• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑPRILIA: Φήμες ότι εγκαταλείπει την Moto2, με σκοπό την επιστροφή στα MotoGP!
Η Ιταλική εταιρία σκέφτεται σοβαρά την επάνοδο στη Μεγάλη Κατηγορία.
Νέα 21/11/2009 - 08:13

Τα νέα ότι κινητήρες παραγωγής 1000cc ενδέχεται να επιτραπούν δίπλα στα πρωτότυπα, στο εγγύς μέλλον, συνεπάγονται χείμαρρο εξελίξεων. Με το θάνατο τον 250cc, η Aprilia, πολυνίκης κατασκευαστής στο Πρωτάθλημα των δίχρονων 250GP, αποφάσισε να επικεντρωθεί περισσότερο στο σχεδιασμό ενός πρωτότυπου πλαισίου, γύρω από τον κινητήρα της Honda, για την Moto2. Τελικά όμως, σύμφωνα με το Ισπανικό website Μοtoworld.es, η Aprilia φαίνεται να εγκαταλείπει εντελώς την εμπλοκή της με τη νεοσύστατη Μεσαία Κατηγορία, με σκοπό την επιστροφή στα MotoGP.

 

Σύμφωνα με το εν λόγω ρεπορτάζ, η Aprilia θα διαθέσει τις πηγές της που προορίζονταν αρχικά για την Moto2, στην περαιτέρω εξέλιξη της μοτοσυκλέτας τους, RSV4, με την οποία αγωνίζεται στα Superbikes. Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι η εξέλιξη της εν λόγω μοτοσυκλέτας, με σκοπό τη συμμετοχή στα MotoGP με το συγκεκριμένο πακέτο. Επίσης, φημολογείται ότι στην ομάδα της Aprilia στα Superbikes κατευθύνεται και ο Alex de Angelis. Ο αναβάτης από το San Marino είναι γνωστό ότι φέρνει μαζί του αρκετές χορηγίες από την ίδια τη χώρα του (ή πιθανόν και άμεση κυβερνητική χρηματοδότηση!). Αυτές οι χορηγίες δεν επαρκούσαν για να του εξασφαλίσουν ένα συμβόλαιο στα MotoGP, σίγουρα όμως μπορούν να στηρίξουν την προσπάθειά του στα WSBK.

H RSV4 παραγωγής.
H RSV4 παραγωγής.

 

Τα συγκεκριμένα σχέδια της Aprilia, αναδεικνύουν και ένα ενδιαφέρον ζήτημα σχετικά με τους κανονισμούς των αγώνων: Αν η Aprilia σκοπεύει να συμμετέχει στα MotoGP σαν εργοστασιακή ομάδα, θα πρέπει να παρουσιάσει μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα, η οποία δε θα φέρει κανένα εξάρτημα της Aprilia RSV4 Superbike. Μια εναλλακτική επιλογή θα ήταν η σχεδίαση ενός πρωτότυπου πλαισίου και ενός βελτιωτικού Kit του κινητήρα της RSV4, που η Ιταλική εταιρία θα πουλήσει σε δορυφορικές ομάδες. Αν το νέο πλαίσιο θυμίζει έστω και λίγο το αντίστοιχο της RSV4, είναι βέβαιο ότι η Infront Motor Sports, κάτοχος των εμπορικών και διαφημιστικών δικαιωμάτων για τα World Superbikes, θα εξαντλήσει κάθε νομικό δικαίωμα ώστε να αποκλειστεί η νέα μοτοσυκλέτα. Με δεδομένο πάντως ότι η RSV4 παραγωγής είναι ότι πιο κοντά σε μοτοσυκλέτα MotoGP υπάρχει σήμερα στην αγορά, είναι δύσκολο να φανταστεί κάποιος πως η Aprilia θα την αλλάξει ώστε να συμμετέχει με αυτήν στο θεσμό.

Το RS3 Cube, η προηγούμενη προσπάθεια της Aprilia στα MotoGP.
Το RS3 Cube, η προηγούμενη προσπάθεια της Aprilia στα MotoGP.

 

Βεβαίως, όλα τα παραπάνω είναι δημοσιεύματα τα οποία δεν έχουν ακόμα επίσημα επιβεβαιωθεί. Παρόλα αυτά, είναι σίγουρο ότι η επιστροφή στα 1000cc έχει το αποτέλεσμα που η Dorna και η FIM περίμεναν: Την αύξηση των συμμετοχών στο grid. Περιμένουμε εξελίξεις σε αυτό το καυτό θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον.

Επόμενο άρθρο »

MOTO2: Oι Simon και Di Meglio κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

« Προηγούμενο άρθρο

Τρέχει με Ferrari τελικά ο Rossi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα