• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μoto2: Μόλις 125 ίππους θα «βγάζει» ο κινητήρας της Honda
Κατώτερη των περιστάσεων η απόδοση του ενιαίου μοτέρ για λόγους αξιοπιστίας
Νέα 27/02/2010 - 09:50

Και ενώ ομάδες και αναβάτες της νεοσύστατης Moto2 περιμένουν πως και πως να δοκιμάσουν τον 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 600cc που έχει ετοιμάσει η Honda, άρχισαν ήδη να βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάποιες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του νέου μοτέρ που αν ευσταθούν τότε το πιθανότερο είναι να προκαλέσουν την απογοήτευση των αναβατών και δη αυτών που προέρχονται από την κορυφαία κατηγορία...

Θέλοντας προφανώς να προϊδεάσει τους άμεσα ενδιαφερόμενους ώστε να μη βρεθούν προ εκπλήξεων την 1η Μαρτίου όταν και θα τον δοκιμάσουν για πρώτη φορά στις επερχόμενες δοκιμές της Βαλένθια, ο πρόεδρος της IRTA (σ.σ. ο Σύνδεσμος των ομάδων που παίρνουν μέρος στο Πρωτάθλημα), Mike Trimby έδωσε κάποια στοιχεία για τον κινητήρα που μάλλον θα προκαλέσουν την απογοήτευση των αγωνιζομένων.

Έχουμε και λέμε λοιπόν, ο νέος κινητήρας που θα παρέχει η Honda σε όλες τις ομάδες θα αποδίδει γύρω στους 125 ίππους, τη στιγμή που το ιαπωνικό εργοστάσιο έταζε απόδοση της τάξης των 155 ίππων. Σημειώστε ότι ο κινητήρας της CBR600RR παραγωγής αποδίδει 118 ίππους, ενώ η απόδοση μιας κορυφαίας μοτοσυκλέτας 600cc της κατηγορίας Supersport κυμαίνεται στους 150 ίππους.

«Δεν έχει σημασία αν είναι κατά δύο δευτερόλεπτα πιο αργές στο γύρο από τα 250άρια ή τις μοτοσυκλέτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supersport. Θα είναι μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία», είπε ο Trimby στο MCN και εξήγησε πως οι υποχωρήσεις στον τομέα της ιπποδύναμης έγινε με στόχο την αύξηση της αξιοπιστίας.

Αρχικά η Honda έκανε λόγο για απόδοση που θα αγγίζει τους 150 ίππους ωστόσο κατά τη διάρκεια εξέλιξης του κινητήρα παρουσιάστηκαν προβλήματα αξιοπιστίας με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να προχωρήσει σε μείωση της απόδοσης για να διασφαλίσει την αξιοπιστία.

«Έγινε συμβιβασμός στο θέμα της ιπποδύναμης και της αξιοπιστίας. Είναι μεγάλο ρίσκο την πρώτη χρονιά να παρουσιάσεις έναν πανίσχυρο κινητήρα που όμως δεν είναι αξιόπιστος. Θέλουμε κινητήρες που να μπορούν να κάνουν περίπου 1.500 χιλιόμετρα πριν πάνε για επισκευές ώστε να μην ξεφύγει το κόστος. Κάποιοι κινητήρες της κατηγορίας Supersport κάνουν 500 χιλιόμετρα πριν πάνε για επισκευή. Δεν μας ενδιαφέρει αν δεν είμαστε ταχύτεροι από τις μοτοσυκλέτες της Supersport», πρόσθεσε.

Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις αντιδράσεις των αναβατών που μέχρι πέρσι αγωνίζονταν στα MotoGP (Toni Elias, ο Alex de Angelis, ο Gabor Talmacsi, ο Yuki Takahashi και ο Niccolo Canepa) και που είχαν συνηθίσει να διαχειρίζονται με το γκριπ γκαζιού 220-230 ίππους...

Θυμίζουμε πως την προετοιμασία και την συντήρηση των κινητήρων έχει αναλάβει η Ελβετική εταιρεία Geo Technology, που εδρεύει κοντά στη Λοζάνη.

Να σημειωθεί τέλος πως σύμφωνα με το MCN ο νέος κινητήρας δεν θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις ομάδες στις δοκιμές της Βαλένθια.

Επόμενο άρθρο »

SBK: Φωτογράφε φωτογράφε τράβα μια φωτογραφία...

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφίες από τις δοκιμές της Sepang - Part IΙ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ