• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η μοτοσυκλέτα της JiR
Έπειτα από τον αγώνα της Jerez η ομάδα παρέλαβε νέο πλαίσιο με πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία.
Νέα 25/05/2010 - 07:32

Η ομάδα JiR χρησιμοποιεί πλαίσιο της Γιαπωνέζικης TSR στην κατηγορία Moto2 και το επιτελείο της ομάδας είναι κυρίως Ιταλοί. Συνεργάζεται στενά με την TSR κι επιπλέον έχει εξαιρετική  συνεργασία με την Arrow όσων αφορά την εξέλιξη της εξάτμισης για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Έπειτα από τον αγώνα της Jerez η ομάδα παρέλαβε νέο πλαίσιο με πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία. 

 

Ο αρχιμηχανικός της ομάδας Nocciou Mauro μας αποκάλυψε ότι παρόλο ότι δεν χρησιμοποιούν εμφανή εισαγωγή του ram-air στο φέρινγκ έχουν καταφέρει να τροφοδοτήσουν σωστά το φιλτροκούτι. Η ομάδα έχει αναβαθμίσει το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα που λειτουργεί μεταξύ των 80-82 βαθμών Κελσίου. Επίσης, χρησιμοποιούν πιρούνι των 43mm ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι ίδιο με αυτό που φοράν οι πρωτοκλασάτες μοτοσυκλέτες των Superbike. Τα ατού του νέου πλαισίου επωφελήθηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Corsi στη Γαλλία. 

 

Η ομάδα έχει δώσει το όνομα της Motobi στην αγωνιστική της μοτοσυκλέτα που αποτελεί μία νέα εταιρεία στην Ιταλική αγορά. Λόγω το ότι γνωρίζουμε το επιτελείο της ομάδας από την συμμετοχή της στα MotoGP είχαμε την ευκαιρία να τραβήξουμε αποκλειστικές φωτογραφίες της αγωνιστικής Μoto2. 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά 

Κινητήρας: Honda 600cc ΜOTO2, 4T, τετρακύλινδρος υγρόψυκτος. 

Ανάφλεξη: Keihin Moto2 από την Honda. 

Ισχύς: 150bhp/16.000σ.α.λ. 

Τελική ταχύτητα: 275+χλμ./ώρα 

Εξάτμιση: Arrow 4-2-1 τιτανίου 

Μετάδοση: Κιβώτιο 6 σχέσεων τύπου κασέτα 

Συμπλέκτης: Suter clutch ολίσθησης, προδιαγραφών Moto2 

Πλαίσιο: Αλουμινένιο δύο δοκών της Ιαπωνικής TSR 

Ψαλίδι: Αλουμινένιο, ρυθμιζόμενο. 

Αναρτήσεις: Πλήρως ρυθμιζόμενα Ohlins εμπρός/πίσω, και διαφορετικά μοχλικά στο ψαλίδι. 

Τροχοί: Marchesini 17” εμπρός/πίσω 

Ελαστικά: Dunlop 17” εμπρός/πίσω 

Φρένα: Brembo ατσάλινοι δίσκοι 290mm με τετραέμβολες δαγκάνες 

Φρένα πίσω: Brembo δίσκος 218mm με δύο αντικριστά έμβολα 

Ρεζερβουάρ: Αλουμινένιο, ενσωματωμένο στη σέλα/ουρά 

Φέρινγκ/σέλα: Carbon κουστούμι, 5 κομμάτια.

Βάρος κενή: 140 κιλά

Επόμενο άρθρο »

Αδυνατίζοντας την 1198

« Προηγούμενο άρθρο

Corsi: “Έκανα αγώνα τακτικής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ