• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Daytona F8 Deliroad
Η ηλεκτρική πρόταση της DAYTONA BEST ELECTRIC στα επαγγελματικά scooters
Τεστ-Μοντέλα 25/04/2020 - 13:18

 

F8 DELIROAD  -  eλεύθερος eπαγγελματίας

Το Daytona F8 Deliroad είναι ηλεκτρική πρόταση της DAYTONA BEST ELECTRIC στα επαγγελματικά scooters.

Είναι η ιδανική λύση για μεταφορά φορτίου, προσδίδοντας οικολογικό προφίλ στις εταιρικές παραδόσεις. Ευέλικτο, πρακτικό, με άφθονους χώρους φόρτωσης, καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες μικρομεταφοράς, ενώ μειώνει σημαντικά το κόστος συντήρησης και τις επισκέψεις στα συνεργεία.

Το μεγάλο επίπεδο πάτωμα και ο επιπλέον χώρος φόρτωσης στο πίσω μέρος - χάρη στην αναδιπλούμενη σέλα συνεπιβάτη - το τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές, όσον αφορά τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου όγκου.

Οδηγείται με δίπλωμα Α1 – 125 cc.

 

Άφθονοι χώροι φόρτωσης

  • Μεγάλο επίπεδο πάτωμα με ελάχιστο μήκος 30 cm

  • Γάντζος ανάρτησης χειραποσκευών στο εσωτερικό της ποδιάς.

  • Επιπλέον χώρος φόρτωσης στο πίσω μέρος του οχήματος χάρη στην αναδιπλούμενη σέλα συνεπιβάτη.

  • Στερέωση του εμπορεύματος στο πίσω μέρος με άγκιστρα που διαθέτουν οι χειρολαβές του συνεπιβάτη

 

 

Εύχρηστο

  • Εργονομική θέση οδήγησης

  • Χαμηλό ύψος σέλας, εξασφαλίζει ότι τα πόδια του οδηγού φτάνουν εύκολα στο έδαφος

  • Εύκολη πρόσβαση εξωτερικής φόρτισης μπαταρίας και δυνατότητα απόσπασής της

  • Εύχρηστος ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος για μικροπράγματα με θύρα φόρτισης USB

  • Κεντρικό και πλαϊνό σταντ

  • Επιλογή Reverse mode (όπισθεν) για διευκόλυνση του χειρισμού και ελιγμούς, ιδιαίτερα σε κατάσταση μεγάλης φόρτωσης του οχήματος



Ασφάλεια

  • Δύο ενισχυμένα αμορτισέρ, 4 θέσεων ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση, για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη μεταφορά φορτίου μεγάλου βάρους

  • Πίσω-εμπρός δισκόφρενα με CBS και σωληνάκια υψηλής πίεσης για καλύτερη αίσθηση και απόκριση κατά την πέδηση

  • Οι τροχοί είναι 12 ιντσών κρατούν χαμηλά το κέντρο βάρους και αυξάνουν την ευελιξία του οχήματος

  • Ειδικά σχεδιασμένο, για να δεχθεί βάρος, ενισχυμένο σωληνωτό πλαίσιο

  • Διακόπτης ALARM με την ενεργοποίηση της όπισθεν

  • Το σύστημα εντοπισμού GPS πληροφορεί

  • για τη θέση του οχήματος

  • για την κατάσταση της μπαταρίας

  • με διάφορες ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη μέσω δημιουργίας ειδοποιήσεων (alarms)

  • για το ιστορικό, διανυθέντων χιλιομέτρων και διαδρομών

Ενώ δίνει τη δυνατότητα σε περίπτωση κλοπής για απομακρυσμένη απενεργοποίηση του οχήματος

 

Επιδόσεις & Οικονομία

Ηλεκτροκινητήρας 3000W αποδίδει:

  • 4,9 ίππους στιγμιαία απόδοση

  • 37 Nm μέγιστη ροπή

  • 15% δυνατότητα ανάβασης από 0 km/h με πλήρες φορτίο

  • 3,8 kWh / 100 km κατανάλωση ρεύματος (βάσει έγκρισης τύπου)

  • 0,39 €/100km ή 0,61 €/100km στη νυχτερινή ή ημερήσια χρέωση ρεύματος αντίστοιχα
    (βάσει του τιμολογίου Δ.Ε.Η. 01/09/2019)

 

Μπαταρία λιθίου

  • Έχει χρόνο πλήρους φόρτισης μόλις 4,5 ώρες

  • Η βασική έκδοση διαθέτει μπαταρία λιθίου 72 Volt | 42 Ah

6 συστήματα ασφαλούς λειτουργίας:

  • Προστασία υπερφόρτισης

  • Προστασία αποφόρτισης

  • Προστασία υπερέντασης

  • Προστασία βραχυκυκλώματος

  • Θερμική προστασία

  • Σύστημα ισοσταθμισμένης κατανάλωσης

 

 

 

 

F8 DELIROAD

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΜΑΖΕΣ

 

ΜΗΚΟΣ - ΠΛΑΤΟΣ - ΥΨΟΣ

1800 mm * 690 mm * 1130 mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

1320 mm

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ

2

ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ)

95 Kg

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

ΤΥΠΟΣ

72V – 3000 Watt

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

4.9 PS

ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

4.1 PS

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

37 Nm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

75 km/hr

AYTONOMIA (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)

Έως 86 km

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

3,8 kWh/ 100km

ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ  (πλήρως φορτωμένο | από 0 km/hr)

15%

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ

ΤΥΠΟΣ

ΑΥΤΟΜΑΤΟ

ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

D-R

ΜΠΑΤΑΡΙΑ

 

ΤΥΠΟΣ

ΛΙΘΙΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΛΙΩΝ

320

ΤΑΣΗ

72 V

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

42 Ah

ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

21 kg

ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗ 84V 10A)

4,5 hrs

ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

 

ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ

90/90-12

ΤΡΟΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΟΣ

90/90-12

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 210mm με ΤΡΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 190 με CBS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ - ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ – 70mm – 33mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΔΙΠΛΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ - 60mm

 

Επόμενο άρθρο »

Vespa Elettrica

« Προηγούμενο άρθρο

Yamaha R1&R1M @Jerez: Επαναστατική Εξέλιξη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ