• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez live: Ο κινητήρας της Moto2
"Δεν γνωρίζουμε την ισχύ του απλά είδαμε ένα συγκριτικό πίνακα με καμπύλες ισχύος" δήλωσε ο Bartholemy.
Νέα 30/04/2010 - 14:55

 

 

Aποστολή MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραϊτης

 

Πολλά ακούγαμε κατά την χειμερινή περίοδο δοκιμών για τους κινητήρες της Moto2, ωστόσο όλες οι ομάδες έστηναν τις μοτοσυκλέτες τους χρησιμοποιώντας ένα μοτέρ CBR600RR με το κιτ της Honda. Αυτό που χρησιμοποιούν οι ομάδες στο πρωτάθλημα SS600. Στην πρώτη μας συνέντευξη με τον διευθυντή της ομάδας Marc DVS Racing, τον Michael Bartholemy πληροφορηθήκαμε ότι η Honda έχει δώσει έναν κινητήρα που είναι μεν πιο ανθεκτικός αλλά έχει διαφορετική κλίμακα ισχύος. "Δεν γνωρίζουμε την ισχύ του απλά είδαμε ένα συγκριτικό πίνακα με καμπύλες ισχύος, αλλά χωρίς νούμερα στην ισχύ και τις σ.α.λ." δήλωσε ο Bartholemy.

 

Πιο συγκεκριμένα ο κινητήρα είναι πιο ομαλός στις χαμηλές στροφές και ισχυρότερος στις μεσαίες ενώ στα ψηλά αποδίδει σχεδόν τα ίδια με τον κινητήρα της SS600. Ακόμη κι ο Scott Redding ανάφερε ότι ξαφνιάστηκε με τον ήπιο χαρακτήρα του νέου κινητήρα. Οι διαφορές εστιάζονται στην δουλειά που έχει στην κεφαλή κι επιπλέον έχει μεγαλύτερη συμπίεση. Από την άλλη πλευρά ανεβάζει ψηλές θερμοκρασίες. Ο κινητήρας της Marc DVS Racing ήταν από τους πιο ψυχρούς στο Qatar με την θερμοκρασία λειτουργία κάπου στους 85-86ο Κελσίου. Κάποιες μοτοσυκλέτες είχαν ξεπεράσει τους 100ο Κελσίου όπως ανάφερε ο Bartholemy. Αντιθέτως ένα καλοστημένο μοτέρ SS600 λειτουργεί περίπου στους 75-77ο Κελσίου. Σημειωτέων δε ότι οι ομάδες μπορούν να επέμβουν στο σύστημα ψύξης και την εξάτμιση.

Επόμενο άρθρο »

Jerez live: Stoner – Lorenzo μπροστά, πονάει ο Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez live: Η γέφυρα της Tech III

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα