• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Daytona Maverick 500
Διαθέσιμο στο Δίκτυο Επισήμων Συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.. .
Τεστ-Μοντέλα 15/12/2020 - 13:00

 

Daytona Maverick 500

Μετά την επιτυχή πορεία της Daytona T310, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover adventure MAVERICK 500.

Προσβλέπει στη δυναμική είσοδο και στη μεσαία κατηγορία με μια φιλόδοξη παραγωγή με προσέγγιση στην τελειότητα και σε αφοπλιστική τιμή.

Σκοπός της η κάλυψη των αναγκών και των πιο απαιτητικών αναβατών που αποζητούν την εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές πόλης, την ευελιξία κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα σε off road διαδρομές.

Η Daytona MAVERICK 500 συγκεντρώνει περιζήτητα χαρακτηριστικά της κατηγορίας σε ένα λειτουργικό, πρακτικό και οικονομικό σύνολο.

Με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό ύψος σέλας και βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολη στους χειρισμούς και πολύ βολική στην καθημερινή χρήση.

Φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές.

Ο μπροστινός τροχός είναι 19” ιντσών και 17” ιντσών ο πίσω.

Tα Metzeler Tubeless ελαστικά με χάραξη on/off έχουν διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.

Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση.

Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.

Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη.

Το ύψος της σέλας 820mm και το πλάτος της επιτρέπουν τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν εύκολα στο έδαφος.

Στην πέδηση η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου, 300mm εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω, ενώ οι δαγκάνες φέρουν την υπογραφή της NISSIN.

Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.

 

Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις

Το πλαίσιο της MAVERICK 500 είναι τύπου “διαμάντι” και αγκαλιάζει τον κινητήρα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά.

.

Κινητήρας υψηλών επιδόσεων

Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6τάχυτος κινητήρας της Loncin, 46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm. Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH ενώ η κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ., όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.

.

Τεχνολογική υπεροχή & Εξοπλισμός

Η MAVERICK 500 έρχεται εξοπλισμένη με FULL LED φωτισμό εμπρός και πίσω, αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή LCD οθόνη με αλτίμετρο, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Προσφέρει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας κινητήρα SAFE/SPORT και 2κάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις. Παράλληλα στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων, προστατευτικές χούφτες, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, καρίνα αλουμινίου και χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.

 

Αξεσουάρ

(Βαλίτσα Loboo αριστερή: 37L, δεξιά:33L, κεντρική:36L)

 

Χρώματα

Λευκό, Κόκκινο, Μαύρο

 

Διάθεση
Τιμή: 5.895€ - Εγγύηση: 4 χρόνια

Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε..

.

 

MAVERICK 500 | Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 471

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

2 ΠΑΡΆΛΛΗΛΟΙ / 8

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.7:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

46 ps / 8500 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

40.5 Nm / 6500 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I. BOSCH

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.8 l/100km

ΚΙΒΩΤΙΟ

6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ( 1-Ν-2-3-4-5-6)

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΑΛΥΣΙΔΑ AFAM SEALED X

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

2,867

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

26,5 ο

ΙΧΝΟΣ (mm)

106

ΜΗΚΟΣ x ΠΛΑΤΟΣ x ΥΨΟΣ (mm)

2200 x 935 x 1400

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ (mm)

1479

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm)

820

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

20 L

ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)

206 kg

ΤΥΠΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΔΙΑΜΑΝΤΙ

ΖΑΝΤΕΣ

ΑΚΤΙΝΩΤΕΣ

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

110 / 80 -19 TUBELESS RADIAL METZELER

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

150 / 70 -17 TUBELESS RADIAL METZELER

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ KAYABA
(195 mm/ 41 mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

MONOSHOCK KAYABA (85 mm)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

2 ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΕΙΣ ΔΙΣΚΟΙ 300 mm – ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ NISSIN

ΟΠΙΣΘΙO ΦΡΕΝΟ

ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΔΙΣΚΟΣ 240 mm - ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ NISSIN

ABS

2ΚΑΝΑΛΟ ΜΕ 3 ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ



 

 

Επόμενο άρθρο »

Ξεκινάει η παραγωγή του SEAT MÓ eScooter 125

« Προηγούμενο άρθρο

MV AGUSTA + ALPINE για μια SUPERVELOCE

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα