• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι θα φέρει η Bridgestone στο Mugello
H Bridgestone θα διαθέτει μεσαία και σκληρή γόμα και για τους δύο τροχούς.
Νέα 02/06/2010 - 00:42

Στον τέταρτο γύρο της σεζόν που θα διεξαχθεί στο Mugello της Ιταλίας, η Bridgestone θα διαθέτει δύο γόμες, μεσαία και σκληρή και για τους δύο τροχούς. Η πίστα είναι ιδιόμορφη και απαιτητική στον τομέα των ελαστικών εφόσον έχει άγρια άσφαλτο με πολύ καλή πρόσφυση, που σημαίνει ότι οι περισσότεροι αναβάτες θα επιλέξουν την σκληρότερη γόμα. Έχει αρκετές παρατεταμένες στροφές που η μοτοσυκλέτα κινείται με μεγάλη ταχύτητα, οι οποίες απαιτούν ιδιαίτερη ευστάθεια και άριστη πρόσφυση στην άκρη του πέλματος στο πίσω ελαστικό. Επίσης, υπάρχουν σημεία με έντονη επιβράδυνση όπως το τέλος της μεγάλης ευθείας που η τελική ταχύτητα των μοτοσυκλετών υπερβαίνει τα 320χλμ./ώρα, καθώς επίσης και στα κατηφορικά σημεία κάποιων στροφών που απαιτούν πολύ καλή ευστάθεια και ανθεκτικότητα από το εμπρός ελαστικό. 

 

Το μεγαλύτερο στρες που δέχονται τα ελαστικά είναι βασικά στο κέντρο του πίσω ελαστικού κι αυτό λόγω της υψηλής ταχύτητας και της άγριας επιφάνειας της ασφάλτου. Πριν από δύο χρόνια ο Casey Stoner είχε σημειώσει ρεκόρ γύρου με μέση ωριαία ταχύτητα 171,6χλμ./ώρα. Πέρυσι ο Dani Pedrosa έγραψε νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας στο Mugello με το εκπληκτικό νούμερο των 349,3χλμ./ώρα. Αναμφισβήτητα η πίστα του Mugello κάνει δύσκολη την ζωή του πίσω ελαστικού (ιδιαίτερα στο κέντρο του) όπως κι οι πίστες της Catalunya, του Motegi και της Sepang. 

 

Φέτος αναμένεται υψηλή η θερμοκρασία στην περιοχή ενώ πέρυσι ο καιρός ήταν άστατος και έφερε βροχή την ημέρα του αγώνα λίγο πριν την εκκίνηση. Στη συνέχεια η πίστα στέγνωσε κι όλοι έτρεχαν να αλλάξουν μοτοσυκλέτες. Όταν οι αναβάτες άλλαξαν κι έβαλαν slick ο Stoner έκανε την διαφορά και κέρδισε μπροστά από το δίδυμο της Fiat Yamaha. 

 

Σύμφωνα με τον Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) τα ανισόπεδα τμήματα της πίστας ευθύνονται για τα μεγαλύτερο φορτίο που δέχονται τα ελαστικά ιδίως κατά την επιβράδυνση. Οι στροφές Arrabiata, Scarperia και Bucine παίζουν σημαντικό ρόλο στον συνολικό χρόνο ενός γυρολόγιου συνεπώς το τελευταίο μισό κομμάτι της πίστας είναι πολύ σημαντικό. Επιπλέον, η πρόσφυση κατά την οριακή κλίση είναι εξίσου σημαντική γιατί η μοτοσυκλέτα ξοδεύει αρκετό χρόνο πλαγιασμένη σε μεγάλη γωνία. Συνάμα ο σκελετός του ελαστικού θα πρέπει να παρέχει μεγάλη ευστάθεια για να ενισχύει την σιγουριά του οδηγού παρέχοντας καλή αίσθηση σε όλη την διάρκεια του γυρολόγιου.

Επόμενο άρθρο »

Stoner και Hayden σε διαφορετική φάση

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Simoncelli ήταν καλύτερος απ' ότι περίμενε στο Le Mans

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ