωμένη εμφάνιση.


Νέα QJMOTOR SRT 800SX

Ισχυρότερη και με τη μεγαλύτερη αυτονομία από τον άμεσο ανταγωνισμό!

Ο εχθρός του καλού είναι μόνο το καλύτερο και στο εργοστάσιο της QJMOTOR έχουν υιοθετήσει απόλυτα τη συγκεκριμένη φιλοσοφία. Η νέα SRT 800 SX αποτελεί ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, καθώς η ναυαρχίδα της εταιρείας απέκτησε δυνατότερο κινητήρα, πλουσιότερο εξοπλισμό και ανανεωμένη εμφάνιση, ανεβάζοντας τον πήχη ακόμη πιο ψηλά!

Νέος κινητήρας – Δύναμη παντού!

H "καρδιά" της SRT 800 SX είναι ο νέος κινητήρας των 799 κυβικών εκατοστών, ο οποίος διατηρεί τη διάταξη των δύο κυλίνδρων εν σειρά. Ο στρόφαλος με τη μεγαλύτερη διαδρομή στα 65,7mm, προσδίδει ιδιαίτερα δυναμικά χαρακτηριστικά στην απόδοση, με τις επιδόσεις να φτάνουν τους 92,5 ίππους στις 9.000 στροφές και τα 77Nm ροπής στις 8.000 αντίστοιχα. O υψηλός λόγος συμπίεσης (12,7:1) μαρτυρά έναν κινητήρα επιδόσεων με δυνατότητα να ανεβάσει πολλές στροφές με διάρκεια της δύναμης ψηλά. Παράλληλα, η κατανάλωση διατηρείται σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα της τάξης των 4,7L/100km βάσει του πρωτοκόλλου μέτρησης WMTC3. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 24L, προσφέρει ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία! Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των ενοχλητικών κραδασμών, ενώ το μικρό βάρος των εμβόλων και των μπιελών, ελαχιστοποιεί αντίστοιχα και την αδράνεια των κινούμενων μερών του. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υποβοηθούμενος, διασφαλίζοντας τη διατήρηση της δυναμικής ισορροπίας της μοτοσυκλέτας, ακόμη και σε πιο σπορ ρυθμούς οδήγησης, και ταυτόχρονα την άνεση του αναβάτη από τον οποίο απαιτείται το ελάχιστο ποσοστό δύναμης και προσπάθειας.

Ξεχωριστός σχεδιασμός – Ξεκάθαρος προσανατολισμός

Οι "αρχιτεκτονικές" γραμμές της SRT 800 SX δεν ξεφεύγουν από τη σχεδιαστική φιλοσοφία της οικογένειας των SRT, με τις πολυεπίπεδες επιφάνειες και τις αιχμηρές γραμμές, που προσδίδουν μια επιθετική εμφάνιση στο σύνολο της μοτοσυκλέτας. Η ψηλή ζελατίνα και ο σχεδιασμός του φέρινγκ καλύπτουν αποτελεσματικά τον αναβάτη από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης, ενώ οι δίδυμοι LED προβολείς χαρίζουν μια ιδιαίτερη όψη και παράλληλα προσφέρουν μία φυσική και ευρεία δέσμη φωτός. Η συναρμογή των πλαστικών και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, με χαρακτηριστικά στοιχεία τη βαθιά βαφή για αντοχή στο χρόνο και το πάχος των πλαστικών με το κατάλληλο ποσοστό ευκαμψίας, για ανθεκτικότητα στα εμπόδια που τυχόν θα συναντήσει η SRT 800 SX στις εκτός δρόμου διαδρομές. Τα νέα γραφικά στο ρεζερβουάρ και τα καλύμματα του ψυγείου, προσθέτουν τη δική τους πινελιά στη δυναμική εμφάνιση της SRT 800 SX.

Ο προσανατολισμός της μοτοσυκλέτας είναι ξεκάθαρος και κάθε στοιχείο πάνω της δηλώνει την προσήλωση στην adventure φιλοσοφία. Το ρεζερβουάρ έχει μεγάλη χωρητικότητα στα 24 λίτρα και το πεπλατυσμένο στο επάνω μέρος σχήμα του είναι μελετημένο ώστε να προσφέρει κάλυψη στα πόδια του αναβάτη και την κατάλληλη στήριξη στους μηρούς για καλύτερο έλεγχο. Ταυτόχρονα, έχει δοθεί προσοχή στη σχεδίασή του ώστε να βολεύει και όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος στα μαρσπιέ στις χωμάτινες διαδρομές. Αντίστοιχη μελέτη έχει γίνει και για το μεταβλητής διατομής τιμόνι, το οποίο τοποθετεί τα χέρια σε φυσικές γωνίες και το ύψος του είναι εκεί που πρέπει για να δίνει το βέλτιστο μοχλό ακόμη και σε όρθια θέση οδήγησης. Οι χούφτες με την αλουμινένια ενίσχυση στο τιμόνι και η μικρή ποδιά στο κάτω μέρος του κινητήρα συμπληρώνουν το πλαίσιο προστασίας που τονίζει ακόμη περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Εξοπλισμένη για άνεση και ασφάλεια

Το επίπεδο εξοπλισμού της SRT 800 SX είναι πλούσιο και απόλυτα στοχευμένο στην άνεση και την ασφάλεια του αναβάτη και του συνεπιβάτη. Τα ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνουν το αξιόπιστο σύστημα ABS 9.1MB της Bosch, που σε συνδυασμό με τα δύο δισκόφρενα μπροστά των 320mm και τις ακτινικές δαγκάνες της Brembo, μαζί με το δίσκο των 260mm πίσω και τη δαγκάνα επίσης από την ιταλική φίρμα, εμπνέουν απόλυτη εμπιστοσύνη στον αναβάτη σε κάθε φρενάρισμα. Οι αναρτήσεις, με το ανεστραμμένο πιρούνι των 43mm της Marzocchi και το αμορτισέρ πίσω, είναι σεταρισμένες από το εργοστάσιο με γνώμονα τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και τη συμπεριφορά, τόσο στις εντός όσο και στις εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση της επαναφοράς. Η μεγάλη TFT οθόνη 7", προβάλει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης με ευανάγνωστες ενδείξεις, όπως η πίεση των ελαστικών, χάρη στους αισθητήρες που διαθέτουν οι τροχοί, ενώ έχει και αυτόματη λειτουργία προσαρμογής της φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος, αλλά και διασύνδεση μέσω Bluetooth με το κινητό του αναβάτη. Οι διακόπτες ξεχωρίζουν χάρη στον οπίσθιο φωτισμό, που τους καθιστά ιδιαίτερα λειτουργικούς κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

Οι τροχοί με διαστάσεις 19"-17" (εμπρός-πίσω) διατηρούν την τέλεια ισορροπία για κίνηση σε κάθε είδους τερέν, προσφέροντας το κατάλληλο ποσοστό γυροσκοπικού φαινομένου για να ανταποκριθεί η SRT 800 SX τόσο σε ταξιδιωτικούς και πιο γρήγορους ρυθμούς στην άσφαλτο, αλλά και σε πιο απαιτητικά εμπόδια και ανωμαλίες σε χωμάτινες εξορμήσεις. Οι ακτινωτές αλουμινένιες ζάντες για tubeless ελαστικά συνδυάζονται με τα μικτής χρήσης MAXXIS MAXXVENTURE τα οποία έχουν αποδείξει τις μεγάλες δυνατότητές τους σε άσφαλτο και χώμα.

Η τιμή της SRT 800 SX έχει καθοριστεί στα 8.295 € και θα διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

Επισκεφτείτε τη σελίδα του μοντέλου εδώ: https://qjmotor.gr/model/srt-800sx

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τετράχρονος  Υγρόψυκτος  799cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

2 εν σειρά – DOHC / 8

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

88.0mm x 65,7mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

12,7:1

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ

Υγρό Κάρτερ

ΚΙΒΩΤΙΟ

6 Ταχύτητες

ΙΣΧΥΣ

92,5 PS / 9.000rpm

ΡΟΠΗ

77Nm /8.000rpm

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

2.875

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Μίζα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

4,7L /100km (WMTC3)

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

24 L

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

2260 x 950 x 1405

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

1540mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ

220

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

855

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

263 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

25°

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

2 Δίσκοι 320mm με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo εμβόλων Ø32mm

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 260mm με διπίστονη δαγκάνα Brembo εμβόλων Ø34mm

ABS

Δικάναλο, BOSCH 9.1MB

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

Ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι Marzocchi (160mm / 43mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

MONOSHOCK - Με ρύθμιση προφόρτισης & επαναφοράς

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

110/80-R19

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

150/70-R17

 

 

Επόμενο άρθρο »

Riding School το Σαββατοκύριακο 30/9 και 1/10

« Προηγούμενο άρθρο

Σημαντική αύξηση 30,3% στις ταξινομήσεις δικύκλων τον Αύγουστο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ