• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα προβλήματα της ΚΤΜ στην αρχή της σεζόν
Παρά την νίκη στην Ινδονησία και το βάθρο στο Qatar
Νέα 04/05/2022 - 19:03

Το δίδυμο της εργοστασιακής KTM, Brad Binder και Miguel Oliveira, άντεξαν άλλο ένα σκληρό Σαββατοκύριακο στα MotoGP στο Ισπανικό Grand Prix, καθώς τα προβλήματα με το στρίψιμο τη μοτοσυκλέτας συνεχίζουν να τους ταλανίζουν.

Τώρα έχει αρχίσει να υπάρχει η ανησυχία ότι αυτά τα πρροβλήματα μπορεί να γίνουν ο κανόνας για την σεζόν του 2022 που είχε ξεκινήσει τόσο καλά με το βάθρο του Binder στο Qatar και τον θρίαμβο του Oliveira στην Ινδονησία.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο δεν ήταν η πρώτη φορά που ακούσαμε το ζευγάρι να παραπονιέται για την αδυναμία της RC16 στις στροφές, αλλά είναι ένα πρόβλημα που ίσως ενισχύεται περισσότερο στη Jerez – μια σφιχτή και στριφτερή πίστα με ελάχιστο χώρο για να καλύψουν τη διαφορά με τον καλά συμπεριφερόμενο κινητήρα τους –  περισσότερο από οπουδήποτε αλλού βρεθήκαμε το 2022 μέχρι στιγμής.

"Είναι δύσκολο να φεύγω από εδώ με τη 10η θέση γιατί είναι μια πίστα στην οποία πιστεύω ότι ήμουν πολύ γρήγορος σε όλη μου την καριέρα, οπότε περίμενα πολλά περισσότερα", είπε ο Binder. "Όλο το Σαββατοκύριακο μας έλειπε λίγη ταχύτητα σε σύγκριση με τους υπόλοιπους αναβάτες και στον αγώνα είχα πολλούς κραδασμούς από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Είναι απογοητευτικό γιατί έβαλαν (οι κραδασμοί) ένα μεγάλο εμπόδιο στον αγώνα μας. Γενικά είναι ένας τερματισμός στην πρώτη δεκάδα, με κάποιους βαθμούς. Είναι φρικτό συναίσθημα να τελειώνεις εκεί, αλλά είναι αυτό που είναι".

"Στον αγώνα ήταν ξεκάθαρο ότι μας έλειπε λίγο το στρίψιμο και το φρενάρισμα – δεν μπορούσα να φρενάρω πιο δυνατά γιατί δεν είχα καμία επαφή πίσω και το μπροστινό κατέρρεε. Είναι τόσο δύσκολο να οδηγείς έτσι γιατί είναι τόσο δύσκολο να εμπιστευτείς το μπροστινό μέρος για να πιέσεις πραγματικά και με το πρόβλημά μας στο στρίψιμο, αργείς πάντα πολύ να ανοίξεις το γκάζι".

Ο Oliveira ξεκίνησε από την 21η θέση στο grid και έφτασε στην 12η, αφού η holeshot πίσω συσκευή του σταμάτησε να λειτουργεί κατά τη διάρκεια των ΚΑΤ1, που σημαίνει ότι αναγκάστηκε να την κλειδώσει για το υπόλοιπο της περιόδου δοκιμών.

"Το να ξεκινάς 21ος και να τερματίζεις 12ος δεν είναι καλό", είπε ο Oliveira, "αλλά πήραμε μερικούς βαθμούς. Αυτό είναι σημαντικό και δεν μπορώ να πω ότι είμαι χαρούμενος με τη 12η θέση, αλλά ξεκινώντας τόσο πολύ πίσω σε αυτή την πίστα, νιώθω ότι είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε. Αυτό που μας έλειπε εδώ είναι η ταχύτητα στις στροφές. Δεν έχουμε μια μοτοσυκλέτα που στρίβει στον ίδιο χώρο με τους άλλους, κάτι που φυσικά κάνει τη ζωή μας πιο δύσκολη".


"Πρέπει να πιέζουμε πολύ περισσότερα τα ελαστικά και όταν έχει τόση ζέστη (όσο στην Jerez) υποφέρουμε περισσότερο επειδή δεν έχουμε τόσο πρόσφυση και πρέπει να χρησιμοποιήσουμε περισσότερo to ελαστικό που θα έπρεπε να διατηρούμε για κρίσιμες στιγμές, οπότε είναι πιο εύκολο να πέσουμε . Αυτό είναι το βασικό μας θέμα".

"Μας εμπόδισε να αγωνιστούμε. Φτάνουμε στον αγώνα, παλεύουμε στους πρώτους γύρους και αυτό είναι. Αν πλησιάσουμε τους άλλους, τα λάστιχα υπερθερμαίνονται και μερικές φορές υπάρχει διαφορά και μπορούμε να πάμε πιο γρήγορα, αλλά τότε είμαστε πολύ πίσω και επαναλαμβάνουμε τους ίδιους χρόνους γύρου. Είναι ένα φαινόμενο γιο-γιο, δεν μπορούμε να αγωνιστούμε ανταγωνιστικά. Απλώς επιβιώνουμε, προσπαθώντας να μην πέσουμε".

Και μαζί με αυτή την απογοήτευση έρχονται οι πρώτες ενδείξεις εκνευρισμού και από τους αναβάτες, με τον Binder να μιλάει μετά τον αγώνα για την ανάγκη να βρεθεί μια λύση όσο πιο σύντομα γίνεται – κάτι που παραδέχτηκε ότι ήλπιζε ότι θα συνέβαινε τη Δευτέρα μετά τον αγώνα στο τεστ, κάτι που όμως φάνηκε να μην ισχύει.

"Είναι αστείο γιατί κάναμε την πρώτη δοκιμή στη Sepang που πήγε όπως οι περισσότεροι αγώνες μας τον τελευταίο καιρό", είπε μετά τον αγώνα, "και μετά είχαμε την Ινδονησία και το Qatar που ήταν εξαιρετικά. Ήλπιζα ότι το τεστ της Sepang ήταν το περίεργο, αλλά φαίνεται ότι αυτή τη στιγμή οι δυσκολίες μας από εκεί εμφανίζονται όλο και περισσότερο. Είναι λίγο απογοητευτικό, αλλά το μεγάλο πράγμα είναι ότι μαθαίνουμε και έχουμε φέρει κάποιες διαφορές στη μοτοσυκλέτα. Καταλαβαίνουμε ποια είναι τα αρνητικά και ήρθε η ώρα να τα λύσουμε".

Επόμενο άρθρο »

H Speed Up Racing διώχνει τον Romano Fenati!

« Προηγούμενο άρθρο

O Mir ήταν έτοιμος να υπογράψει με την Suzuki

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ