• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
DYMOTO 200 by Daytona
H "μικρή" adventure της Evomoto
Νέα Αγοράς 30/07/2021 - 20:00

DYMOTO 200 (WINNER) με την τεχνολογική συνεργασία της DAYTONA MOTORS

 

Η απόβαση ... άρχισε με το DYMOTO 200

Η απόβαση της DYMOTO στην Ελλάδα άρχισε με τη μικρή adventure.

To DYMOTO 200 είναι ένα χαμηλού κυβισμού adventure με χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά που θα ζήλευαν πολλά μεγαλύτερα μοντέλα. Με εμφάνιση βασισμένη στα σχεδιαστικά πρότυπα της κατηγορίας, ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα εργονομίας, προσφέροντας άνεση, ευκολία και οδηγική απόλαυση.

 

Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας

Είναι εξοπλισμένη με ένα νέο τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 189cc με αντικραδασμικό άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Με υψηλή σχέση συμπίεσης 11:1, προσφέρει υψηλές επιδόσεις. Αποδίδει 16,5 ίππους και 15.8 Nm μέγιστη ροπή, ενώ η κατανάλωση περιορίζεται μόλις στα 2,4 L/100km. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 580 χιλιόμετρα.

 

Οδηγική Άνεση

Αναβάτης και συνεπιβάτης παραμένουν ξεκούραστοι χάρη στην εργονομική σχεδίαση της σέλας 2 επιπέδων ακόμη και μετά από μετακίνηση μεγάλων αποστάσεων. Η βέλτιστη σχεδίαση του πλαισίου προσφέρει ισορροπημένη οδήγηση και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος 164kg (πλήρες υγρών), την καθιστούν εύκολη στο χειρισμό της.

 

Δίσκοι τύπου Μαργαρίτα και Δικάναλο ABS

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους, τύπου μαργαρίτα, διαστάσεων 276mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και 220mm πίσω και δικάναλο σύστημα ABS, εξασφαλίζοντας αποτελεσματική και άμεση πέδηση.

 

Κεντρικό αμορτισέρ και ανεστραμμένο πιρούνι

Το σύστημα αναρτήσεων προσφέρει κορυφαία άνεση και συμπεριφορά στο δρόμο. Μπροστά φέρει ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm και μεγάλης διαδρομής 115mm και πίσω κεντρικά τοποθετημένη monoshock ανάρτηση εξομαλύνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου.

 

Τροχοί Αλουμινίου

Οι τροχοί αλουμινίου έχουν εντυπωσιακή σχεδίαση σε σχήμα αστεριού. Η διάσταση των ελαστικών είναι 110/70-17 μπροστά και 140/70-17 πίσω.

 

Εξοπλισμός

  • FULL LED Φωτισμός

Το σύστημα φωτισμού αποτελείται από ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα μπροστά σε κάθετη διάταξη με τα φώτα ημέρας (DRL) να εκτείνονται στις άνω άκρες του και πίσω από ένα κομψό εξαγωνικό φωτιστικό σώμα. Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED.

  • LCD Οθόνη

Μεγάλη και ευκρινής οθόνη LCD όπου προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση. Περιλαμβάνει επίσης και λυχνία ειδοποίησης σε περίπτωση χαμηλής πίεσης των ελαστικών.

  • Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα

Η φαρδιά και ψηλή ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις. Με αεροδυναμικό σχεδιασμό, διώχνει αποτελεσματικά τον αέρα πάνω από το κράνος του αναβάτη.

 

Χρώματα: BLACK, RED, WHITE

Τιμή: 3.195€

 

Μάθετε περισσότερα για το νέο DYMOTO 200 μέσα από το ανανεωμένο site της EVOMOTO στο www.evomoto.gr

 

Διαθέσιμη στο ελληνικό κοινό μέσα από το νέο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας evomoto

 

 

DYMOTO WINNER 200

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

4Τ, 4V, SOHC, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΨΥΞΗ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

65.5 x 56

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

2,4 lt /100km (EURO 5)

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

189cc

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

11:1

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

3,357

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

26°

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

16,5 ps / 8000 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

15.8 Nm / 6000 min

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ

ΥΓΡΟ ΚΑΡΤΕΡ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

14 lt

ΜΗΚΟΣ

2125 mm

ΠΛΑΤΟΣ

812 mm

ΥΨΟΣ

1300 mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1370

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

805 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

164 kg

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

110/70-17 54S - TUBELESS

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

140/70-17 66S - TUBELESS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (115mm - 37mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

MONOSHOCK - 34mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 276 +ABS ΜΕ ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ (Ø25)

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 220 +ABS ΜΕ ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ (Ø34)

ΦΩΤΙΣΜΟΣ

FULL LED

Επόμενο άρθρο »

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS COMBO ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

« Προηγούμενο άρθρο

Στo βορειότερο ακρωτήριο της Ευρώπης με SYM HD 300

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ