Συγκεντρωμένοι στο πλάνο έμειναν οι οδηγοί της Winnow Ducati, οι οποίοι τερμάτισαν στην 10η και 15η θέση. Το πλάνο είχε ως εξής, προσομοίωση Αγώνα με αμοιβαία βοήθεια ο ένας στον άλλον.
Για την ακρίβεια, ο Danilo Petrucci ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που ολοκλήρωσε 22 γύρους σε μια έξοδο του. Ενώ ο ομόσταυλος του, Andrea Dovizioso, ολοκλήρωσε 16 γύρους.
Ο Petrucci μίλησε μετά το τεστ για τη διαδικασία αλλά τις εντυπώσεις του:
«Έχω δύο μαλακά ελαστικά στα pit, τα οποία δεν χρησιμοποίησα, επειδή σήμερα ο στόχος μας ήταν η προσομοίωση Αγώνα.»
«Αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε με τον Andrea μπροστά μου. Έκανα τους πρώτους 11 γύρους στο 1.55 .»
«Μετά από 11 γύρους αλλάξαμε με τον Andrea αλλά δυσκολευόταν με το μπροστινό ελαστικό και ο χρόνος μας ανέβηκε ένα δευτερόλεπτο στο γύρο.»
«Μετά από τέσσερις γύρους αποφάσισα να σταματήσω να τον ακολουθώ. Οπότε έκανα τους τελευταίους έξι γύρους μόνος μου και μπόρεσα να οδηγήσω πάλι στο 1.55»
«Σίγουρα στην τελική κατάταξη είμαστε χαμηλά αλλά δεν δοκιμάσαμε να κάνουμε επίθεση στον χρόνο. Είμαι χαρούμενος με την αίσθηση της μοτοσυκλέτας.»
«Αλλά σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί ανταγωνιστές. Πιστεύω πως όλοι οι εργοστασιακοί οδηγοί μπορούν να παλέψουν για το βάθρο. Επίσης και ο Morbidelli με τον Quartararo.»
Ο Danilo συνέκρινε το ρυθμό Αγώνα του τώρα με αυτό που είχε τα προηγούμενα χρόνια ως οδηγός της Pramac Ducati και είπε πως:
«Όλοι οι χρόνοι ήταν ταχύτεροι πέρυσι. Πιστεύω ότι τρία ή τέσσερα δέκατα ήταν λόγω της πίστας που δεν ήταν τόσο καλή. Αλλά πρέπει να βρούμε το γιατί.»
«Συγκεκριμένα πρέπει να γίνουμε ταχύτεροι στον έναν γύρο. Γιατί στο ρυθμό Αγώνα είμαστε εντάξει, όμως θα πρέπει να μπορούμε να ξεκινήσουμε από τις δύο πρώτες σειρές της εκκίνησης.»
«Αυτός θα είναι ο στόχος μας για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Ίσως είμαστε καλά με τη μοτοσυκλέτα του Αγώνα, όμως θα πρέπει να βελτιώσουμε την ταχύτητα μας στον ένα γύρο.»
Κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης Αγώνα, ο Petrucci κατάφερε να λύσει το πρόβλημα που είχαν με τη “ζωή” του πίσω ελαστικού.
«Ναι είμαι χαρούμενος γι’ αυτό επειδή βελτιωθήκαμε πολύ. Ειδικότερα στο οδηγικό μου στυλ κατανόησα αρκετά πράγματα. Επίσης με βοήθησε ο Andrea.»
«Οι χρόνοι μου ήταν πολύ καλοί, κυρίως στο τέλος. Αλλά και η αίσθηση του πίσω ελαστικού ήταν καλή. Σίγουρα δεν ήμουν στο 100% αλλά βελτιώθηκα σε κάποια σημεία.»
«Σίγουρα σε αυτή την πίστα δεν δυσκολευτήκαμε γιατί η θερμοκρασία ήταν χαμηλή. Οπότε πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Austin, για παράδειγμα, που είναι μια πίστα που μας δυσκολεύει και που η πίεση των ελαστικών είναι μεγαλύτερη.»
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τους χρόνους του Petrucci στην προσομοίωση Αγώνα:
1m 55.878
1m 55.875
1m 55.734
1m 55.829
1m 55.506
1m 55.370
1m 55.473
1m 55.698
1m 55.669
1m 55.675
1m 55.722
1m 58.137 (Αλλαγή με τον Dovi μπροστά)
1m 56.707
1m 56.597
1m 56.865
1m 56.242 (Αλλαγή με τον Petrux ξανά μπροστά)
1m 56.170
1m 55.979
1m 56.115
1m 55.750
1m 56.111
1m 56.614