H Honda CBR650R είναι μια μοτοσυκλέτα sport-touring, όπως λέει και η ίδια η Ιαπωνική εταιρία, αλλά χωρίς μεσαία supersport στην γκάμα της πια - μετά το τέλος της παραγωγής της CBR600RR – κάποιοι μπορεί να σκεφτούν ότι η 650R θα μπορούσε να παίξει και αυτόν το ρόλο.
Τα στοιχεία σπορ του χαρακτήρα της είναι καλά και η μορφή της σίγουρα θυμίζει μια κόμπακτ σπορ κατασκευή, παρά μια πιο μεγάλη που κάνει τουρισμό.
Έτσι οδηγήσαμε τη μοτοσυκλέτα και σε πίστα, συγκεκριμένα στην πίστα των Μεγάρων και ο Δημήτρης Διατσίδης ανέβασε στο κανάλι του στο YouTube:
https://www.youtube.com/channel/UCoQcVKIWovkLQkDhqbuL9Ig
το σχετικό βίντεο.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας |
Υγρόψυκτος 4-χρονος 4-κύλινδρος 16-βάλβιδος |
---|---|
Κυβισμός |
649 κ.εκ. |
Μέγιστη Ισχύς |
95 hp / 12.000 σ.α.λ. |
Μέγιστη Ροπή |
64 Nm / 8.500 σ.α.λ. |
Ταχύτητες |
6 |
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
Βάρος |
202 κιλά |
Φρένα |
Ε: δίσκος 310 x 4.5 mm με τετραπίστονη δαγκάνα |
---|---|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
2.130 x 750 x 1.150 mm |
Ύψος σέλας |
810 mm |
Απόσταση από το έδαφος |
130 mm |
Ρεζερβουάρ |
15.4 lit |
Μέση κατανάλωση |
20.4 km / lit |
Εκπομπές ρύπων CO2 |
112 g/km |
Ανάρτηση |
Ε: Πιρούνι Showa διαχωρισμένης λειτουργίας (SFF) USD |
Ελαστικά |
Ε: 120/70ZR 17 |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Κράνος: SHOEI NXR
Φόρμα / Γάντια: IXS
Μπότες: SIDI