• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΜΟΤΟ2: Συνεχίζουν οι δοκιμές.
Πρόοδος των δοκιμών στην ηλιόλουστη Valenzia.
Νέα 10/12/2009 - 10:42

Κάτω από έναν μεγαλοπρεπή χειμερινό ήλιο ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα δοκιμών της κατηγορίας Moto2, στην πίστα της Valenzia. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες ήταν οι ομάδες των BQR, Italtrans STR, Monster Tech 3, Mapfre Aspar και Pons Kalex, οι οποίες προσπάθησαν να μάθουν και να εξελίξουν τις καινούριες τους μοτοσυκλέτες εν όψει του νέου Πρωταθλήματος.

 

Οι Raffaele de Rosa, για την Tech 3 και Sergio Gadea για την ομάδα Pons Kalex είχαν τις πρώτες επαφές με τις μοτοσυκλέτες τους, ενώ η ομάδα τις Aspar συνέχισε δοκιμές με το πρωτότυπο της BQR. Στόχος ήταν η προσαρμογή των αναβατών της ομάδας, Mike di Meglio και Julián Simón στη συμπεριφορά του τετράχρονου τερακύλινδρου των 600cc.

 

Δουλεύοντας αδιάκοπα, ο φετινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 125cc, Simón έγραφε συνεχώς χρόνους γύρω στο 1’38”, με καλύτερη επίδοση το 1’37.91, κατά τη διάρκεια 63 γύρων. Ο Di Meglio από την πλευρά του ξεπέρασε τα προβλήματα με το κιβώτιο και το μπροστινό φρένο, που αρχικά αντιμετώπισε, γράφοντας 50 γύρους μέσα στην πίστα. Η καλύτερή του επίδοση ήταν 1’39.3 και σημειώθηκε στο τέλος της μέρας. Ο Di Meglio έκανε κάποιες αλλαγές στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας του οι οποίες φάνηκαν να αποδίδουν βάσει των χρόνων και των επιδόσεών του.

Di Meglio
Di Meglio

 

"Σήμερα κάναμε κάποια βήματα στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Η αλήθεια είναι πως όλα είναι καινούρια, αλλά βήμα βήμα βελτιωνόμαστε και αποκτάμε καλή αίσθηση του πλαισίου", δήλωσε ο Simón. "Είχαμε κάποια ερωτηματικά σχετικά με τη συμπεριφορά του πλαισίου στη συγκεκριμένη πίστα, όπως στις προηγούμενες δοκιμές, αλλά τελικά ένιωσα πολύ άνετα πάνω στην μοτοσυκλέτα. Δουλέψαμε πάνω στη ρύθμιση του πιρουνιού, ώστε να έχουμε καλή αίσθηση στο φρενάρισμα και στο τέλος χρησιμοποιήσαμε ένα πιο μαλακό ελαστικό, με το οποίο καταφέραμε να γράψουμε καλούς χρόνους. Είμαι ικανοποιημένος από την αίσθηση του τετράχρονου, αλλά πιστεύω ότι έχουμε ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Φυσικά, έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας", τόνισε ο Ισπανός.

 

Από την πλευρά του ο Di Meglio δήλωσε: "Σήμερα τα πράγματα ήταν λίγο περίεργα, διότι αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το κιβώτιο και με τα φρένα. Στην πορεί αυτά αποκαταστάθηκαν, αλλά χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Το πλαίσιο με προβλημάτισε περισσότερο σε σχέση με την προηγούμενη επαφή που είχα με τη μοτοσυκλέτα, σε αυτή την πίστα. Δεν ένιωσα τόσο άνετα, αλλά η εξέλιξη συνεχίζεται. Στην τελευταία μου προσπάθεια δοκίμασα κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις και κατάφερα να βελτιώσω τους χρόνους μου. Ακόμα δεν είναι σε καλό επίπεδο οπότε δεν μπορούμε να ξεκουραστούμε προς το παρόν. Ελπίζω ο καιρός να συνεχίσει έτσι, ώστε να μπορέσω να καταλάβω περισσότερα σχετικά με τη νέα μου μοτοσυκλέτα."

Επόμενο άρθρο »

WSBK: Δίνει το ρυθμό ο HASLAM

« Προηγούμενο άρθρο

BRIVIO: «Ελπίζω ο ROSSI να μείνει στη Yamaha»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ