• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stefan Pierer (KTM): Ο Marc Marquez δεν μας ταιριάζει
Δεν θέλει η ΚΤΜ τον ΜΜ93;
Νέα 23/07/2023 - 17:11

«Ο Marc Marquez μας έχει προσεγγίσει τους τελευταίους μήνες», λέει ο επικεφαλής της KTM, Stefan Pierer. Αλλά δεν είναι στα σχέδια για το 2024 - οι Acosta, Fernandez και Pol Espargaro έχουν βελτιωθεί.

Ο Marc Marquez ρωτήθηκε στην Sepang τον περασμένο Φεβρουάριο εάν θα μπορούσε να φανταστεί τον τερματισμό του συμβολαίου του με το HRC για το 2024, προκειμένου να εξασφαλίσει μια πιο ισχυρή ομάδα. Μετά το καταστροφικό ρεκόρ των πρώτων οκτώ Γκραν Πρι (ούτε ένας βαθμός την Κυριακή, μόλις 19η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα), οι εικασίες για το μέλλον του έξι φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή συνεχίζονται.

Ταυτόχρονα, η Pierer Mobility AG αναζητά επειγόντως πρόσθετες θέσεις MotoGP. Δεδομένου ότι υπάρχουν τρεις υποψήφιοι για δύο θέσεις στην GASGAS Tech3 για την επόμενη χρονιά με τον Pol Espargaro, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Moto 2 Augusto Fernandez και τον τρέχοντα διεκδικητή του Τίτλου Moto 2 Pedro Acosta, όλα τα πιθανά σενάρια έχουν συζητηθεί τους τελευταίους μήνες. Αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Ο όμιλος Pierer επίσης δεν πήρε θέση για τον «πρωτάρη» Pedro Acosta από το αφεντικό των ομάδων Moto 3 και Moto 2 Aki Ajo.

Ταυτόχρονα, υπάρχουν εικασίες στην Ισπανία και την Ιταλία εδώ και μήνες ότι ο Marc Marquez θα μπορούσε να ενταχθεί στην KTM χάρη στις διασυνδέσεις του με τη Red Bull. Το SPEEDWEEK.com ανέφερε πρόσφατα ότι υπήρξε επίσης επαφή με τον απογοητευμένο ιδιοκτήτη της ομάδας LCR Honda, Lucio Cecchinello, ο οποίος έχει υπογράψει τριετές συμβόλαιο με το HRC μέχρι το τέλος του 2024.

Το SPEEDWEEK.com ρώτησε τον Stefan Pierer, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Pierer Mobility AG, σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση.

 

Stefan, η ομάδα της GASGAS έχει πλέον τρεις υποψηφίους για δύο θέσεις. Πώς μπορεί να λυθεί αυτό το πρόβλημα; Μέχρι στιγμής μόνο δύο θέσεις είναι διαθέσιμες στην Red Bull KTM και δύο στην GASGAS Tech3. Θα μπορούσε ο Pol Espargaro να πειστεί για τον ρόλο του δοκιμαστή και του εφεδρικού οδηγού;

Όλα θα πάνε καλά. Πρώτα απ' όλα, πρέπει να δώσουμε άλλη μια ευκαιρία στον Pol για να δείξει πόσο καλά έχει αναρρώσει. Δεν ήταν εκεί για μισό χρόνο. Το γεγονός ότι θα είναι δοκιμαστής οδηγός δεν είναι επί του παρόντος θέμα. Εξαρτάται από τον Pol πώς θα τα πάει. Αν αποδώσει τα αναμενόμενα, θα οδηγήσει μια ολόκληρη σεζόν την επόμενη χρονιά. Έχουμε συμβόλαιο μαζί του.

Αλλά δεν υπάρχει χώρος. Γι' αυτό η KTM αναζητά επιπλέον θέσεις MotoGP. Η Ducati επίσης είχε έρθει σε επαφή με την Gresini.

Πολλά λέγονται. Το γεγονός είναι ότι ο Pedro Acosta θα οδηγήσει μία MotoGP -KTM το 2024. Όπου κι αν είναι αυτή. Και αν χρειαστεί επιπλέον χώρος, όλα θα τακτοποιηθούν. Βασικά, η ομάδα της Gresini δεν ήταν επιλογή για μένα.

Δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης, μπορείτε να φανταστείτε να διεκδικείτε περισσότερα από τέσσερις θέσεις MotoGP στο μέλλον;

Η τρέχουσα οικονομική κατάσταση δεν θα κάνει τα πράγματα πιο εύκολα για τις ιδιωτικές ομάδες MotoGP. Ακούω ότι η δεύτερη ομάδα της Aprilia έχει ήδη οικονομικές δυσκολίες και πρέπει να υποστηρίζεται από την Aprilia.

Θα δείτε ότι αυτό θα διευθετηθεί.

Ο Όμιλος Pierer έχει επίσης προσεγγίσει τον ιδιοκτήτη της ομάδας LCR, Lucio Cecchinello, ο οποίος περνά δύσκολες στιγμές ως συνεργάτης της Honda. Όμως αναμένεται να συνεχίσει με τη Honda.

Ανησυχώ πολύ ότι η Honda θα εγκαταλείψει και αυτή μετά την Suzuki.

Δεν είστε οι μόνοι με αυτόν τον φόβο. Αλλά οι ειδικοί λένε ότι οι περήφανοι Ιάπωνες δεν τα παρατάνε ποτέ όταν είναι πεσμένοι. Στην Formula 1, φύγανε μόνο μετά την κατάκτηση του πρώτου Τίτλου με τον Max Verstappen.

Ναι, για να δούμε.

Ο Marc Marquez έχει συμβόλαιο με το HRC για το 2024. Αλλά τα αφεντικά της Honda ανακοίνωσαν: Μπορεί να φύγει αν θέλει, δεν θα αναγκαστεί να μείνει. Είναι κατανοητό ότι ο Marquez μπορεί να ενταχθεί στην KTM; Είπατε ήδη το 2019: «Αν κερδίσει, είναι ο οδηγός, αν χάσει, είναι η μοτοσυκλέτα».

Ακριβώς, αυτό δεν έχει αλλάξει. Πόσες φορές πιστεύετε ότι μας έχει προσεγγίσει τους τελευταίους μήνες;

Αλλά ο Marc Marquez είναι αθλητής της Red Bull. Το αφεντικό της Dorna, Carmelo Ezpeleta, τον χρειάζεται επίσης ως υποψήφιο για τον Τίτλο. Μετά την παραίτηση του Rossi, θεωρείται ο πιο δυνατός. Κανείς δεν θέλει να πάρουν ένα χρόνο άδεια ή να τους κυνηγούν απελπιστικά ξανά το 2024.

Αυτή είναι μια κολλημένη κατάσταση για την οποία δεν είναι εντελώς αθώος. Και το στυλ οδήγησής του τώρα δεν ταιριάζει πραγματικά σε αυτές τις αεροδυναμικά παραμορφωμένες μοτοσυκλέτες. Γι' αυτό πέφτει τόσο συχνά.

Είπατε όταν ξεκινήσατε το MotoGP το 2017: «Δεν είμαστε εκεί με την ιδέα των Ολυμπιακών Αγώνων, θέλουμε να κερδίσουμε το MotoGP μια μέρα». Ο Marquez είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο που δεν το βρίσκεις κάθε μέρα.

Ναι, ακριβώς, θέλουμε να γίνουμε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές μια μέρα. Αλλά η υπογραφή ενός Marquez δεν είναι ο τρόπος μας. Ετοιμάζουμε τους αναβάτες μόνοι μας, από την Moto3 έως την Moto2.

Πιστεύω επίσης στον Brad Binder και στον Jack Miller, που αγωνίστηκε για τον Τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto3 μαζί μας το 2014 και τώρα επέστρεψε.

Μπορώ να συνοψίσω: Αποκλείεται η συνεργασία μεταξύ της Pierer Mobility και του Marc Marquez;

Δεν λέω ότι αποκλείεται. Αλλά αυτό δεν μας ταιριάζει.

Και η αναζήτηση για μια επιπλέον θέση στο MotoGP συνεχίζεται;

Το ένα ή το άλλο μέρος σίγουρα θα πέσει κάτω. Στοιχηματίζω. (Γελάει).

Εάν μια ομάδα MotoGP έχει οικονομικά προβλήματα, θα παρέμβει ο όμιλος Pierer;

Σίγουρα αν βγει κάτι θα το υιοθετήσουμε. Υποθέτω ότι η μία ή η άλλη θέση MotoGP θα είναι διαθέσιμη και ότι θα αγωνιστούμε και με τους πέντε αναβάτες.

Ο πρωτάρης Augusto Fernandez αξίζει επίσης μια δεύτερη σεζόν στο MotoGP.

Απολύτως. Γι' αυτό έχουμε ήδη επεκτείνει το συμβόλαιό του. Έχει ήδη συμβόλαιο. Και ο Pedro Acosta έχει επίσης ένα. Και εγγυόμαστε ότι θα είναι στο  MotoGP με την KTM το 2024.

 

Περίεργα τα λέει λοιπόν ο Pierer και αν η ΚΤΜ δεν αγοράσει ή χρηματοδοτήσει μια από τις δορυφορικές ομάδες, δεν γίνεται να έχει πέντε θέσεις. Αν όμως υπάρξει το περιθώριο για παράδειγμα να σπάσει η ομάδα του Lucio Cecchinello και να μείνει το ένα κομμάτι της LCR – Idemitsu Honda με την Ιαπωνική εταιρία και το άλλο μισό της καθαρόαιμης LCR να συνεργάζεται με την ΚΤΜ, μπορεί να προκύψει μια περίεργη αλλά ενδιαφέρουσα κατάσταση! Ίσως στο Σίλβερστοουν ή την Αυστρία, να μάθουμε πολύ περισσότερα για τις εξελίξεις. Βέβαια ο Lucio Cecchinello 'εσπευσε να δηλώσει ότι έχει συμβόλαιο με την Honda μέχρι και το 2022 και προτιθεται να το σεβαστεί.

Έχει πάντως μεγάλο ενδιαφέρον το ότι η ΚΤΜ μιλάει σχετικά αρνητικά για την περίπτωση ένταξης του Marc Marquez στο στρατόπεδό της… Αν πάλι η οικονομική βοήθεια στην LCR σημάνει ότι εκεί θα υπάρχουν δύο θέσεις για την ΚΤΜ, τότε θα βρεθούμε στο άλλο πρόβλημα του να έχει πέντε οδηγούς και έξι θέσεις. Τότε είναι που μπορεί η άφιξη του ΜΜ93 να λύσει το θέμα και να συμπληρωθεί το παζλ του 2024!

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Οι νέες τεχνολογίες - μέχρι στιγμής - το 2023

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Αλέξης Παπαγεωργίου νικητής SSP στο Brno της Τσεχίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα