• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EZPELETA: "Από το 2007, έχουμε παρακολουθήσει εκπληκτικούς αγώνες"
Ο Ισπανός υπερασπίζεται την περίοδο των 800cc
Νέα 13/02/2010 - 09:18

Ο ΙΣΠΑΝΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ 800cc

 

Ο Carmelo Ezpeleta, ο επικεφαλής της εταιρίας εκμετάλλευσης των εμπορικών δικαιωμάτων των MotoGP (Dorna), υπερασπίστηκε την αμφιλεγόμενη περίοδο των 800cc, που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια.

 

Οι ίδιοι οι αναβάτες έχουν αποδοκιμάσει την απόφαση για μείωση του κυβισμού που πραγματοποιήθηκε το 2007, με προεξέχοντα τον Valentino Rossi, ο οποίος έχει δηλώσει ότι η μετάβαση στα 800cc ήταν το μεγαλύτερο λάθος των τελευταίων 15 χρόνων. Ταυτόχρονα, οι ομάδες επιβαρύνθηκα οικονομικά σε μεγάλο βαθμό, από την εξέλιξη αλλά και τις αυξημένες απαιτήσεις των νέων πρωτότυπων των 800cc (συχνότερες αντικαταστάσεις μηχανικών μερών). Κατά συνέπεια, η επαναφορά των παραδοσιακών 1000cc φάνταζε μονόδρομος, όπως και θα γίνει από το 2012. Παρόλα αυτά, ο Carmelo Ezpeleta υπερασπίστηκε την κίνηση που έγινε πριν από τρία χρόνια.

 

"Δεν ξέρω αν η αλλαγή στα 800cc ήταν ένα μεγάλο λάθος", δήλωσε ο Ισπανός. "Κατά τη γνώμη μου, τα χρόνια που οι αναβάτες αγωνίζονται με 800άρια, έχουμε δει εκπληκτικούς αγώνες και νομίζω ότι οποιαδήποτε σχετική συζήτηση πρέπει να γίνει μετά το 2011. Αυτό που επιδιώκουμε με τους νέους κανονισμούς είναι να ελαττώσουμε τα έξοδα και να φέρουμε περισσότερες συμμετοχές στο grid. Είμαι πάντως σίγουρος ότι οι καλύτεροι αναβάτες θα νικούν, ανεξαρτήτως κανονισμών."

 

"Οι κανονισμοί που εγκρίναμε στην Valencia και στην Geneva μιλούν για επαναφορά των 1.000cc, με τετρακύλινδρους κινητήρες και μέγιστη διάμετρο εμβόλου, 81mm. Αυτά τα όρια περιορίζουν τους ρυθμούς περιστροφής, αν όμως κάποιος θελήσει να χρησιμοποιήσει μικρότερο κυβισμό, αυτό είναι δυνατό", συμπλήρωσε ο Ezpeleta.

 

"Ακόμα εκκρεμούν θέματα όπως το βάρος των μοτοσυκλετών και τα λίτρα καυσίμου για κάθε αγώνα. Όταν αυτά θα έχουν αποφασιστεί, περιμένουμε οι επιδόσεις να είναι στα επίπεδα των 800cc. Δεν είμαι καλός στις προβλέψεις, αλλά πιστεύω ότι θα δούμε εξαιρετικούς αγώνες με τα 1.000cc", ολοκλήρωσε ο επικεφαλής της Dorna.

Επόμενο άρθρο »

MOTO2: Παρουσίαση της μοτοσυκλέτας της Marc VDS

« Προηγούμενο άρθρο

MELANDRI: Ικανοποιημένος από τη φετινή πολιτική της Honda

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ