• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας 2021, Γερμανία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα μυστικά της Superpole από τον Sykes
Ο οδηγός της BMW αποκαλύπτει τα τρικ του!
Νέα 25/04/2021 - 23:41


 

Ο Tom Sykes έχει το ρεκόρ των pole positions στα WorldSBK και εδώ θα δούμε το πως αντιμετωπίζει την προσπάθεια για έναν τέλειο γύρο στην Superpole. 

Σε ένα πρόσφατο video ο Federico Caricasulo (GMT94 Yamaha) ρώτησε τον Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) για το πως αισθάνθηκε κάνοντας τον καλό του γύρο στην Tissot Superpole για να πάρει την καλύτερη δυνατή θέση στην εκκίνηση για τον 1ο Αγώνα του MOTUL FIM Superbike World Championship και για τον Αγώνα Tissot Superpole. Δεν ήταν έκπληξη η ερώτηση του Ιταλού στον Βρετανό, αφού το 2020 ο Sykes πήρε την 50η του pole position στο WorldSBK, τις περισσότερες στην ιστορία του Πρωταθλήματος. 

Ο Sykes εξήγησε το πως το κάνει, το να πάρει το μάξιμουμ απόδοσης από τη μοτοσυκλέτα του:

 

Για μένα όλα κυλούν σε αργή κίνηση, έχω πολύ χρόνο να σκεφτώ και να αντιδράσω. Στο γύρο που ξεκινάω, απλά αισθάνομαι την πρόσφυση που μπορώ να έχω. Και μόλις περάσω τη γραμμή χρονομέτρησης για τον γύρο μου στηνSuperpole, για μένα όλα είναι σημαία αναφοράς: η αρχική επιτάχυνση, η ταυτοποίηση των σημείων φρεναρίσματος, ο τρόπος που αφήνω το μπροστινό φρένο μέσα στη στροφή και τη βλέπω κατάματα ...όλα περιστρέφονται γύρω από την πρόσφυση που έχεις. Βέβαια όλα αυτά αλλάζουν, γιατί τώρα έχεις πολύ περισσότερη πρόσφυση. Αισθάνομαι πολύ τυχερός για το ότι μπορώ και αντιδρώ πολύ γρήγορα σε αυτό και καταλαβαίνω την πλήρη δυναμική σε μικρό χρονικό διάστημα”.

Υπογραμμίζοντας την άνεσή του στον ένα γύρο ο Sykes συνεχίζει:

“Αισθάνομαι πιο ασφαλής στον γύρο της Superpole, παρά σε ένα γύρο του Αγώνα, αισθάνομαι πολύ πιο φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Στο παρελθόν όταν έψαχνα για τρελά ρεκόρ στις πίστες, ειδικά με τα μαλακά λάστιχα των Κατατακτηρίων, πάντα προσπαθούσα να ανοίξω το γκάζι και να ισορροπήσω τη μοτοσυκλέτα όσο περισσότερο γινόταν και χρησιμοποιώντας αυτήν πρόσφυση του πίσω τροχού όσο γινόταν. Για μένα είναι ένας πολύ εύκολος και άνετος τρόπος να έρθω σε αρμονία με το οδηγικό μου στυλ”. 

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2013 πήρε τις περισσότερες pole positions στη μακρόχρονη θητεία του στην Κawasaki, αλλά έδειξε την ικανότητά του στον ένα γύρο και από τη στιγμή που πήγε στην BMW. Στον πρώτο Αγώνα του 2020 στο Philip Island o Sykes πήρε την 50η του pole στα WorldSBK. Στην 3η του σεζόν με το Γερμανικό εργοστάσιο θα προσπαθήσει για περισσότερες pole positions το 2021 ώστε να διατηρήσει τον τίτλο του “Mr Superpole” μάλιστα σε μια χρονιά που η Tissot Superpole μειώνεται στα 15' λεπτά από 25' που ήταν. 

Ο Sykes το σχολίασε:

“Πιστεύω ότι ως Κατατακτήριες πιθανώς θα δουλεύει καλύτερα. Ακόμη περιμένω για το νέο μεγάλο Pirelli και να προσπαθήσω να κάνω ένα γύρο. Πάντα ήθελα να κάνω την παλιά Superpole με ένα οδηγό στην πίστα, να κάνει τον ένα γύρο του και να δει τι γίνεται. Θα ήθελα αυτό το σύστημα να επιστρέψει. Αλλά για μένα τα 15' λεπτά είναι λίγο πιο λογικό”. 

Με το νέο σύστημα ο Sykes πιστεύει:

“Νομίζω ότι ο οδηγός θα κάνει μια προσπάθεια να πάρει την αίσθηση της πίστας με το λάστιχο του αγώνα και μετά αμέσως θα βγαίνει για να βάλει ένα λάστιχο 'Q tyre' και να τα δίνει όλα”. 

Βέβαια το ρεκόρ του Sykes δεν απειλείται το 2021, αφού ο 2ος Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) έχει 27 poles, από αυτούς που αγωνίζονται, ενώ ο 2ος στην ιστορία είναι ο Αυστραλός Troy Corser με 43 pole positions από το 1994 έως το 2011. Ο Sykes μάλιστα φέτος οδηγεί τη νέα πιο δυνατή BMW M 1000 RR και σίγουρα αυτό θα τον βοηθήσει να συνεχίσει να έχει το πάνω χέρι στις pole position!

Επόμενο άρθρο »

MotoGP 2022: Gresini–Ducati, VR|46-Aprilia;

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: “Το 2006 'πέταξα' τον 10ο Τίτλο, το 2015 μου τον κλέψανε”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
H KTM ΜΕ ΤΗΝ 1η ΦΕΤΙΝΗ ΝΙΚΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ:
  • ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΑ
  • ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
  • ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΎ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ