• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέοι κανόνες από την FIM
Αυξάνεται το κατώτατο όριο ηλικίας, μειώνεται ο αριθμός των συμμετεχόντων
Νέα 22/10/2021 - 21:11

H  FIM ανακοίνωσε σήμερα την λήψη νέων μέτρων ασφαλείας για τους αγώνες μοτοσυκλέτας, όπως το ανέβασμα του κατώτατου όριου ηλικίας στις κατηγορίες ανάπτυξης όπως και στην Moto3, την Μοτο2 και την WorldSSP. Επίσης θα υπάρξει σε διάφορες κατηγορίες πλαφόν ανώτερης συμμετοχής αναβατών έτσι ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός αναβατών μέσα στην πίστα. Ήδη μέσα στο 2021 μετράμε τρία θανατηφόρα ατυχήματα αναβατών που ήταν ανήλικοι (Jason Dupasquier 16 ετών, Hugo Millan 14 ετών, Dean Berta Viñales 15 ετών). Ελπίζουμε τα νέα μέτρα (που αναφέρονται αναλυτικά παρακάτω) να μπορέσουν να προσφέρουν περαιτέρω ασφάλεια στους αναβάτες και να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα.

Λίστα συμμετοχών και όρια ηλικίας:


Τις επόμενες σεζόν, ο αριθμός των συμμετέχοντων σε πίστα σε κάθε κατηγορία θα είναι περιορισμένος όπως περιγράφεται παρακάτω. Επιπλέον, θα τεθούν σε ισχύ νέα όρια ηλικίας για κάθε κατηγορία ή πρωτάθλημα. Αυτά τα όρια ηλικίας θα εισαχθούν ως μέρος μιας πολιτικής που θα εφαρμοστεί σε όλο τον κόσμο, με τη FIM να δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι θα τηρούνται επίσης από τις Εθνικές Ομοσπονδίες και τις Ηπειρωτικές Ενώσεις, για να κάνουν αισθητή διαφορά στο άθλημα σε κάθε επίπεδο.

Η αύξηση της ελάχιστης ηλικίας για κάθε κατηγορία αγώνων μοτοσυκλέτας είναι μια απόφαση που λαμβάνεται προκειμένου να διασφαλιστεί μια ασφαλέστερη πορεία για όλους τους αναβάτες που ξεκινούν και συνεχίζουν την καριέρα τους.

Επιπλέον, η αύξηση του ορίου ηλικίας για ορισμένες κατηγορίες θα επιτρέψει μεγαλύτερη ισοτιμία μεταξύ διαφορετικών χωρών και ηπείρων, συμβάλλοντας στην αύξηση της προσβασιμότητας, εξισορροπώντας τον αγωνιστικό χώρο και διασφαλίζοντας ότι κάθε αναβάτης μπορεί να αποκτήσει παρόμοια εμπειρία σε διαφορετικές κατηγορίες σε όλο τον κόσμο.

Από το 2022:

Τα Κύπελλα Ταλέντων, τα οποία διοργανώνονται ή/και υποστηρίζονται από τη Dorna, όπως τα Ευρωπαϊκά, Βρετανικά, Βόρεια και Ασιατικά Κύπελλα Ταλέντων, καθώς και οι κατηγορίες προ-Moto3, θα αυξήσουν την ελάχιστη ηλικία στα 13 και θα υπάρχουν έως 30 συμμετέχοντες σε κάθε grid.

Η ελάχιστη ηλικία για τους διαγωνιζόμενους στο Red Bull MotoGP Rookies Cup θα αυξηθεί στα 14 έτη.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Junior FIM Moto3 στο FIM CEV Repsol θα αυξήσει το ελάχιστο όριο ηλικίας από 14 σε 15 έτη. Το πολύ 32 αγωνιζόμενοι θα επιτρέπονται σε κάθε αγώνα.

Στην κατηγορία WorldSSP300 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM, το ελάχιστο όριο ηλικίας θα αυξηθεί από τα 15 στα 16 έτη. Το πολύ 32 αναβάτες θα μπορούν να παραταχθούν στο grid.

Για τη σεζόν του 2022, θα δοθεί μια εξαίρεση για τους αναβάτες που έχουν ήδη μπει στην ίδια κατηγορία το 2021, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να αγωνίζονται.

Για το 2023 και μετά, η πρόταση είναι να αυξηθούν περαιτέρω τα όρια ηλικίας ως εξής:

Η ελάχιστη ηλικία των 14 ετών θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλους τους αγώνες σε οποιεσδήποτε πίστες τύπου Grand Prix, συμπεριλαμβανομένων όλων εκείνων που έχουν ή είχαν πιστοποίηση Grade A, B ή C, η οποία θα περιλαμβάνει τα Κύπελλα Ταλέντου της Ασίας, της Βρετανίας, της Ευρώπης και του Βορρά.

Η ελάχιστη ηλικία για τους αγωνιζόμενους σε οποιαδήποτε κατηγορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoGP θα αυξηθεί στα 18. Αυτό περιλαμβάνει τις κατηγορίες Moto3 και Moto2, για τις οποίες το όριο ηλικίας είναι επί του παρόντος τα 16 έτη.

Ο νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Junior FIM Moto3 ή/και του Κυπέλλου Rookies του Red Bull MotoGP θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στην Moto3 σε ηλικία 17 ετών. Μόνο για τη σεζόν του 2023, θα υπάρχει επίσης μια εξαίρεση για τους αναβάτες που έχουν ήδη μπει στην Moto3 το 2022, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να αγωνίζονται.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Junior FIM Moto3 και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto2, αμφότερα στο FIM CEV Repsol, θα έχουν ελάχιστο όριο ηλικίας τα 16 έτη. Το Red Bull MotoGP Rookies Cup θα αυξήσει επίσης την ελάχιστη ηλικία κατά ένα ακόμη έτος στα 15 έτη.

Με την ίδια φιλοσοφία που εφαρμόστηκε για το 2022 (για αναβάτες που έχουν ήδη αγωνιστεί το 2021) θα δοθεί εξαίρεση στους αναβάτες που ήδη συμμετέχουν στα Talent Cups το 2022, ώστε να συνεχίσουν να αγωνίζονται στην ίδια κατηγορία το 2023.

Η ελάχιστη ηλικία για τους αγωνιζόμενους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP θα αυξηθεί στα 18 έτη.

Εξοπλισμός αναβάτη: 


Από το 2022, οι αερόσακοι θα είναι υποχρεωτικοί σε όλα τα πρωταθλήματα Sprint Circuit Racing FIM.

Για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sidecar της FIM, διεξάγονται δοκιμές για να διαπιστωθεί εάν οι γνωστοί αλγόριθμοι ισχύουν για τους αναβάτες των καλαθιών. Αυτές οι δοκιμές θα καταστήσουν δυνατό να γνωρίζουμε εάν ο αερόσακος μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους συμμετέχοντες από το 2022.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας των αναβατών έχει βελτιωθεί σημαντικά κατά τη διάρκεια των δεκαετιών και συνεχίζει να το κάνει χάρη στις βελτιώσεις σε ολόκληρο τον κλάδο, από δέρματα, γάντια, προστατευτικά πλάτης και στήθους και μπότες μέχρι κράνη πιστοποιημένα από την FIM και καινοτόμα συστήματα αερόσακων. Ποτέ δεν ήταν πιο ασφαλές να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα με ταχύτητα και αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν στην προστασία του αναβάτη από τραυματισμό, σε πολλές περιπτώσεις σώζοντας ζωές, ενώ δεν θέτει σε κίνδυνο την ικανότητα οδήγησης, κάτι που είναι επίσης εγγενές στην ασφάλεια στην πίστα.

Πραγματοποιήθηκε μια πρώτη συνάντηση στο Grand Prix του Aragon μεταξύ όλων των εταίρων, συμπεριλαμβανομένων προμηθευτών δέρματος και κρανών, τεχνικού προσωπικού και ιατρικού προσωπικού, σχετικά με το επόμενο βήμα προς τη βελτίωση του επιπέδου προστασίας που παρέχεται από τον εξοπλισμό αναβάτη, με αυξημένη εστίαση στην προστασία των συμμετεχόντων από πρόσκρουση με άλλον αναβάτη ή μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα στο στήθος και στο λαιμό.

Όλα τα μέρη έχουν δεσμευτεί να κάνουν βελτιώσεις σε αυτούς τους τομείς και να ανταποκριθούν σε αυτήν την πρόκληση όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν ότι δεν διακυβεύεται το υψηλό επίπεδο της τρέχουσας προστασίας.

Επικοινωνία αναβατών:


Η ευκολία και η ταχύτητα επικοινωνίας μεταξύ των αναβατών, του pit wall και της διεύθυνσης αγώνα έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με την τεχνολογία ταμπλό, τα πάνελ υψηλής τεχνολογίας στις πίστες και τα στιγμιαία κανάλια επικοινωνίας μεταξύ των θέσεων των marshalls και της διεύθυνσης αγώνα που συμβάλλουν σε ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για όλους τους συμμετέχοντες.

Το επόμενο βήμα για να αυξηθεί η ασφάλεια όλων όσων βρίσκονται στην πίστα θα επικεντρωθεί στο να ανημερώνεται ένας αναβάτης ή  μια μοτοσυκλέτα ότι συνέβη ένα ατύχημα το συντομότερο δυνατό.

Έχει ήδη πραγματοποιηθεί μια πρώτη συνάντηση μεταξύ όλων των συνεργατών και των τεχνικών προμηθευτών προκειμένου να συζητηθεί η εγκατάσταση και η εφαρμογή της απαιτούμενης τεχνολογίας στον εξοπλισμό αναβάτη, σε μοτοσυκλέτες ή/και γύρω από κάθε πίστα, στόχος της οποίας είναι η εφαρμογή αυτόματων, σχεδόν στιγμιαίων συστημάτων  προειδοποίησης για όλους τους  αναβάτες/μοτοσυκλέτες που ακολουθούν. Οι πρώτες δοκιμές θα ξεκινήσουν με την έναρξη της σεζόν του 2022 και το σύστημα πρέπει και θα ισχύει για Πρωταθλήματα όλων των επιπέδων, συμπεριλαμβανομένων των Κυπέλλων Ταλέντου.

Επόμενο άρθρο »

Δείτε το εκπληκτικό σώσιμο του Bo Bendsneyder στις ΕΔ1 της Moto2! (Video)

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Είναι σαν να οδηγώ εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ