• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
DGR 160 Dragon
Μια νέα φουτουριστική πρόταση της SYM
Τεστ-Μοντέλα 15/05/2020 - 19:07

 

DRG 160 – Ο ΔΡΑΚΟΣ

Το DRG είναι τα πάντα εκτός από συνηθισμένο.

 

Η νέα φουτουριστική πρόταση της SYM βγαλμένη από τη μυθολογία. Η σχεδιαστική προσέγγιση του DRG 160 “DRAGON” προκύπτει από την υιοθέτηση της ανατολικής τέχνης και της δυτικής σχεδιαστικής κουλτούρας.

 

Το concept του νέου μοντέλου της SYM βασίζεται, όπως μαρτυρά και το όνομά του, σε δράκο. Ένα σύμβολο ταχύτητας και δύναμης. Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες προσδίδουν κορυφαία επιθετική εικόνα στο DRG.

 

  •   - Αιχμηρές γραμμές σε compact διαστάσεις

  •   - Οθόνη LED αυτόματης ρύθμισης φωτεινότητας

  •   - Χαρακτηριστικό γυμνό τιμόνι με το λογότυπο “DRG” να αναγράφεται στο καβαλέτο του τιμονιού

  •   - Monoshock ανάρτηση με μικρομετρική προφόρτιση ελατηρίου

  •   - Κοντό sport τελικό εξάτμισης

  •   - Full LED φωτισμός με

  •   - Μοναδικής αισθητικής και απόδοσης διπλά Projector φωτιστικά σώματα

  •   - Διπλά πίσω φώτα σε σχήμα κηρήθρας

  •   - Φώτα θέσης σε σχήμα μπούμερανγκ

  •   - Ενσωματωμένα στη μάσκα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης

 

 

Το DRG φέρει τεχνολογία αιχμής

  •   -  Νέος υψηλών επιδόσεων υγρόψυκτος κινητήρας 158cc

  •   -  Σύστημα Start & Stop

  •   -  Τεχνολογία Z.R.S.G (Zero Resistance Starter & Generator)

  •   -  Σύστημα A.L.E.H (Anti-Lift Engine Hanger system)

  •   -  Δικάναλο ABS Bosch 10

 

Υψηλές Επιδόσεις

  •   -  Τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας

  •   -  Μέγιστη ιπποδύναμη 15 ίππων στις 8.500 σ.α.λ.

  •   -  Μέγιστη ροπή 15.4 Nm. Η απόδοση της μέγιστης ροπής συναντάται μόλις στις 5.500 σ.α.λ.

  •   -  Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, 132 kg, το DRG προσφέρει άμεσες εκκινήσεις, δυνατές επιταχύνσεις και ικανοποιητικές επιδόσεις

  •   -  Το ψυγείο του είναι τοποθετημένο στο πλάι του κινητήρα

  •   -  Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της KEIHIN

  •   -  Φιλικό προς το περιβάλλον, η κατανάλωσή του σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2.5 l/100km

  •   -  Το δοχείο καυσίμου 7.1 λίτρων να είναι τοποθετημένο κάτω από το επίπεδο πάτωμα κρατώντας έτσι χαμηλά το κέντρο βάρους

 

A.L.E.H.

Η SYM εισάγει στο DRG την τεχνολογία A.L.E.H. Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα ανάρτησης του κινητήρα που αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις προσφέροντας σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση. Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο, την monoshock ανάρτηση και την βέλτιστη κατανομή βάρους του πλαισίου, αυξάνουν τη σταθερότητα του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς.

 

 

Z.R.S.G.

Το DRG διαθέτει σύστημα start & stop χρησιμοποιώντας μία έξυπνη τεχνολογία εκκίνησης του κινητήρα, με ονομασία Z.R.S.G. Η λειτουργία του κινητήρα του οχήματος διακόπτεται μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί, βοηθώντας στην εξοικονόμηση καυσίμου στις στάσεις. Μία γεννήτρια εκκινεί χωρίς καμία καθυστέρηση τον κινητήρα εκ νέου με το άνοιγμα του γκαζιού.

 

 

Προηγμένο σύστημα πέδησης

Το DRG εφοδιάζεται με το πλέον εξελιγμένο σύστημα ABS της Γερμανικής Bosch, 10ης γενιάς. Πρόκειται για δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, 30% ελαφρύτερο και 45% μικρότερου όγκου σε σχέση με το αντίστοιχο, 9ης γενιάς της Bosch. Το σύστημα πέδησης παρέχει στον αναβάτη μεγαλύτερη ασφάλεια, παρεμβαίνει ουσιαστικά και μόνο όποτε απαιτείται, χωρίς να επηρεάζει την αίσθηση του φρένου. Το DRG είναι εφοδιασμένο με ένα κυματοειδές δισκόφρενο 260mm μπροστά και ένα 233mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα.

 

 

 

Εξοπλισμός

Αν και sport σχεδίασης, το DRG παρέχει ανέσεις και ευκολίες στον αναβάτη.

  •   -  Η σέλα ανοίγει εύκολα μέσω ενός διακόπτη

  •   -  Ο ενιαίος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα φιλοξενεί ένα κράνος ανοιχτού τύπου και μικροπράγματα

  •   -  Στην εσωτερική πλευρά της μάσκας, υπάρχει επιπλέον ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος για τα γάντια ή ένα μπουκάλι

  •   -  Διαθέτει βολική θύρα φόρτισης συσκευών USB

  •   -  Το επίπεδο πάτωμα και ο αναδιπλούμενος γάντζος θα εξυπηρετήσουν στην ανάρτηση χειραποσκευών

  •   -  Σέλα δύο επιπέδων φέρει μεγάλες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη

  •   -  Αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη

  •   -  Εργονομική θέση τάπας δοχείου καυσίμου

  •   -  Διακόπτης ALARM

Διαθεσίμο: τέλος Μαίου

Τιμή: αναμένεται

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

DRG 160

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, SOHC

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

59.0mm x 57.8mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

11.2:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

15 ps / 8500 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

15.4 Nm/ 5500 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I. ΚΕΙΗΙΝ

ΛΙΠΑΝΣΗ

ΥΓΡΟ ΚΑΡΤΕΡ

ΚΙΒΩΤΙΟ

CVT

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

9.22

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

7.1 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

2.5 lit/100km (EURO4)

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΑΤΣΑΛΙΝΟ, ΣΩΛΗΝΩΤΟ ΔΙΠΛΟ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1380 mm

ΠΛΑΤΟΣ

741 mm

ΜΗΚΟΣ

1994 mm

ΥΨΟΣ

1135 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

803 mm

ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ)

132 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

26º

ΙΧΝΟΣ

76 mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

120/70-13 53P

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

130/70-13 57P

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (90 mm – 33mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

MONOSHOCK (43mm)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 260 mm

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 233 mm ΜΕ ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ

ABS

ΔΙΚΑΝΑΛΟ, BOSCH 10

Επόμενο άρθρο »

Kymco MXU 700i EX EPS 4X4

« Προηγούμενο άρθρο

Vespa Elettrica

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ