• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας 2021, Γερμανία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SYM JET X 125 ABS Euro 5
Μοναδική εμφάνιση σπορ επιδόσεις
Τεστ-Μοντέλα 22/05/2021 - 14:56

SYM JET X 125 ABS Euro 5

Ένα ευχάριστο σπορ σκούτερ με μοναδική εμφάνιση πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και προσιτή τιμή

Το νέο JET X 125 με προδιαγραφές EURO5, πλούσιο εξοπλισμό, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, επιθετική αιχμηρή εμφάνιση και σχετικά προσιτή τιμή ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όχι μόνο για τα παραπάνω αλλά κυρίως για την ευχάριστη – εύκολη οδική συμπεριφορά του αλλά και την ευχρηστία στην καθημερινή μετακίνηση.

Το JET X 125, η τελευταία έκδοση της επιτυχημένης σειράς JET, είναι η πρόταση της SYM απέναντι στα Honda PCX 125 και Yamaha N MAX 125 τα δυο άλλα σπορ σκούτερ της αγοράς.

Η εμφάνιση, ο εξοπλισμός, η απόδοση του κινητήρα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πρότασης της SΥΜ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού με πρόσθετο πλεονέκτημα για το JET X 125 την τιμή του που είναι περίπου 400€ χαμηλότερη απο την τιμή του N MAX 125 και του PCX 125.

Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro5 είναι ο νέος εξελιγμένος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος 125cc με απόδοση σύμφωνα με τον κατασκευαστή 12.6 ίππων, η μεγαλύτερη στην κατηγορία, και 11Nm ροπής.

Το ψυγείο νερού είναι τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά του κινητήρα, μια σύγχρονη λύση με πολλά πλεονεκτήματα και φυσικά η μετάδοση είναι αυτόματη.

Η κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 3λίτρα/100χλμ. (τιμή κατασκευαστή 2,5λίτρα /100χλμ.) .

Ο συνδυασμός της καλής απόδοσης του κινητήρα με το στήσιμο της αυτόματης μετάδοσης δίνει τον καλύτερο εαυτό του από τα 0 μέχρι τα περίπου 80 χιλιόμετρα, μετά από τα 80 ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται με την τελική ταχύτητα να είναι στα 100 – 105 χιλιόμετρα ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο.

Επαρκέστατες επιδόσεις για την καθημερινή μετακίνηση με ένα ή δυο άτομα. 

Το πλαίσιο του JET X είναι νέα σχεδίαση και θα λέγαμε ότι συμφωνούμε απόλυτα με τη θέση του κατασκευαστή ότι προφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά.

Η ανάρτηση εμπρός με διαδρομή 100χιλ. είναι με τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω με δυο αμορτισέρ διαδρομής 75χιλ. με ρύθμιση προ φόρτισης σε τρεις θέσεις.

Εδώ παρά την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τις επαρκέστατες διαδρομές των αναρτήσεων το πρόβλημα, κοινό σε σχεδόν όλα τα σκούτερ, με την αντίδραση της πίσω ανάρτησης που ταλαιπωρεί τον συνεπιβάτη στις ανωμαλίες του δρόμου  ήταν σχετικά έντονο.

Οι σέλα είναι άνετη αν και σχετικά σκληρή, οι χώροι, κάτω από τη σέλα και το ντουλαπάκι, επαρκέστατοι και ο χώρος για τα πόδια του 1,85 εκ αναβάτη της δοκιμής μια χαρά.

Τα φρένα του JET X είναι με δισκόφρενα εμπρός και πίσω διαμέτρου 260χιλ και 220χιλ αντίστοιχα και σύστημα ABS της Continental.

Η απόδοσή τους είναι πολύ καλή με το ABS να επεμβαίνει ελάχιστα έως καθόλου.

Οι 14” τροχοί με ελαστικά 100/90-14 51P εμπρός και 110/80-14 59S πίσω με την απροβλημάτιστη συμπεριφορά τους μας έδωσαν , αρκετές φορές, την αίσθηση ότι το Jet φόραγε τροχούς 16”.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του JET X είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει:

  •   -  ABS της Continental

  •   -  Φώτα Full LED - με DRL (φώτα ημέρας) σε σχήμα “Υ“

  •   -  Πίνακας οργάνων με Full LCD Οθόνη και αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας.

  •   -  Κeyless - Σύστημα Ελέγχου για εκκίνηση του κινητήρα, κλείδωμα τιμονιού και άνοιγμα σέλας χωρίς τη χρήση κλειδιού

  •   -  Ενσωματωμένο σύστημα προστασίας με σειρήνα συναγερμού.

  •   -  Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι – με ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς και χώρο κάτω από τη σέλα για ένα Full face κράνος.

  •   -  Παροχή φόρτισης USB QC 2.0

 

Τα διαθέσιμα χρώματα είναι: Mat Black, Mat Brown, Grey και White

Μάθετε περισσότερα για το νέο JET X

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος υγρόψυκτος τετραβάλβιδος.

ΙΣΧΥΣ: 12,6 ps / 8000 rpm

ΡΟΠΗ: 11.5 Nm/ 6500rpm

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 7,5 L

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2000 x 760 x 1350

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 780mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 140kg

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ: Δίσκος 260mm - Δίσκος 220mm με δικάναλο ABS CONTINENTAL

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ – ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό Πιρούνι 100mm – Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 75mm

ΕΛΑΣΤΙΚΆ: Εμπρός 100/90-14 51P – Πίσω 110/80-14 59S

 

Εξοπλισμός αναβάτη δοκιμής : Κράνος SHOEI ΝΧR, μπουφάν ΙΧΟΝ, μπότακια IXS και γάντια Hebo

Gray

.

Mat Black

.

Mat Brown

.

White

 

 

Επόμενο άρθρο »

Νέο SYM - JOYMAX Z+ 250

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα R7: η Yamaha παρουσίασε τη Supersport νέας γενιάς

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
H KTM ΜΕ ΤΗΝ 1η ΦΕΤΙΝΗ ΝΙΚΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ:
  • ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΑ
  • ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
  • ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΎ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ