• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Dovizioso θέλει να γυρίσει στα MotoGP
H Yamaha θα ήταν μια καλή προοπτική
Νέα 02/07/2021 - 23:00

Μετά το διαζύγιο με τον Maverick Viñales, η Yamaha έχει βρεθεί με περισσότερες ελεύθερες μοτοσυκλέτες από όσες φανταζόταν ή θα ήθελε. Το αντίο του Maverick έχει αφήσει ένα κενό στην εργοστασιακή ομάδα και επίσης στην Petronas, αν ο Valentino Rossi αποσυρθεί ή (όπως θα ήθελε και ο Σαουδάραβας πρίγκιπας) οδηγήσει στην δική του ομάδα, θα χρειαστεί ένας ακόμα οδηγός. Σε ένα κύμα (λογικού) ενθουσιασμού πολλοί παρατηρητές αναφέρουν ότι ο Franco Morbidelli θα έπρεπε να πάει στην εργοστασιακή ομάδα, καθώς τα αποτελέσματα του 2020 το υποδεικνύουν και αυτή τη στιγμή ο Franco αγωνίζεται με μια Yamaha δύο ετών. Παρόλα αυτά, αυτή η λύση δεν φαίνεται εφικτή για δύο λόγους.

Πρώτον, ο Morbidelli δεν έχει συμβόλαιο με την Yamaha αλλά με την Petronas, κάτι που σημαίνει ότι η ιαπωνική εταιρία δεν μπορεί να τον μετακινεί όπως επιθυμεί. Δεύτερον, οι χορηγοί της Petronas θέλουν τον Morbidelli και η φυγή του θα σήμαινε ότι η Petronas θα πρέπει να ξεκινήσει από το μηδέν, με δύο νέους οδηγούς και ελάχιστες επιλογές να είναι διαθέσιμες στην αγορά.

Οπότε η σκέψη της Yamaha στράφηκε στα Superbikes. Το όνομα του Toprak Razgatlioglu ακουγόταν αρκετά, αλλά ο Τούρκος αναβάτης υπέγραψε σήμερα για άλλα δύο χρόνια με την Yamaha στα Superbikes. O Garrett Gerloff είναι μια προοπτική (αντικατέστηκε και τον Morbidelli στο Assen), αλλά το επίπεδό του, τουλάχιστον προς το παρόν, ταιριάζει περισσότερο σε μια δορυφορική ομάδα (όπως η Petronas) παρά στην εργοστασιακή Yamaha.

Oπότε τί θα κάνει η Yamaha; Εκτός αν γίνει κάποια σχεδόν απίθανη ανταλλαγή αναβατών, υπάρχει ένα όνομα που θα μπορούσε να λύσει όλα τα προβλήματα. Ο Andrea Dovizioso. O Dovizioso έχει δηλώσει ότι θέλει να επιστρέψει στα MotoGP και αμφιταλαντευόταν με την Aprilia, αλλά μια εργοστασιακή Yamaha τα αλλάζει όλα.

Ο Andrea θέλει μεν να γυρίσει, αλλά θέλει να γυρίσει με τους δικούς του όρους και μια μοτοσυκλέτα που θα του επιτρέψει να μπορεί να κερδίζει. Αυτή τη στιγμή ο Dovi είναι 35, κάτι που σημαίνει ότι δεν του απομένουν ακόμα πολλές σεζόν και η ένταξη στην Aprilia δεν τον πείθει πλήρως. Μπορεί η ιταλική εταιρία να έχει βελτιώσει πολύ την RS-GP, αλλά δεν είναι ακόμα μια μοτοσυκλέτα που μπορεί εύκολα να χτυπήσει τις πρώτες θέσεις. Στα χέρια του Dovi σίγουρα θα υπήρχε μια επιτάχυνση σε αυτό, αλλά και πάλι θα χρειαζόταν χρόνος, κάτι που τελειώνει γρήγορα για τον Ιταλό αναβάτη.

Από την άλλη πλευρά, στην Yamaha, ο Dovi θα βρει μια μοτοσυκλέτα που ήδη κερδίζει και για την οποία είχε πάντα μια αδυναμία, από τις μέρες του στην Tech3 (πριν αυτή μεταπηδήσει στην KTM). Βέβαια δεν θα ήταν όλα ρόδινα, καθώς ο Dovi θα βρισκόταν στο ίδιο γκαράζ (και θα έπρεπε ως εκ τούτου να συναγωνιστεί) τον, αυτή τη στιγμή κορυφαίο αναβάτη των MotoGP, Fabio Quartararo. Θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση, αλλά αν ο Andrea θέλει να γυρίσει πραγματικά στα MotoGP με προοπτικές νίκης, αυτός είναι ο μόνος δρόμος. Όσο για τον μισθό του, ο Dovi έχει δηλώσει ότι ενδιαφέρεται κυρίως για τους τεχνικούς και το γενικότερο πακέτο, κάτι που σίγουρα θα βρει στην Υamaha.

 

Επόμενο άρθρο »

O Oliveira αποκαλύπτει ότι τον προσέγγισε η Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Donington Park ΕΔ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ