• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Mir θα πρέπει να αρχίσει να παίρνει ρίσκα
Για να υπερασπιστεί τον τίτλο του
Νέα 23/08/2021 - 17:53

Ο τελευταίος αγώνας της Αυστρίας μας έδειξε κάτι που δεν είχαμε δει μέχρι τώρα φέτος. Οι πρώτοι αναβάτες στο πρωτάθλημα παραδέχτηκαν ότι οδηγούσαν με το μυαλό τους να στρέφεται στο πρωτάθλημα. 

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ο Brad Binder αναδείχθηκε νικητής. Όταν είσαι όγδοος στο πρωτάθλημα και 99 βαθμούς πίσω από τον πρώτο, δεν έχεις να χάσεις και πολλά μένοντας έξω με σλικ στην βροχή. Ο Fabio Quartararo που βρίσκεται αυτή τη στιγμή πρώτος δεν είχε τέτοια πολυτέλεια. 

"Ήταν η πρώτη φορά φέτος που σκεφτόμουν λίγο το πρωτάθλημα", παραδέχτηκε ο Γάλλος αναβάτης, που τερμάτισε έβδομος στον αγώνα. 

" Είχε πολύ ρίσκο και δεν ήθελα να έχω κάποια χαζή πτώση. Παραλίγο να έχω μια στην πρώτη στροφή. Ήταν η στιγμή να σκεφτώ για το πρωτάθλημα ".

" Φτάσαμε σε αυτή την πίστα με 37 βαθμούς διαφορά και φεύγουμε με 47, κάτι που ποτέ δεν περιμένανε. Νομίζω ότι τα πράγματα πάνε καλά και θέλω να συνεχίσουν έτσι ".

Μια λογική δήλωση από τον Quartararo, ο οποίος έχει χτίσει ένα μεγάλο προβάδισμα από τους Francesco Bagnaia και Joan Mir, που τον ακολουθούν βαθμολογικά, καθώς και οι δύο βρίσκονται μπροστά από τον Johann Zarco μετά την πτώση του τελευταίου. 

Όμως είναι πιο περίεργο να ακούμε αντίστοιχες δηλώσεις από τον Joan Mir, ο οποίος είχε ένα "αργό" ξεκίνημα στην σεζόν. 

Ο Mir βρίσκεται 47 βαθμούς πίσω από τον Quartararo - σχεδόν 2 καθαρές νίκες μακριά από τον Γάλλο και χωρίς να έχει κερδίσει ο ίδιος στους πρώτους 11 αγώνες της σεζόν. 

Για αυτόν τον λόγο είναι περίεργο να ακούς τον Mir να αναφέρει ότι σκεφτόταν το πρωτάθλημα κατά τον αγώνα της προηγουμένης Κυριακής. 

"Προφανώς αν βρισκόμουν σε άλλη θέση θα είχα αποφασίσει να μείνω έξω (με σλικ)", ανέφερε ο Mir. "Νομίζω ότι ο Binder έκανε την σωστή επιλογή, αλλά πρέπει να σκεφτούμε τους βαθμούς και πως να κάνουμε τα πράγματα σωστά".

Αυτή η στρατηγική ίσως να μην βοηθήσει τον Mir για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος, εκτός αν βελτιώσει δραματικά την απόδοσή του σε σχέση με τον Quartararo στους 7 αγώνες που απομένουν. 

Μέχρι τώρα, ο Mir έχει καταφέρει να τερματίσει μπροστά από τον Quartararo μόλις τέσσερις φορές φέτος και οι δύο είχαν να κάνουν με τα προβλήματα του Quartararo με το arm pump στην Jerez και την φόρμα του στην Βαρκελώνη. 

Θα χρειαστεί μεγάλη διαφορά στην απόδοση για να καταφέρει ο Mir να κόψει αρκετούς βαθμούς από τον Quartararo ώστε να τον απειλήσει. 

Με 47 βαθμούς διαφορά και 7 αγώνες να απομένουν, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο Mir δεν θα πρέπει να πάρει ρίσκα, ώστε να κερδίζει κατά μέσο όρο 7 βαθμούς παραπάνω από τον Quartararo ανά αγώνα. 

Παρόλα αυτά, με το πρωτάθλημα να κατευθύνεται στο Silverstone, όπου η Suzuki αναμένεται να αποδώσει καλά, ο Mir δηλώνει ότι δεν νοιώθει κάποια πίεση ακόμα. 

"Στους επόμενους τρεις αγώνες θα δούμε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα", ανέφερε ο Mir. "Ακόμα και αν έχουμε μεγάλη διαφορά (με τον Quartararo), νομίζω ότι τώρα η πίεση θα αρχίσει να αυξάνεται. Είναι πάντα δύσκολο για έναν αναβάτη να διαχειριστεί αυτή την πίεση".

"Επίσης, λογικά όλη η πίεση της Yamaha είναι πάνω του αυτή τη στιγμή, κάτι που πέρυσι δεν συνέβαινε. Πάει πολύ καλά (ο Quartararo), αλλά από εδώ και πέρα η πίεση θα είναι μεγαλύτερη, οπότε θα δούμε".

 

 

Επόμενο άρθρο »

Στηρίξτε τη συμμετοχή του Γιάννη Περιστερά στο RED BULL ROOKIES CUP

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK Ναβάρα: Νίκη του Razgatlioglu στον 2ο αγώνα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ