• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O ROSSI έβγαλε από την πρίζα τον ...JORGE!
ΑΠΟΨΕΙΣ: O Rossi ζήτησε να μην μοιράζονται τα δεδομένα στον αγώνα!
Νέα 04/02/2010 - 19:05

ΑΠΟΨΕΙΣ

 

O Rossi ζήτησε να μην μοιράζονται τα δεδομένα στον αγώνα!

 

Του Δημήτρη Διατσίδη

 

Αν και η στήλη αυτή λέγεται «απόψεις», ο τίτλος του συγκεκριμένου κομματιού δεν είναι άποψη, αλλά πραγματικότητα!

Είχε προηγηθεί η γνωστή κόντρα πέρυσι, μεταξύ των δύο οδηγών της ομάδας της Yamaha, για το ποιος αντιγράφει ποιόν. Τα δεδομένα των δύο μοτοσυκλετών ήταν ανοικτά και για τις δύο πλευρές του γκαράζ και οι μηχανικοί μπορούσαν να ανταλλάξουν πληροφορίες ή να δουν ποια ακριβώς ρύθμιση είχε η μοτοσυκλέτα του «αντιπάλου» - ομόσταυλου, κάθε στιγμή και σε κάθε πίστα.

Ο Rossi αρχικά όταν ρωτήθηκε γιατί δεν αντιγράφει τις ρυθμίσεις του Lorenzo, σε πίστες που ο «νέος» ήταν ταχύτερος στις δοκιμές με τα λάστιχα του αγώνα, απάντησε ότι δεν έχει νόημα, αφού έχουν διαφορετικό οδηγικό στυλ.

Αργότερα δήλωσε δυσφορία για το γεγονός ότι η Yamaha αποφάσισε να δίνει την ίδια ακριβώς μοτοσυκλέτα – που ο ίδιος είχε εξελίξει – και στον μεγάλο του αντίπαλο πέρυσι.

Τέλος οι Ιταλοί δημοσιογράφοι (παραποιώντας μια δήλωσή του), είπαν ότι ο Lorenzo αντιγράφει τις ρυθμίσεις του Rossi! O Iταλός είχε πει ότι υπάρχει η δυνατότητα, η ομάδα του Ισπανού να βλέπει τις δικές του ρυθμίσεις.

 

Όμως φέτος όλα αυτά δεν θα δίνουν άλλο τροφή στα ΜΜΕ!

Ο «δόκτωρ» ζήτησε – και εύκολα πέτυχε – να βγάλει από την πρίζα του κομπιούτερ του, το καλώδιο του Jorge!!

 

Το παραδέχτηκε ο Masahiko Nakajima (MN) - MotoGP Group Leader και Fiat Yamaha Team Director: «Ναι, κάθε ομάδα θα έχει τα δικά της δεδομένα και δεν θα βλέπουν τα δεδομένα της άλλης ομάδας. Μόνο οι μηχανικοί της Yamaha θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα και να τα ανακοινώνουν και στους δύο οδηγούς».

Δηλαδή ο τοίχος που χωρίζει τους δύο ομόσταυλους μεγαλώνει και περιλαμβάνει ακόμη και τα καλώδια των κομπιούτερ!!

Η μάχη έχει ανάψει για τα καλά, πριν ακόμη κάνουν τους πρώτους γύρους της χρονιάς στην Μαλαισία!

 

Ο Rossi πιστεύει ότι χωρίς τα δικά του δεδομένα ο Lorenzo θα «χαθεί» στο μεγάλο εύρος ρυθμίσεων μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας και δεν θα μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του;

Πιστεύει ότι έτσι θα έχει το πλεονέκτημα στη μάχη με τον κυριότερο περσινό του αντίπαλο, αφού είναι γνωστό ότι έχει φοβερή ικανότητα στο να ρυθμίζει τη μοτοσυκλέτα του;

Ο ίδιος απάντησε, όπως πάντα τον τελευταίο καιρό, διπλωματικά: «Μιλώντας με την Yamaha, πιστεύω ότι ο Jorge, ειδικά πέρυσι, έδειξε μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη ικανότητα στο να ρυθμίζει τη μοτοσυκλέτα. Είναι τώρα 2 χρόνια στην ομάδα και έτσι όλοι συμφωνούν ότι είναι δυνατό ο καθένας να ακολουθήσει το δρόμο του. Επίσης ο Jorge θέλει να δουλέψει περισσότερο στην εξέλιξη, έτσι νομίζω ότι είναι το σωστό ο καθένας να κάνει τη δουλειά του μόνος του».

Μάλιστα, μην με πρήζετε άλλο για το ποιος αντιγράφει ποιον, αλλά και με εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου, θα τον περάσω, φαίνεται να σκέφτεται ο Valentino και από τώρα διαχωρίζει τη θέση του, επιμένοντας ότι δύο καλοί δεν χωρούν στη ίδια στέγη!

 

Και η Yamaha με τη σειρά της το δέχεται, παρά το ότι αυτή η εξέλιξη δεν βοηθάει στην ενδεχόμενη διατήρηση του 1-2 στα αποτελέσματα, κάτι που θα το ήθελε πολύ και για τη νέα αγωνιστική χρονιά. Άλλωστε η εταιρία ξέρει ότι αν ο Rossi το 2011 βαφτεί «κόκκινος» θα πρέπει να κρατήσει με κάθε μέσον τον Lorenzo που φαίνεται να έχει όλο το μέλλον μπροστά του.

 

Με τη σειρά του ο Ισπανός έδωσε μια λακωνική απάντηση όταν ρωτήθηκε για ο θέμα: «ουδέν σχόλιο».

Εμείς περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί η μάχη αυτή, αλλά και οι άλλες με τους Stoner – Pedrosa, που καραδοκούν!

Επόμενο άρθρο »

SEPANG TEST: Φουριόζος ο ROSSI

« Προηγούμενο άρθρο

Το περιοδικό IGNITION στο Public Συντάγματος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ