• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Τι κάνουν οι άλλες Yamaha δεν με αφορά
Πρέπει να σκεφτώ τον εαυτό μου
Νέα 05/05/2022 - 20:06

Η Yamaha ήρθε στη σεζόν του 2022 με μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει εξελιχθεί πολύ από την M1 του Quartararo του 2021 με την οποία κέρδισε το πρωτάθλημα, ιδιαίτερα όσον αφορά την ιπποδύναμη.

Ο Quartararo δυσκολεύτηκε να φτάσει στην ένατη θέση στο Qatar, ήταν όγδοος στην Αργεντινή και έβδομος στο Austin, ενώ στο βρεγμένο στην Ινδονησία ήταν δεύτερος, νικητής στην Πορτογαλία και έχασε για λίγο τη νίκη το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία παίρνοντας την δεύτερη θέση.

Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους συναδέλφους του στη Yamaha, τον ομόσταυλό του, Franco Morbidelli και το δίδυμο της RNF Racing, Andrea Dovizioso και Darryn Binder, οι οποίοι έχουν σημειώσει μόλις 32 βαθμούς όλοι μαζί, σε σύγκριση με τους 89 που έχει ο Quartararo στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ενώ ο Quartararo πιστεύει ότι όλα τα προβλήματα της M1 του 2022 πηγάζουν από την έλλειψη ιπποδύναμης, τα σχόλιά του ήταν αντίθετα με αυτά  των άλλων αναβατών της Yamaha καθώς εκείνοι στρέφουν την προσοχή τους στην έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος.

Παραδεχόμενος ότι η ανοδική του φόρμα τον οδήγησε σε "έκπληξη" που ήταν επικεφαλής της βαθμολογίας μετά τη νίκη του στην Πορτογαλία, ο Quartararo λέει ότι το γεγονός ότι οι συνάδελφοί του αναβάτες της Yamaha δυσκολεύονται τόσο πολύ δεν έχει μεγάλη σημασία για αυτόν καθώς έχει "αρκετά να σκεφτεί ώστε να είναι γρήγορος με την μοτοσυκλέτα».
"Ήμουν ήδη έκπληκτος που οδηγούσα το πρωτάθλημα την περασμένη εβδομάδα (μετά την Πορτογαλία), γιατί εκτός από την Mandalika, ήταν... Δεν θα έλεγα καταστροφή, αλλά η θέση μου ήταν έβδομη, όγδοη, ένατη, δεύτερη, και μετά φυσικά η νίκη", είπε ο Quartararo, ο οποίος τώρα προηγείται της βαθμολογίας με επτά βαθμούς.

"Στο τέλος, τελειώνουμε πάντα στην πρώτη δεκάδα και αυτού του είδους οι αγώνες όπου πρέπει να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό για να πάρεις τρεις, τέσσερις, πέντε βαθμούς περισσότερους από ό,τι χρειάζεσαι, κάνουν αυτούς τους βαθμούς εξαιρετικά σημαντικούς. Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, οδηγώ στα άκρα και είμαι στο όριο σε κάθε στιγμή".

"Αλλά είναι αλήθεια ότι οι άλλες Yamaha δυσκολεύονται πολύ, αλλά τελικά αυτό δεν είναι το πρόβλημά μου. Έχω ήδη αρκετά να σκεφτώ για να είμαι γρήγορος με την μοτοσυκλέτα μας. Οπότε, φροντίζω τον εαυτό μου".

Ο Quartararo γνωρίζει ότι οι αγώνες που είναι στον ορίζοντα θα τον δυσκολέψουν, όπως και οι πρώτοι γύροι, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί απλά να ικανοποιηθεί με βαθμούς σε δυνατές πίστες για τη Yamaha.

"Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να είμαι συντηρητικός", πρόσθεσε. "Νομίζω ότι πρέπει να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό κάθε φορά που είμαι σε καλό δρόμο. Στο Austin τερμάτισα έβδομος και δυστυχώς ήμουν χαρούμενος γιατί ένιωθα ότι έκανα το καλύτερο δυνατό, αλλά δεν μπορούσα να τα πάω καλύτερα. Αλλά παλεύω ακριβώς το ίδιο είτε είναι για την έβδομη είτε για την δεύτερη και την πρώτη θέση".

"Πρέπει να είμαι στο όριο παντού γιατί ξέρω ότι θα φτάσουν κάποιες πίστες όπου θα δυσκολευτώ και αυτή είναι η πραγματικότητα που θα αντιμετωπίσουμε, όπως στην αρχή της χρονιάς. Αλλά θα είμαι στο όριο όλη την ώρα".

Επόμενο άρθρο »

H Leopard πρόθυμη να πάρει την θέση της Suzuki

« Προηγούμενο άρθρο

Albon: Ο Verstappen είναι σαν τον Marquez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ