• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
FB CORSE: Επίσημη παρουσίαση
Η Ιταλική ομάδα παρουσιάζεται στο Μιλάνο
Νέα 12/02/2010 - 10:50

Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

 

Μετά από μήνες δημοσιευμάτων και συζητήσεων, η ομάδα της FB Corse παρουσίασε επίσημα την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα, με την οποία θα λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα MotoGP, του 2010, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό και τις εγκαταστάσεις της.

 

Όπως είναι γνωστό, η πρωτότυπη FB01 κινείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 800cc, εξελιγμένο από την Oral Engineering, που αρχικά είχε σχεδιαστεί για λογαριασμό της BMW. Μετά την απόφαση του Γερμανού κατασκευαστή να μη συμμετέχει στα MotoGP, για να επικεντρωθεί στα WSBK, ο κινητήρας βρήκε τη θέση του στο πλασίο της FB01.

 

Πάντως, η Ιταλική μοτοσυκλέτα ακόμα δεν έχει κυλήσει τους τροχούς της σε πίστα. "Θα συνεχίσουμε να δουλέυουμε στο δυναμόμετρο και ελπίζουμε να μπούμε στην πίστα στα τέλη Φεβρουαρίου", δήλωσε ο Mauro Forghieri, ο σχεδιαστής της μοτοσυκλέτας. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της ομάδας, δοκιμές δεν έχουν ακόμα πραγματοποιηθεί επειδή δεν ήταν ξεκάθαρο αν θα εγκρίνονταν από την πλευρά της Dorna και της IRTA. Η FB Corse δεν έχει ακόμα δηλωθεί επίσημα ως συμμετοχή στο grid του 2010, παρόλο που όλοι υποστηρίζουν ότι το θέμα είναι καθαρά τυπικό.

FB Corse Engine
FB Corse Engine

 

Επίσημος αναβάτης της ομάδας θα είναι ο πολύπειρος Αυστραλός Garry McCoy. Ο ίδιος έχει αναλάβει και το ρόλο του αναβάτη δοκιμών, αν και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει ομόφωνα να εγκρίνουν και οι υπόλοιπες ομάδες του Πρωταθλήματος. Επίσης, όταν η FB01 είχε αρχικά ανακοινωθεί σα συμμετοχή, οι προδιαγραφές όριζαν ότι θα χρησιμοποιούσε ημιαυτόματο κιβώτιο, με υδραυλικό συμπλέκτη. Τελικά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί και η μοτοσυκλέτα θα φέρει ένα συμβατικό, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

 

"Προσπαθήσαμε να απλοποιήσυμε τα περισσότερα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας, όσο ήταν δυνατόν", πρόσθεσε ο Forghieri. "Οι μοτοσυκλέτες σε αυτή την κατηγορία είναι ήδη αρκετά περίπλοκες και πιστεύω ότι θα χειροτερεύαμε την κατάσταση επιλέγοντες ασυνήθιστες και πρωτότυπες τεχνικές λύσεις."

Επόμενο άρθρο »

Η κυκλοφορία του IGNITION

« Προηγούμενο άρθρο

ROSSI: Σταματάει τις συζητήσεις για τα μελλοντικά του σχέδια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ