• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Η Χρήση των φρένων στην πίστα Bugatti του Le Mans
Νέα 12/05/2022 - 13:55

Ένα μήνα μετά από το 24ωρο Le Mans που κέρδισε η ομάδα Yoshimura SERT Motul με σύστημα φρένων της Brembo, η πίστα Bugatti φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Οι χρόνοι των μοτοσυκλετών MotoGP είναι 5 δευτερόλεπτα ανά γύρο ταχύτεροι από τους χρόνους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, αλλά η συνολική απόσταση του αγώνα είναι κάτι περισσότερο από 110 χιλιόμετρα.

Η Brembo παρέχει στις ομάδες MotoGP μια μεγάλη γκάμα δίσκων φρένων και κάθε αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα δύο διαφορετικές συνθέσεις ανθρακονημάτων και δύο διαφορετικές γεωμετρίες - High Mass και Standard Mass - οι οποίοι μαζί με τις 3 διαφορετικές διαθέσιμες διαμέτρους (320 χιλ. 340 χιλ και 355 χιλ.) δίνουν συνολικά δώδεκα διαφορετικές επιλογές!

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται με τους αναβάτες του MotoGP, αυτή η πίστα είναι μια από τις πιο απαιτητικές για τα φρένα. Στην κλίμακα από το 1 έως το 6, βαθμολογείται δείκτη δυσκολίας 4 και είναι, μαζί με την Jerez, η πίστα με τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας στο πρώτο μέρος του πρωταθλήματος.

Κάθε γύρος της πίστας Bugatti έχει 14 στροφές και οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα τους 9 φορές για συνολικά 31,5 δευτερόλεπτα (35% του χρόνου γύρου), πραγματικά εντυπωσιακό αν σκεφθούμε ότι είναι η τρίτη συντομότερη (μικρότερη σε διαδρομή) πίστα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Αν και δεν υπάρχει σημείο που η διαφορά ταχύτητας κατά την επιβράδυνση ξεπερνάει τα 200 km/h, το σύστημα πέδησης χρησιμοποιείται για πάνω από 4 δευτερόλεπτα σε 5 διαφορετικά σημεία της πίστας. Το συνολικό φορτίο που ασκεί κάθε αναβάτης στη μανέτα του φρένου από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα είναι επίσης υψηλό μιας και φθάνει τα 900 κιλά!

Από τα 9 σημεία πέδησης στην πίστα Bugatti του Le Mans, τα 2 χαρακτηρίζονται ως απαιτητικά στα φρένα, τα 3 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 4 είναι σχετικά εύκολα. Το πιο δύσκολο σημείο πέδησης για τις μοτοσυκλέτες MotoGP είναι στην 9η στροφή όπου οι μοτοσυκλέτες επιβραδύνουν από τα 301 km/h στα 105 km/h φρενάροντας για 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η πίεση στο υγρό των φρένων φτάνει τα 12,2 bar. Οι αναβάτες ασκούν δύναμη 5,7 κιλών στη μανέτα του φρένου, δέχονται φορτία επιβράδυνσης 1,5 g και καλύπτουν φρενάροντας μια απόσταση 231 μέτρων .

 

Επόμενο άρθρο »

Le Mans: Συνέντευξη τύπου

« Προηγούμενο άρθρο

Η ανακοίνωση της Suzuki Motor Corporation

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ