• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Απολογισμός του Le Mans
Η νέα τεχνολογία επιτρέπει τη λειτουργία της γόμας σε μεγαλύτερη κλίμακα θερμοκρασιών.
Νέα 25/05/2010 - 21:41

O Tohru Ubukata (Manager Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) έδωσε μεγάλη έμφαση στην αναφορά του στις επιδόσεις των μαλακών ελαστικών της Bridgestone που ήταν διαθέσιμα για τον συγκεκριμένο αγώνα. Πιο συγκεκριμένα ανάφερε ότι λόγω ότι η πίστα του Le Mans είναι απαιτητική στα φρένα όλοι οι αναβάτες επέλεξαν την σκληρότερη από τις δύο γόμες για τον εμπρός τροχό εκτός από τον Mika Kallio. Επιπλέον, οι περισσότεροι φορούσαν την σκληρότερη γόμα (medium) στον πίσω τροχό εκτός από τους Espargaro, Aoyama και Kallio. Η ένατη θέση του Espargaro του έκανε μεγάλη εντύπωση κι αυτό γιατί το γυρολόγιο του ήταν γρήγορο ακόμη και στους τελευταίους γύρους του αγώνα γεγονός που επιβεβαιώνει την ανθεκτικότητα του ελαστικού καθώς επίσης την καλή λειτουργία του σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. 

 

Πάνω σ’αυτό τον τομέα εστίασε την αναφορά του αναφέροντας ότι όταν υπήρχαν περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών υπήρχε μεγάλη διαμάχη στο ποιος θα φέρει το κατάλληλο ελαστικό με την περισσότερη πρόσφυση γεγονός που οδηγούσε στην κατασκευή πολλών αλλά ευαίσθητων στην θερμοκρασία λειτουργίας ελαστικών καθώς επίσης μεγάλο αριθμό ελαστικών στον κάθε αγώνα. Πλέον οι κανονισμοί επιτρέπουν δύο διαφορετικά ελαστικά στον κάθε αγώνα οπότε πρέπει τα ελαστικά αυτά να λειτουργούν σε μεγαλύτερο φάσμα θερμοκρασιών. Στην Γαλλία το Σάββατο η διαφορά στην θερμοκρασία της ασφάλτου αυξήθηκε κατά 23 βαθμούς Κελσίου από το πρωί μέχρι το μεσημέρι. Ωστόσο ακόμη και τα μαλακά ελαστικά λειτουργούσαν πολύ καλά. 

 

Η νέα τεχνολογία της Bridgestone που επιτρέπει την λειτουργία της γόμας σε μεγαλύτερη κλίμακα θερμοκρασιών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την σχεδίαση των ελαστικών δρόμου όπως το BT-023 και το BT-003 RS. Κι αυτό γιατί οι συνθήκες στο δρόμο μπορεί να έχουν μεγάλη απόκλιση στη θερμοκρασία από το ζεστό προς το κρύο, κ.λ.π. Το να μπορεί να λειτουργήσει ένα ελαστικό σωστά και να προσφέρει πρόσφυση και ασφάλεια από την αρχή ενός ταξιδιού κάτω από όλες τις συνθήκες είναι πολύ σημαντικό γεγονός κι αυτός είναι ο τομέας που πραγματικά επιδεικνύει την τεχνολογία της η εταιρεία μεταφέροντας την τεχνογνωσία της από τα MotoGP στον καθημερινό αναβάτη.

Επόμενο άρθρο »

Eκπλήσεται ο Valentino Rossi που μονομαχεί μονο με τον Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Τετάρτη 26 Μαϊου EXTREME TRACKDAYS στα Μέγαρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ