• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Περισσότερο αέρα στο φιλτροκούτι
Ως γνωστόν το ram-air συντελεί θετικά στις επιδόσεις και φυσικά την τελική ταχύτητα.
Νέα 01/05/2010 - 23:31

Αποστολή MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης  

 

Από την στιγμή που ο κινητήρας της Honda στην κατηγορία Moto2 έρχεται από το Big H με συγκεκριμένο φιλτροκούτι (που μοιάζει με τον νορμάλ αλλά είναι διαφορετικό και τα μπεκ είναι τοποθετημένα κάθετα σε αυτό) οι τεχνικοί θέλουν να έχουν μόνιμα σ’αυτό μεγάλη παροχή αέρα. Οι περισσότερες ομάδες έχουν τοποθετήσει το ram–air στο εμπρός μέρος του φέρινγκ όπως οι κατασκευαστές Moriwaki, Suter, Kalex, TechIII, MZ Racing, RSV κ.λ.π.  

 

Άλλοι πάλι όπως η JiR έχουν τοποθετήσει την εισαγωγή του αέρα κάτω ακριβώς από το ρύγχος του φέρινγκ. Η MZ Racing κατέφυγε σε επιδιόρθωση της εισαγωγής του ram-air με ανθεκτική ελαστική ταινία προκειμένου να στείλει περισσότερο αέρα στο φιλτροκούτι. Τελικά, όπως μας βεβαίωσε ο Herve Pancharal της TechIII “Πρέπει να στείλεις όσο περισσότερο αέρα γίνεται σ’αυτό το φιλτροκούτι αν θέλεις να είσαι μπροστά”. Κι αυτό προσπαθούν να κάνουν όλοι οι μηχανικοί. 

 

Ως γνωστόν το ram-air συντελεί θετικά στις επιδόσεις του κινητήρα και φυσικά την τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Για την τελευταία δεν έχει κάνει λόγο κανείς προς το παρόν, ωστόσο από πρώην υπάλληλο της Ten Kate Honda πληροφορηθήκαμε ότι τα top Honda του SS600 άγγιζαν την τελική των 280-290χλμ./ώρα στην Monza ανάλογα με το γρανάζωμά τους.

TechIII
TechIII
JiR (MOTOBI)
JiR (MOTOBI)
RSV
RSV

Επόμενο άρθρο »

Σφαγή έγινε στην Moto2

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο ελαστικό ετοιμάζει η Dunlop

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ