• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O ROSSI μιλάει για το 2010, τους αντιπάλους του και το μέλλον του
Tι λέει ο Doctor για τον Schumacher, τη Yamaha, τη Formula 1 και τους νέους κανονισμούς...
Νέα 04/02/2010 - 08:34

Σας παραθέτουμε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης του Valentino Rossi που δημοσιεύεται στο press kit της Fiat Yamaha...

Για το ποιος πιστεύει πως θα είναι ο δυσκολότερος αντίπαλός του φέτος...
«Είναι πολύ δύσκολο να πω τώρα ποιος θα είναι ο δυσκολότερος αντίπαλος. Νομίζω πως όλοι τους είναι στο ίδιο επίπεδο, είναι δύσκολο να νικήσεις οποιονδήποτε από αυτούς. Είναι πολύ δυνατοί αναβάτες, μπορούν να είναι γρήγοροι σε κάθε πίστα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν και όλοι τους είναι ικανοί να κατακτήσουν το Πρωτάθλημα. Οι μοτοσυκλέτες θα κάνουν τη διαφορά, νομίζω όμως ότι θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να τους νικήσεις».

Για τον περιορισμό των κινητήρων (σ.σ. κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 6 κινητήρες για όλη τη σεζόν)...
«Αυτός ο κανονισμός δεν είναι καλός για τα MotoGP. Θα δυσκολέψει τη ζωή όλων μας. Για μένα δεν είναι σωστό να έχουμε έξι κινητήρες για όλη τη σεζόν, είναι πολύ σκληρό. Ο συγκεκριμένος κανονισμός έχει ως στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων αλλά πιστεύω ότι το όριο θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον 8 κινητήρες. Αν είχαμε 10 κινητήρες τότε τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα. Όλοι οι κατασκευαστές πρέπει να προσαρμοστούν στους νέους κανονισμούς και οι αναβάτες θα πρέπει να είναι προσεκτικοί έτσι ώστε να προστατεύσουν τους κινητήρες και να ολοκληρώσουν τη σεζόν χωρίς να έχουν υπερβεί το όριο».

Για το κατά πόσο τα λάθη που έκανε πέρσι οφείλονται στην πίεση που του άσκησαν οι αντίπαλοι...
«Κάθε χρόνο η πίεση των αντιπάλων είναι μεγάλη. Το 2009 έκανα τρία λάθη κατά τη διάρκεια των αγώνων που κατά τη γνώμη μου είναι πολλά, αλλά τουλάχιστον τα 2 από αυτά ήταν κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες γιατί οδηγούσα με slick υπό βροχή. Στην Indianapoli αντίθετα είχα το χειρότερο ατύχημα που θα μπορούσα να αποφύγω. Φέτος θα προσπαθήσω να μείνω συγκεντρωμένος και φυσικά να αποφύγω τα λάθη».

Για τις αλλαγές που ζήτησε να γίνουν στη Μ1 του 2010...
«Με στόχο να βελτιώσουμε τη M1 αποφασίσαμε να εστιάσουμε σε δύο τομείς. Bελτιώσαμε το πλαίσιο, το οποίο δοκίμασα στη Βαλένθια. Στόχος μας είναι να έχουμε μια πιο ισορροπημένη μοτοσυκλέτα με καλύτερο κράτημα. Ο δεύτερος που είναι και ο πιο σημαντικός έχει να κάνει με τον κινητήρα. Χρειαζόμαστε περισσότερη δύναμη, παρότι τον περιορισμό που υπάρχει από φέτος στον αριθμό των κινητήρων. Χρειαζόμαστε περισσότερη δύναμη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αυτό δεν θα είναι εύκολο για την Yamaha, αλλά ξέρω ότι έχουν δουλέψει σκληρά πάνω σε αυτόν τον τομέα».

Για τον Ben Spies...
«Υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες για τον Ben Spies. Είναι ένας πολύ καλός οδηγός και έχει εξαιρετικό ταλέντο. Δεν έχει σημασία που είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα Superbike! Σίγουρα θα είναι ανταγωνιστικός, είναι γρήγορος και γενναίος, αλλά φυσικά ελπίζω ότι θα το ίδιο γρήγορο με εμάς, γιατί τέσσερις δυνατοί αναβάτες είναι ήδη πάρα πολλοί...».

Για την επιστροφή στα 1.000cc...
«Θεωρητικά είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφουμε στα 1.000cc γιατί μου αρέσουν περισσότερο από τα 800cc και είναι πιο διασκεδαστικά. Φυσικά και θα πρέπει να δούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων. Όπως και να χει είναι σημαντική πρόκληση η επιστροφή στα 1.000cc και ίσως αυτό με πείσει να μείνω στα MotoGP για αρκετά χρόνια ακόμα».

Για τo αν θα τρέξει στη Formula 1 με τη Ferrari...
«Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ένα μονοθέσιο της Ferrari στην Catalunya. Ήταν εξαιρετικό, διασκέδασα πολύ και σημείωσα καλούς χρόνους, αλλά νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο να με δείτε να τρέχω στη Formula 1».

Για την επιστροφή του Michael Schumacher...
«Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και συνάμα περίεργη επιλογή. Θα είναι ωραίο να δούμε και πάλι τον Michael σε μονοθέσιο της F1 και θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε αν είναι το ίδιο γρήγορος όπως πριν αποσυρθεί».

Για το μέλλον του...
«Μέσα στο καλοκαίρι θα έχω πιο ξεκάθαρη ιδέα για το μέλλον μου, για το 2011 και το 2012. Είμαι καλά στη Yamaha, οπότε θα μιλήσω με αυτούς πρώτα. Μετά θα δούμε...».

Επόμενο άρθρο »

Sepang: Oι χρόνοι μέχρι 12 ώρα Ελλάδας

« Προηγούμενο άρθρο

Αναταραχή στη Ducati - Κλέφτες «σήκωσαν» τους υπολογιστές του Team Aspar!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ