• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αξίζει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα!
Ο Razali μιλά για τον Fabio Quartararo
Νέα 30/07/2019 - 13:01

Μετά τους πρώτους του Αγώνες στη μεγάλη κατηγορία, ο Fabio Quartararo ανέβασε ταχύτητες και έκανε πολύ αισθητή την παρουσία του στο MotoGP.

 

Ο 20χρονος Γάλλος μετρά πέντε εκκινήσεις από την πρώτη σειρά, τρεις pole positions, δυο βάθρα και δυο ταχύτερους γύρους σε Αγώνα, μέσα σε 6 Grand Prix!

 

Μετά το τέλος του πρώτου μισού, έχει την 8η θέση στη βαθμολογία παρά την εγκατάλειψη λόγω τεχνικού προβλήματος στην Jerez, ενώ έκανε μόνο ένα λάθος στους 9 πρώτους Αγώνες.

 

Στην αρχή της σεζόν ξέραμε ότι ο Fabio θα είχε μια αναβαθμισμένη περσινή Μ1 στη διάθεσή του, αλλά την τελευταία στιγμή αποφασίστηκε να πάρει μια σχεδόν ίδια με αυτή των εργοστασιακών.

 

Έτσι έχει ίδιο κινητήρα με τις εργοστασιακές Μ1 (αλλά χαμηλότερο όριο στροφών κατά 500-1000σαλ) και ίδιο πλαίσιο. Ωστόσο έχει 5 (αντί για 7) κινητήρες και στάνταρ αναρτήσεις με «παλιά» αεροδυναμικά.

 

Αυτό το «πακέτο» δεν θα αλλάξει για φέτος (δεν υπάρχει λόγος άλλωστε, αφού τα πάει περίφημα ο Γάλλος), ωστόσο από την ομάδα θέλουν να δουν τον Quartararo με καθαρά εργοστασιακή Μ1 το 2020.

 

«Δεν θέλουμε ν’ αλλάξουμε το σύνολο που έχει στη διάθεσή του τώρα, μιας και που το διασκεδάζει», σχολίαζε το αφεντικό της Sepang Team, Razlan Razali.

 

«Αναρωτιέμαι όμως γιατί οι εργοστασιακοί δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Οι προδιαγραφές της Μ1 του Fabio είναι χαμηλότερες κι από την Μ1 του Franco».

 

«Νομίζω ότι του αξίζει να πάρει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα το 2020 και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνει με μια τέτοια στη διάθεσή του!»

 

Για να έχει δυο καθαρά εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, η ομάδα της Sepang θα πρέπει να αυξήσει το budget της για τη νέα σεζόν.

 

Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν αποτελεί πρόβλημα μιας και η Petronas που είναι ο χορηγός της ομάδας, σκεφτόταν ακόμα και την περίπτωση του Dani Pedrosa στην αρχή της σεζόν.

 

Κι αν τελικά έπειθαν τον Dani να συνεχίσει, οπωσδήποτε θα του έδιναν εργοστασιακή Μ1, οπότε τα χρήματα υπάρχουν και θα τα διέθεταν.

 

Από τη στιγμή, όμως, που τελικά υπέγραψαν τον Fabio, θεώρησαν ότι για την πρώτη του σεζόν θα του αρκούσε μια υποδεέστερη μοτοσυκλέτα.

 

Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει ο Razali, είχαν δεχτεί κριτική από ανθρώπους του paddock:

 

«Μας ασκούσαν κριτική και μας έλεγαν γιατί πήρατε τον Fabio; Γιατί δεν πήρατε τον Bautista ή τον Alex Marquez. Κάνατε μεγάλο λάθος! Τώρα όμως…»

 

Συνεχίζοντας αυτές του τις εμφανίσεις, είναι λογικό να προσελκύσει τεράστιο ενδιαφέρον από εργοστασιακές ομάδες η περίπτωση του Quartararo για το 2021.

 

«Ήδη από το Mugello άρχισαν ν’ ακούγονται φήμες κι έτσι πρέπει να περιμένουμε ότι θα αλλάξουν τα πράγματα στην Petronas».

 

«Είμαστε ήδη σε συνομιλίες με οδηγούς της Moto2 με τη δέσμευση ότι, ανάλογα με την απόδοσή τους, θα έχουν μια Yamaha στη μεγάλη κατηγορία το 2021».

 

«Βέβαια θα θέλαμε να κρατήσουμε και τους δυο οδηγούς μας κι αν τους κρατήσουμε, θα επεκτείνουμε για έναν χρόνο το συμβόλαιο των οδηγών μας στην Moto2».

Επόμενο άρθρο »

«Νοιώθει καλά» για το Brno

« Προηγούμενο άρθρο

Pernat: Ο Rossi δεν αποσύρεται!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα