• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez: Οι πρώτες δοκιμές της χρονιάς
Pedrosa, Rossi και Lorenzo στην τριάδα με αυτή τη σειρά.
Νέα 04/05/2010 - 15:17

Ο Dani Pedrosa σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά την διάρκεια των πρώτων επίσημων δοκιμών των ομάδων MotoGP στην πίστα της Jerez. Το HRC είχε φέρει νέο πλαίσιο, ψαλίδι καθώς επίσης μία βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα της RC212V. Ο Pedrosa δεν ήταν σίγουρος προς το παρόν για τις επιδόσεις του νέου κινητήρα από την άλλη πλευρά ο Dovizioso ανάφερε ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας ενίσχυσε ελαφρώς την επιτάχυνση σύμφωνα με τα δεδομένα της τηλεμετρίας και θα αποφασίσουν για τον αν θα τον χρησιμοποιούσουν στους ερχόμενους αγώνες. Σύμφωνα με τον Dovizioso το νέο πλαίσιο έχει βελτιώσει την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο φρενάρισμα και το πλασάρισμά της στην στροφή, εκεί ακριβώς που κάνει τη εμφάνισή του το chattering. Ο Pedrosa εστίασε την προσοχή του στην λεπτομερή ρύθμιση των αναρτήσεων σε κάποιους τομείς που δεν είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Σημειωτέων δε ότι ο Pedrosa είχε μία πτώση στις στροφή 10, όταν έχασε την πρόσφυση στον εμπρός τροχό έπειτα από ένα έντονο γλίστρημα του πίσω τροχού. 

 

Στη δεύτερη θέση των δοκιμών ανέβηκε ο Valentino Rossi μπροστά από τον ομόσταυλό του Jorge Lorenzo. Η ομάδα της Fiat Yamaha είχε αρκετά νέα καλούδια να δοκιμάσει μεταξύ άλλων πλαίσιο, αναβαθμισμένο κινητήρα, ηλεκτρονικά και νέο εμπρός ελαστικό της Bridgestone. Θετικά ήταν τα σχόλια του Rossi για το νέο ελαστικό της Bridgestone καθώς επίσης για τον κινητήρα που ανάφερε ότι έχει ενισχύσει την επιτάχυνση της M1. Πτώση είχε όμως ο Ιταλός ευτυχώς με ταχύτητα μόλις 65χλμ./ώρα χωρίς να βλάψει περισσότερο τον ήδη τραυματισμένο ώμο του. 

 

Ο Lorenzo δοκίμασε νέα ηλεκτρονικά, άλλο traction control και τον νέο κινητήρα. Επιπλέον, έκανε πολλές εκκινήσεις (περίπου 25) για να βελτιωθεί σ’αυτό τον τομέα μιας κι ο ίδιος πιστεύει ότι ο συμπλέκτης κι η επιτάχυνση δεν συγκαταλέγονται στα ατού της Μ1. 

 

Ικανοποιημένος περισσότερο ίσως κι από οποιονδήποτε άλλο αναβάτη ήταν ο Randy de Puniet που σημείωσε τον 4ο ταχύτερο χρόνο δείχνοντας την διάθεσή του για μεγαλύτερη πρόοδο. Οι μηχανικοί του εστίασαν την προσοχή τους στην τελειοποίηση του set up της Honda του ψάχνοντας ακόμη περισσότερο την ρύθμιση του πλαισίου και των αναρτήσεων. Όπως ο ίδιος ανάφερε είχαν κάποιες ιδέες στο παρελθόν αλλά δεν υπήρξε χρόνος να τις εφαρμόσουν στην διάρκεια των δοκιμών των δύο πρώτων αγώνων. Απ΄ότι πληροφορηθήκαμε κατά την διάρκεια της αποστολής μας στην Jerez ο Γάλλος αναβάτης θα εκτελούσε και κάποιες μετρήσεις με την ομάδα της Rizoma και το Κέντρο Επιστημών του Qatar για την περαιτέρω αξιολόγηση της φυσικής του κατάστασης. 

 

Εκκεντρική ήταν η αλλαγή στο set up της μοτοσυκλέτας του Stoner που όπως ανάφερε ο ίδιος έφερε πολύ καλό αποτέλεσμα επιτρέποντάς τον να γυρίζει σε καλύτερο χρόνο από τον ρυθμό που είχε στον αγώνα. Του απέφερε καλύτερη αίσθηση από το εμπρός σύστημα της GP10 ιδίως σ’αυτή την πίστα που είναι απαιτητική στα φρένα και φορτίζει ιδιαίτερα το εμπρός ελαστικό. Το μόνο που μένει να δει τώρα είναι κατά πόσο αυτή η ρύθμιση θα αρμόζει και σ’άλλες πίστες. Πάνω στην ρύθμιση του πλαισίου (γεωμετρία κι αναρτήσεις) εργάστηκε κι ο Hayden. Μπορεί μεν να μην βρήκαν κάτι το εκπληκτικό, ωστόσο ήδη έχουν φθάσει σε ένα πολύ καλό σημείο κι από εδώ και πάρα όπως ι ίδιος δήλωσε χρειάζονται χειρουργικής ακρίβειας αλλαγές για να δει μεγαλύτερη βελτίωση. 

 

Εκτός δεκάδας παρέμειναν οι Melandri και Simoncelli παρόλο ότι έκαναν μεγάλη πρόοδο στην ρύθμιση της μοτοσικλέτας τους. Εργάστηκαν πάνω στην συμπεριφορά της με γεμάτο ρεζερβουάρ κι επιπλέον έκαναν αγώνα προσομοίωσης για να συγκρίνουν τα δεδομένα με αυτά του τριημέρου. Ο Melandri δοκίμασε μερικούς γύρους με μαλακό ελαστικό αλλά λόγω ύπαρξης αρκετών αναβατών στην πίστα δεν κατάφερε να σημειώσει καλό χρόνο. Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε στον αγώνα ο Simoncelli έλυσε μερικώς με αποτέλεσμα να βελτιώσει τον χρόνο του φορώντας σκληρά ελαστικά. Αισιοδοξεί ότι με την ανάλυση των δεδομένων που έχουν συλλέξει θα μπορέσουν να βελτιώσουν την συνολική ρύθμιση της μοτοσυκλέτας και φυσικά τους χρόνους του στο μέλλον. 

 

Σημαντική πρόοδο σημείωσε κι ο Hiroshi Aoyama με την RC212V. Κατάφεραν να βρουν ένα καλύτερο σημείο αναφοράς όσον αφορά το στήσιμο της μοτοσυκλέτας του. Από αυτό το σημείο και μετά θα μπορεί να βρίσκει πιο εύκολα το set up της στον κάθε αγώνα. Ο ίδιος ανάφερε ότι βελτίωσε τον χρόνο του στην Jerez αγγίζοντας το 1:40.470 που τον κατάταξε στην 15η θέση. 

 

Αποτελέσματα δοκιμών 

1. Dani PEDROSA(Honda) 1:39.425 

2. Valentino ROSSI (Yamaha) 1:39.480 

3. Jorge LORENZO (Yamaha) 1:39.506 

4. Randy DE PUNIET (Honda) 1:39.609 

5. Andrea DOVIZIOSO(Honda) 1:39.760 

6. Casey STONER (Ducati) 1:39.786 

7. Nicky HAYDEN (Ducati) 1:39.906 

8. Ben SPIES (Yamaha) 1:39.958 

9. Loris CAPIROSSI (Suzuki) 1:40.040 

10. Colin EDWARDS (Yamaha) 1:40.042 

11. Marco MELANDRI (Honda) 1:40.129 

12. Marco SIMONCELLI (Honda) 1:40.370 

13. Mika KALLIO (Ducati) 1:40.446 

14. Alvaro BAUTISTA (Suzuki) 1:40.463 

15. Hiroshi AOYAMA (Honda) 1:40.470 

16. Aleix ESPARGARO (Ducati) 1:40.686 

17. Hector BARBERA (Ducati) 1:40.932

Επόμενο άρθρο »

KEVIN SCHWANTZ SCHOOL - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΟΥ

« Προηγούμενο άρθρο

Σπέσιαλ μπρακέτο για τον Hayden

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ