• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέες BMW R 18 Transcontinental και BMW R 18 B
Οι "Grand American Tourer" εκδόσεις της σειράς R 18
Νέα Αγοράς 06/10/2021 - 00:32


Η BMW Motorrad παρουσίασε δυο νέες Cruiser μοτοσυκλέτες που συμπληρώνουν την οικογένεια της σειράς R 18.

Οι νέες BMW R 18 Transcontinental και R 18 B στοχεύουν στην Αμερικάνικη αγορά Cruiser μοτοσυκλετών και είναι προσανατολισμένες στη χρήση στους ατελείωτους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής.

 

 

Όπως τα προηγούμενα μοντέλα R 18, οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B συνδυάζουν την άφθονη ροπή του  "Big Boxer"  κινητήρα με κλασική φιλοσοφία πλαισίου βασισμένη σε ιστορικά μοντέλα BMW, με αποκλειστικό εξοπλισμό και μία στιλάτη σχεδίαση.

Τα ειδικά χαρακτηριστικά της νέας R 18 Transcontinental περιλαμβάνουν: Εμπρός φέρινγκ με ψηλή ζελατίνα και πλευρική προστασία, πίνακα οργάνων με τέσσερα αναλογικά στρογγυλά όργανα και έγχρωμη οθόνη αφής TFT 10,25”, πρόσθετο προβολέα, ηχοσύστημα Marshall, προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα, τρεις βαλίτσες (δύο πλαϊνές και top case), θερμαινόμενη σέλα, χρωμιωμένα φινιρίσματα και κινητήρα σε ασημί μεταλλικό χρώμα.

Από την άλλη, η νέα R18 Β, δεν διαθέτει top case, ενώ η ζελατίνα του είναι πιο χαμηλή, τύπου bagger, η σέλα είναι πιο στενή και ο κινητήρας βάφεται σε μαύρο ματ χρώμα (μεταξύ των άλλων).

Ο μεγαλύτερος κινητήρας BMW boxer όλων των εποχών με άφθονα αποθέματα ροπής.

Στην καρδιά των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B βρίσκεται ο 2-κύλινδρος boxer κινητήρας, λεγόμενος "Big Boxer", στην πιο εξελιγμένη μορφή του για τα μοντέλα R 18. Τόσο η εντυπωσιακή εμφάνιση αλλά και οι τεχνικές προδιαγραφές του θυμίζουν τους παραδοσιακούς αερόψυκτους boxer κινητήρες που κινούσαν τα περισσότερα μοντέλα της BMW από το 1923 που η BMW Motorrad άρχισε να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες. Ο μεγαλύτερος επίπεδος 2-δικύλινδρος (flat twin) κινητήρας σε επίπεδο μαζικής παραγωγής έχει κυβισμό 1.802 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 67 kW (91 hp) στις 4.750 σαλ. και από τις 2.000 μέχρι τις 4.000 στροφές, πάνω από 150 Nm ροπής είναι διαθέσιμα συνεχώς! 

Ατσάλινο, σωληνωτό διπλό πλαίσιο και ψαλίδι με ενσωματωμένο τον άξονα μετάδοσης.

Στην καρδιά του πλαισίου των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B βρίσκεται ένα διπλό, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με ραχοκοκαλιά από διαμορφωμένα μεταλλικά φύλλα. Η σχεδίασή του συνεχίζει τη μακροχρόνια παράδοση της BMW Motorrad στο συγκεκριμένο τύπο πλαισίου και το ψαλίδι περικλείει τον άξονα μετάδοσης όπως στη θρυλική BMW R 5.

Πιρούνι με καλυμμένα καλάμια, πίσω ανάρτηση Cantilever , αλουμινένιοι τροχοί και δισκόφρενα με BMW Motorrad Full Integral ABS .

Η ανάρτηση των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B καταργεί τις επιλογές ηλεκτρονικής ρύθμισης,  αντί αυτών, ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης εξασφαλίζουν την οδηγική άνεση. Για να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή συμπεριφορά με συνεπιβάτη και πλήρες φορτίο, το πίσω αμορτισέρ έχει απόσβεση συμπίεσης ανάλογη της διαδρομής. Όπως στη θρυλική BMW R 5, τα καλάμια (διαμέτρου 49 mm) του τηλεσκοπικού πιρουνιού είναι καλυμμένα. Η διαδρομή των ανάρτησεων είναι 120 mm μπροστά και 90 mm πίσω. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω σε συνδυασμό με τετραπίστονες δαγκάνες και σύστημα BMW Motorrad Full Integral ABS.


Dynamic Cruise Control (DCC) & Active Cruise Control ( ACC )

Το DCC electronic cruise control (Dynamic Cruise Control) ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα με βάση την επιλογή του αναβάτη και την διατηρεί σταθερή ακόμα και στις κατηφόρες. Το Active Cruise Control (ACC) που ανήκει στον έξτρα εργοστασιακό εξοπλισμό επιτρέπει ξεκούραστη οδήγηση με αυτόματο έλεγχο απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα. Με τη βοήθεια αισθητήρων ραντάρ ενσωματωμένων στο φέρινγκ, η μοτοσυκλέτα είτε επιταχύνει αυτόματα για προσαρμογή της ταχύτητας ή ενεργοποιεί το νέο ενσωματωμένο σύστημα πέδησης με σκοπό την επιβράδυνση, ανάλογα με τις συνθήκες της κυκλοφορίας. Το ACC διασφαλίζει επίσης ένα ιδιαίτερα ασφαλές στρίψιμο μειώνοντας  αυτόματα όπου χρειαστεί την ταχύτητα για ένα άνετο και ασφαλές στρίψιμο.



Εργονομική σχεδίαση για βέλτιστο έλεγχο

Η R 18 Transcontinental εφοδιάζεται με μια εξαιρετικά άνετη θερμαινόμενη σέλα και στάνταρ με μεγάλα μαρσπιέ για άνεση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η R 18 B έχει μια ελαφρά λεπτότερη και φαρδύτερα και πιο άνετα μαρσπιέ από της στάνταρ R 18.

BMW R 18 Transcontinental
BMW R 18 Transcontinental

 

Κλασικά στρογγυλά όργανα και έγχρωμη οθόνη 10.25” TFT 

Ο πίνακας οργάνων, το cockpit όπως χαρακτηριστικά το ονομάζει η BMW, με το εμβληματικό διακριτικό "BERLIN BUILT" είναι ειδικά σχεδιασμένος για τις νέες R 18 Transcontinental και R 18 B, με τέσσερα αναλογικά στρογγυλά όργανα και μία έγχρωμη οθόνη TFT 10,25” εντάσσεται αρμονικά στην κλασική εμφάνιση και προσφέρει μία απόλυτα ευανάγνωστη έγχρωμη οθόνη TFT με μέγιστη λειτουργικότητα και πληροφορίες.



Τρία προγράμματα οδήγησης, ASC, MSR,  Reversing aid και Hill Start Control

Οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό τρία προγράμματα οδήγησης  "Rain", "Roll" and "Rock" . Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης αυτόματο σύστημα ελέγχου ευστάθειας ASC (Automatic Stability Control, με δυνατότητα απενεργοποίησης) και σύστημα ελέγχου ροπής κινητήρα (MSR). Η υποβοήθηση όπισθεν  και η λειτουργία Hill Start Contro είναι διαθέσιμες σαν πρόσθετος εργοστασιακός εξοπλισμός.

BMW R 18 Transcontinental
BMW R 18 Transcontinental


Αεροδυναμική με ελκυστική εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία

Η νέα R 18 Transcontinental είναι μία πολυτελής μοτοσυκλέτα τουρισμού ενώ η νέα R 18 B μία κομψή "Bagger" με χαρακτηριστική σχεδίαση που ενσωματώνει άριστα το εμπρός φέρινγκ, τις βαλίτσες και στη περίπτωση της R 18 Transcontinental το top case.  Η ‘καθαρή’ αισθητική, επηρεασμένη από τα κλασικά μοντέλα της BMW, δίνει ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Λειτουργικά και στυλιστικά στοιχεία όπως το διπλό σωληνωτό πλαίσιο, το ρεζερβουάρ 24 λίτρων σε σχήμα σταγόνας, ο άξονας τελικής μετάδοσης και η βαφή θυμίζουν τις θρυλικές BMW boxer μοτοσυκλέτες. Η ανάρτηση επίσης παραπέμπει στις παλιές εποχές με το διπλό ψαλίδι και την ανάρτηση cantilever με ένα μη ορατό αμορτισέρ.
 

BMW R 18 B
BMW R 18 B

Ηχοσύστημα Marshall

Οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B ήδη περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό τους ένα ηχοσύστημα που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Βρετανική κατασκευάστρια συστημάτων ήχου Marshall, και περιλαμβάνει ηχεία δύο δρόμων ενσωματωμένα στο φέρινγκ.



R 18 Transcontinental First Edition και R 18 B First Edition: Αποκλειστική εμφάνιση με χρώμα και χρώμιο 

Οι νέες R 18 Transcontinental και R 18 B θα διατίθενται σε όλο τον κόσμο σε αποκλειστικές εκδόσεις R 18 Transcontinental First Edition και R 18 B First Edition. Αυτές συνδυάζουν εμφάνιση R 18 look με αποκλειστικά χαρακτηριστικά σε κλασική μαύρη βαφή με δύο λευκές γραμμές. Άλλα ξεχωριστά χαρακτηριστικά είναι οι ειδικά σχεδιασμένες επιφάνειες (Chrome Package), η υψηλής ποιότητας ραφή στη σέλα και το λογότυπο "First Edition”.



Μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ για εξατομίκευση.

Η γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ BMW Motorrad προσφέρει πολυάριθμες επιλογές εξατομίκευσης  για την προσαρμογή των R 18 Transcontinental και R 18 B σε κάθε γούστο. Οι συλλογές εξαρτημάτων από κατεργασμένο αλουμίνιο γνωστές από τις R 18 και R 18 Classic, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Roland Sands Design, διατίθενται επίσης για τις νέες R 18 Transcontinental και R 18 B. Για τις  νέες R 18 Transcontinental και R 18 B, η BMW Motorrad προσφέρει μία σειρά υψηλής ποιότητας και αποκλειστικές προαιρετικές επιλογές με την ονομασία "Option 719", καθώς και μεταλλικό χρώμα Option 719 Galaxy Dust και Γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad.


Τα κύρια χαρακτηριστικά των νέων R 18 Transcontinental και R 18 B :

  •    -  Φέρινγκ με έδραση στο τιμόνι για άριστη προστασία από τον αέρακαι τις καιρικές συνθήκες.
  •    -  Ψηλή ζελατίνα (R 18 Transcontinental).
  •    -  Χαμηλή ζελατίνα (R 18 B).
  •    -  Βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσικλέτας (27 L, με audio 26,5 L).
  •    -  Top case με αντικραδασμικές βάσεις, στο χρώμα του της μοτοσικλέτας
    (48 λίτρ., με ηχοσύστημα 47 λίτρ., R 18 Transcontinental μόνο).
  •    -  Εκτροπείς αέρα στο χρώμα του της μοτοσικλέτας (R 18 Transcontinental μόνο).
  •    -  Ρεζερβουάρ καυσίμου 24 λίτρων.
  •    -  Cockpit με τέσσερα αναλογικά στρογγυλά όργανα και έγχρωμη οθόνη TFT 10,25”.
  •    -  Ο μεγαλύτερος boxer στην ιστορία της BMW με κυβισμό 1.802 κ.εκ.
  •    -  Ισχύς 67 kW (91 hp) στις 4750 σαλ., μέγιστη ροπή 158 Nm στις 3.000 rpm.
  •    -  Διατίθενται πάνω από 150 Nm υπό όλες τις συνθήκες από τις 2.000 έως τις 4.000 σαλ.
  •    -  Ακάλυπτος, χρωμιωμένος άξονας μετάδοσης βασισμένος στο κλασικό πρότυπο μοντέλο.
  •    -  Περίτεχνα κατασκευασμένο διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με ραχοκοκαλιά από διαμορφωμένα μεταλλικά φύλλα προσφέρουν το βέλτιστο πακέτο.
  •    -  Πίσω στιβαρό ψαλίδι με ενσωματωμένο άξονα.
  •    -  Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλυμμένα καλάμια και ανάρτηση cantilever με απόσβεση  ανάλογη της διαδρομής  καθώς και αυτόματη αντιστάθμιση πλαισίου διασφαλίζουν βέλτιστη κύλιση υπό όλες τις συνθήκες.
  •    -  Άνετη εργονομία για ξεκούραστο ταξίδι και τουρισμό με βέλτιστο έλεγχο μοτοσικλέτας.
  •    -  Εμπρός και πίσω δισκόφρενα και ζάντες από χυτό αλουμίνιο.
  •    -  BMW Motorrad Full Integral ABS.
  •    -  Dynamic Cruise Control (DCC) (βασικός εξοπλισμός).
  •    -  Active Cruise Control (ACC) – cruise control με ενσωματωμένο έλεγχο απόστασης για ξεκούραστες τουριστικές διαδρομές (εργοστασιακή επιλογή).
  •    -  Προηγμένη τεχνολογία φωτισμού LED, σε κλασική έκδοση.
  •    -  Προσαρμοζόμενος φωτισμός  στροφής με μονάδα περιστροφής για ακόμα καλύτερο φωτισμό του δρόμου όταν η μοτοσικλέτα στρίβει (εργοστασιακή επιλογή).
  •    -  Προστατευτικά κάγκελα κινητήρα (R18 Transcontinental μόνο)
  •    -  Θερμαινόμενη σέλα, στάνταρ (R 18 Transcontinental μόνο).
  •    -  Θερμαινόμενα γκριπ, στάνταρ.
  •    -  Keyless Ride για άνετη ενεργοποίηση των λειτουργιών.
  •    -  Τρία riding modes και ASC and MSR (βασικός εξοπλισμός).
  •    -  Reverse assist για άνετους ελιγμούς και Hill Start Control για εύκολες εκκινήσεις σε ανηφόρες (εργοστασιακή επιλογή).
  •    -  Τρία ελκυστικά χρώματα: Πλέον του μαύρου και του 719 Galaxy Dust metallic, οι νέες R 18 B και R 18 Trancontinental διατίθενται επίσης σε Manhattan metallic matt.
  •    -  R 18 Transcontinental “First Edition” και R 18 B “First Edition”: Αποκλειστική εμφάνιση μέσω χρωμάτων και χρωμίου.
  •    -  Εκτενής γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού Original BMW Motorrad Accessories και μία μοντέρνα Ride & Style Collection.
  •    -  Σειρά "Option 719” με προαιρετικό, υψηλής ποιότητας και αποκλειστικό εξοπλισμό και Γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad.

Επόμενο άρθρο »

Öhlins TTX για Motocross & Enduro

« Προηγούμενο άρθρο

Συνολική Νίκη του Loic Bruni στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Downhill με ÖHLINS

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ