• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Michelin - Ένας συναρπαστικός αγώνας στη στεγνή και βρεγμένη πίστα του Misano
Νέα 26/10/2021 - 12:24

Δελτίο Τύπου


 

Ένα συναρπαστικό Σαββατοκύριακο στη στεγνή και βρεγμένη πίστα του Misano

Ο Marc Marquez κατάφερε να ξεπεράσει τις δύσκολες καιρικές συνθήκες του Σαββατοκύριακου στην πίστα World Circuit Marco Simoncelli στο Misano και να αναδειχθεί νικητής στον αγώνα Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna, με το συμπαίκτη του Pol Espargaro να τερματίζει στη δεύτερη θέση και τον τοπικό αναβάτη Enea Bastianini (Avintia Esponsorama) στην τρίτη θέση.

Ο Fabio Quartararo κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση, ξεκινώντας από τη 15η θέση στο grid, με δύο αγώνες να απομένουν στο ημερολόγιο αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP 2021. Επιπλέον, έγραψε ιστορία ως ο πρώτος Γάλλος που κερδίζει τον τίτλο της πρώτης κατηγορίας.

Ενώ προσπαθούσε να συναγωνιστεί τον καλά προετοιμασμένο Marquez και προτού δυστυχώς πέσει, ο Bagnaia σημείωσε νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’32.171, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που είχε σημείωσε πριν πέντε εβδομάδες ο Bastianini.

Την ημέρα πριν τον αγώνα, κυρίαρχος παράγοντας σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές ήταν ο υγρός και κρύος καιρός, γεγονός που συντέλεσε ώστε οι αναβάτες και οι ομάδες να μην έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δοκιμές σε στεγνή πίστα. Ευτυχώς, ο πρόσφατος αγώνας και η επόμενη δοκιμή στη συγκεκριμένη πίστα, πριν από πέντε εβδομάδες, συντέλεσαν ώστε οι αναβάτες να έχουν κάποια δεδομένα σε περίπτωση στεγνού αγώνα.

Οι ελεύθερες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο βρεγμένο, έδωσαν σε όλους τους αναβάτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις δυνατότητες των ελαστικών MICHELIN Power Rain. Το Σάββατο κατά τη διάρκεια του FP3, οι βέλτιστες υγρές συνθήκες πίστας για τα βρόχινα ελαστικά και ο αγώνας για την κατάκτηση πολύ σημαντικών θέσεων στο Qualifying 2 συντέλεσαν ώστε οι χρόνοι να βελτιωθούν σημαντικά σε σύγκριση με την Παρασκευή.

Σε αντίθεση με τις προβλέψεις, οι καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια των δοκιμών FP4 και Qualifying ήταν σχεδόν στεγνές και αυτό επέτρεψε στους αναβάτες να επιλέξουν τελικά τα ελαστικά MICHELIN Power Slicks έτσι ώστε να πάρουν μια αίσθηση από την πολύ κρύα επιφάνεια της πίστας, η οποία ήταν γεμάτη μπαλώματα με νερό. Ο Bagnaia για να αντιμετωπίσει τις καιρικές συνθήκες επέλεξε το μαλακό μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς για να κερδίσει την pole position, μπροστά από τους συμπαίκτες του Jack Miller και Luca Marini (SKY VR46 Avintia) στο κλείσιμο της πρώτης σειράς της Ducati.

Παίρνοντας θέσεις στο grid, η πλειοψηφία των αναβατών επέλεξε τα μεσαία μείγματα γόμας για τον μπροστινό τροχό και τα μαλακά μείγματα γόμας για τον πίσω. Οι πιο αξιοσημείωτες εξαιρέσεις ήταν οι δύο αναβάτες της Ducati Lenovo Team που επέλεξαν το εμπρός σκληρό μείγμα γόμας και το πίσω μεσαίο και ο Quartararo που επέλεξε το μεσαίο μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό.

Σχολιάζοντας τον αγώνα, ο Piero TaramassoMichelin Motorsport Two-Wheel Manager, δήλωσε : « Παρά τις υγρές καιρικές συνθήκες την Παρασκευή και το Σάββατο, είμαι ικανοποιημένος που μπορέσαμε να παρακολουθήσουμε ένα στεγνό αγώνα και όχι έναν αγώνα που οι καιρικές συνθήκες μεταβάλλονταν συνεχώς. Κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών οι καιρικές συνθήκες ήταν υγρές αλλά είμαι  ευχαριστημένος με την επίδοση των μεσαίων και μαλακών μειγμάτων γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Rain αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα τα ελαστικά MICHELIN Power Slicks απέδειξαν για άλλη μια φορά τις σταθερές επιδόσεις πρόσφυσης και την ευελιξία τους. Αυτές οι καιρικές συνθήκες, με τις θερμοκρασίες πίστας να είναι χαμηλότερες από ό, τι το Σεπτέμβριο, σήμαιναν ότι οι ομάδες αγωνίστηκαν με περιορισμένες πληροφορίες στεγνών ρυθμίσεων. Παρ 'όλα αυτά και την ελαφρώς "πράσινη" επιφάνεια πίστας από τη βροχή, τα διαφορετικά μείγματα γόμας που επιλέχθηκαν από διαφορετικούς αναβάτες απέδωσαν πολύ καλά, καθώς σημείωσαν νέο ρεκόρ αγώνα και σταθερούς χρόνους».

Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ το Fabio για την κατάκτηση του τίτλου του 2021, αλλά ταυτόχρονα λυπήθηκα πολύ που ο Pecco ήταν τόσο άτυχος σήμερα και δεν μπόρεσε να κυριαρχήσει στον αγώνα ώστε να διεκδικήσει τον  τίτλο στους δύο τελευταίους αγώνες.

Επόμενο άρθρο »

O Iker Lecuona μεταβαίνει στα Superbikes

« Προηγούμενο άρθρο

Οι δηλώσεις των Danilo Petrucci και Joan Mir

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ