• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoCert CMS – Προαιρετική επέκταση στο mega-m.a.x
Νέα Αγοράς 29/05/2021 - 03:16

Το CMS (σύστημα μεγιστοποίησης πλαισίου) προσφέρει μια προαιρετική επέκταση στο mega-m.a.x. συνήθως για αγωνιστικές ή υψηλής ταχύτητας – απόδοσης περιπτώσεις. Παρέχει τα σχετικά στοιχεία για την πλήρη περιγραφή της κατάσταση της μοτοσυκλέτας στο δρόμο όπως το ίχνος, το πιρούνι, την κλίση του βραχίονα υπό κλίση, το ύψος εμπρός κλπ.

Το CMS ουσιαστικά αποτελεί ένα πρόγραμμα προσομοίωσης βασισμένο στις ακριβείς μετρήσεις και  διαστάσεις της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

Πώς μπορώ να επαναφέρω την προηγούμενη εγκατάστασή μου μετά την τοποθέτηση νέων και ίσως μεγαλύτερων ελαστικών;

Τι μπορεί να γίνει αν ο αναβάτης διαμαρτύρεται για περιορισμένη πρόσφυση, ενώ επιταχύνει στο όρια της καμπύλης;

 

ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ

Για όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλέτας

ADVENTURE – SUPERSPORT – NAKED – CUSTOM – OFF ROAD KAI ΚΑΠΟΙΑ BIG SCOOTER

 

Η εφαρμογή και χρήση του συστήματος CMS είναι ιδανική για:

  • βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων του πλαισίου σας
  • αποκατάσταση της γεωμετρίας κατά την αλλαγή των ελαστικών ή αλλαγής του μεγέθους τους
  • αυτόματη αποθήκευση των σχετικών δεδομένων από προηγούμενες ρυθμίσεις που δοκιμάστηκαν

Τα σημαντικότερα σημεία μέτρησης του CMS είναι:

  • οι διαδρομές
  • κατάσταση μοτοσυκλέτας
  • βάσεις τροχών
  • γωνία βραχίονα ταλάντωσης
  • μήκος βραχίονα – πιρουνιού
  • πίσω ύψος
  • ύψος του εμπρός τροχού
  • άξονας βραχίονα ταλάντωσης ύψους
  • ύψος του πίσω τροχού
  • αντιστάθμιση

Mε το σύστημα C.M.S δίνετε η δυνατότητα στον μηχανικό σας να έχει τις απαραίτητες μετρήσεις της μοτοσυκλέτας, προκειμένου να ρυθμίσει στον δικό σας σωματότυπο το καλύτερο setup που μπορείτε να έχετε, για όποια χρήση εσείς επιθυμείτε.

 

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ

 

 

Με το CMS απαντάμε εύκολα και εμπεριστατωμένα μέσω προσομοίωσης, σε ερωτήσεις του στυλ:

Τι θα γινόταν αν επηρεαστούν παράγοντες όπως το ίχνος, το πιρούνι, το ύψος του εμπρός τροχού ή οποιαδήποτε άλλη μέτρηση μέσα από την οθόνη προσομοίωσης του CMS.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Kawasaki Z650RS, η modern classic έκδοση της Z650

« Προηγούμενο άρθρο

Ζελατίνα WRS Matt Black Sport γιά Streetfighter V4

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ