• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα κύρια σημεία της BMW S1000RR
Τα κύρια σημεία της BMW S1000RR
Τεστ-Μοντέλα 14/03/2019 - 03:01

Το περιοδικό MOTOGP WORLD και το σάιτ μας βρέθηκαν στο Εστορίλ της Πορτογαλίας και οδήγησαν σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα τη νέα S1000RR της BMW, την σούπερσπορ με την οποία η Γερμανική εταιρία θέλει να επιστρέψει στην κορυφή των πωλήσων της κορυφαίας κατηγορίας.

Με 207 ίππους στις 13,500 σαλ, με ροπή 113 Nm στις 11,000 σαλ, με βάρος μόλις στα 

193.5 κιλά στην έκδοση Μ και με μέγιστες στροφές τις 14,600, η “ταυτότητά” της γράφει εντυπωσιακά.

Ας δούμε επιγραματικά τα κύρια σημεία της μοτοσυκλέτας και τις αλλαγές σε σχέση με το μέχρι τώρα μοντέλο:

 

  • - Το μοτέρ είναι -4 κιλά από την προηγούμενη RR και με την τεχνολογία BMW ShiftCam που αλλάζει το χρονισμό των βαλβίδων και την κίνηση στην εισαγωγή και με βαλβίδες τιτανίου στην εισαγωγή.
  • - Διαθέτει 100Νm ροπή από τις 5,000 – 14,500 σαλ!

  • - Κέρδισε -1.3 κιλά με τη νέα εξάτμιση, που δίνει και νέο ήχο.

  • - Έχει αυξημένη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και μαζί αυξημένη δύναμη ψηλά!

  • - Στις 12,200 σαλ έρχεται η εξτρά δύναμη

  • - Μειώθηκε η τάση σούζας που είχε η προηγούμενη με την απότομη άυξηση της δύναμης

  • - Κέρδισε -4% στην κατανάλωση!!!

  • - Και σημείωσε μείωση εκπομπών καυσαερίων

  • - Υπάρχει μείωση απωλειών από τις τριβές 

  • - Έχει νέες χαρτογραφίσεις κινητήρα με “Rain”, “Road”, “Dynamic”, “Race” επιλογές στη στάνταρ έκδοση και τρεις ακόμη “Race Pro 1-3” στην έκδοση Μ.

  • - Διαθέτει “Launch Control” για γρήγορες εκκινήσεις

  • - Υπάρχουν 6 σένσορες για να δουλεύουν πιο σωστά όλα τα ηλεκτρονικά

  • - Νέα εργονομία που δίνει ευκολία στην οδήγηση

  • - Το σασί είναι ελαφρύτερο και με μεγαλύτερη ευκαμψία και τον κινητήρα να παίρνει μέρος του φορτίου

  • - Η νέα γεωμετρία του πλαισίου δίνει βελτιωμένη συμπεριφορά, περισσότερη πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση στον οδηγό

  • - Νέα γεωμετρία πίσω ανάρτησης

  • - Νέο ψαλίδι

  • - Εντελώς νέα “Full Floater Pro” κινηματική στον πίσω τροχό 

  • - Πιρούνι Marzocchi διαμέτρου 45χιλ μπροστά, στη θέση του Showa 46.

  • - Στη στάνταρ έκδοση -1.6 κιλά δίνουν οι νέοι τροχοί

  • - Στην έκδοση Μ ακόμη -1.7 κιλά από τους κάρμπον τροχούς

  • - Μετά από 9 χρόνια συνεργασίας με την Brembo, φέτος η αμερικανική Hayes έφτιαξε την δαγκάνα του φρένου που είναι -0.5 κιλά και κατασκευάστηκε σε σχέδιο της BMW.

  • - To DBC (Dynamic Brake Control) έχει τη δυνατότητα και ABS μέσα στη στροφή (cornering ABS) στις 4 βασικές χαρτογραφίσεις, με την ονομασία ABS Pro

  • - Το DDC (Dynamic Damping Control) αναφέρεται στην ημιενεργητική ανάρτηση. Με πολύ εύκολο τρόπο από το πάνελ της μοτοσυκλέτας ρυθμίζονται τα πάντα, με το “ηλεκτρονικό κατσαβίδι”, όπως το λένε οι Γερμανοί.

  • - Η οθόνη είναι 6.5'' TFT, έγχρωμη και δίνει όλες τις πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα

  • - Το πακέτο “Μ” περιλαμβάνει: Τα “Pro Mode” 1-3 για εξατομίκευση των ρυθμίσεων, αγωνιστικό βάψιμο στα χρώματα της BMW, carbon τροχούς, ελαφριά μπαταρία, σπορ σέλα, κιτ για ρύθμιση ύψους σέλας και ρύθμιση έδρασης ψαλιδού.

  • - Τα led φώτα, επέτρεψαν τη συμμετρική σχεδίαση.

  • - Νέος σχεδιασμός συνολικά, που κρατά τα δυναμικά στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου, αλλά πηγαίνει ένα βήμα μπροστά σε πιο προηγμένη αισθητική και σε συμμετρικό σχεδιασμό του πάνω μέρος του φέρινγκ, σε σχέση με το ασύμετρο που είχε καθιερωθεί τα προηγούμενα 9 χρόνια

  • - Όλες οι αλλαγές δίνουν -11 κιλά στην στάνταρ έκδοση και -14.5 κιλά στην Μ, με συνολικό βάρος 197 κιλά γεμάτη για την στάνταρ και 193.5 κιλά για την έκδοση με το πακέτο Μ.

 

Μεγάλες αλλαγές λοιπόν και το τι σημαίνουν στην οδήγηση θα το δούμε σε επόμενο άρθρο!

 

H Hayes έχει κατασκευάσει τη δαγκάνα του φρένου, ο δίσκος είναι της Brembo!
H Hayes έχει κατασκευάσει τη δαγκάνα του φρένου, ο δίσκος είναι της Brembo!
H carbon ζάντες δίνουν συνολική μείωση - 3.3 κιλά
H carbon ζάντες δίνουν συνολική μείωση - 3.3 κιλά
Η νέα TFT οθόνη είναι ό,τι πιο σύγχρονο
Η νέα TFT οθόνη είναι ό,τι πιο σύγχρονο

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε MOTO GUZZI V85 TT

« Προηγούμενο άρθρο

H BMW S1000RR στο Εστορίλ!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ